Silnik 1.8 (F18 D3), stuki z kolektora ss?cego |
Autor |
Wiadomość |
strowger
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1.8 CDX
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 17 Kwi 2014 Posty: 47 Skąd: Świebodzin
Poziom: 5
|
Wysłany: 2015-09-14, 23:39
|
|
|
Co do kosztów, to nie jest to jakaś kosmiczna kwota, na pewno potrzebujesz uszczelki. Nie pamiętam kwoty, a fakturę ma księgowa. Trzeba nawiercić kolektor do wtrysku gazu, najlepiej jeszcze jak nie jest w samochodzie zamontowany. Mój instalator LPG nie wziął za to pieniędzy. Wtryskiwacze i tak później mechanik po wkręceniu kleił specjalnym klejem, bo luźne były. I tyle. Powodzenia:-) |
_________________ Chevrolet Nubira 1.8 CDX - http://www.polskajazda.pl.../Lacetti/147971 |
|
|
|
|
Graffy
Model Samochodu: Daewoo Lanos
Dołączył: 24 Wrz 2015 Posty: 1 Skąd: Tarnowo Podg.
Poziom: 1
|
Wysłany: 2015-09-24, 09:03
|
|
|
Jako, że to mój pierwszy post na forum - witam wszystkich serdecznie.
Bardzo spodobała mi się Nubira kombi z silnikiem 1.8 rocznik 2005+
Jadę dzisiaj oglądać 3 sztuki, z czego dwie mają silnik jak w temacie.
Czy to jest reguła z tym "klekocącym" kolektorem i po prostu TTTM ?
Prędzej czy później czeka mnie inwestycja w nowy za 2k ? |
|
|
|
|
strowger
Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1.8 CDX
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 17 Kwi 2014 Posty: 47 Skąd: Świebodzin
Poziom: 5
|
Wysłany: 2015-09-24, 11:21
|
|
|
TTTM raczej, sądząc po opiniach na ukraińskich i rosyjskich forach. Stukanie na pewno nastąpi, u jednego przy 50kkm, drugiego 250kkm. Nie ma reguły.
Tak czy inaczej - u nas nie ma zestawów naprawczych (w Rosji i Ukrainie są), jednak wydaje mi się że jak kumaty mechanik, to powinien zrobić. Ja nie trafiłem niestety na takiego. Można próbować podpasować kolektor z Opla (bliźniaczy silnik)
Jeszcze jedno - zwróć uwagę na podwyższone zużycie oleju - w niektórych egzemplarzach. W końcu to rasowy Opel;). |
_________________ Chevrolet Nubira 1.8 CDX - http://www.polskajazda.pl.../Lacetti/147971 |
|
|
|
|
|