Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-21, 12:36
HELP: Problemy, usterki, i takie tam ró?ne
Autor Wiadomość
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2014-06-15, 13:41   

rexxo, jeśli czegoś odmawiają, to upominaj się o taki zapis w gwarancji, bo niekiedy różne rzeczy są zrzucane bądź ignorowane przez ASO, bo poprostu czasami im się robić nie chce jak myślą o weekendzie.

Jeden wentylator będzie działał przy włączonej klimatyzacji, niezależnie od temperatury silnika, więc może po prostu ostatnio częściej włącza Ci się klimatyzacja.

Odnośnie informacji w Twoim profilu, to pole "Skąd:" odnosi się do tego, gdzie mieszkasz/przebywasz, a nie skąd jest samochód. Jeśli będziemy wiedzieli w jakiej okolicy mieszkasz, łatwiej będzie komuś doradzić Ci jakieś inne ASO po sąsiedzku, do którego lepiej byłoby zacząć oddawać samochód.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
centrokom

Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-08-09, 12:43   

Witam wszystkich forumowiczów.

Jestem tu świeży, moje Orlando to 2,0 Diesel 163 KM 2011r.
Jestem w trakcie drugiej, poważnej naprawy - w przypadku pierwszej była to wymiana sprzęgła.
Może któryś z forumowiczów miał podobny przypadek i wie co mogło ulec uszkodzeniu (mechanik jeszcze do tego nie doszedł).

Wczoraj w drodze do pracy, samochód w trakcie przyspieszania "opadł z sił" a wokół mojego Orlando pojawił się siwy dym - nie mam pojęcia skąd się wydobywał bo było go zbyt dużo. Mimo prób odpalenia, auto tylko wchodziło na wysokie obory i koniec, gasł. Oczywiście laweta i holowanie do warsztatu.
Pewnie to zbyt mało informacji, żeby określić mniej więcej przyczynę, ale mimo wszystko spróbuję, ponieważ obawiam się wysokich kosztów naprawy.

Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2014-08-09, 17:42   

Podejrzewam że padły uszczelnienia turbiny.
_________________
Pozdrawiam
 
     
Julek35 
Julia Artz


Model Samochodu: Cruze
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 30 Maj 2013
Posty: 53
Skąd: Rostow
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 2/14
 14%
Wysłany: 2014-08-09, 18:14   

Dobrze ze w ogole sam normalnie zgasl i nie trzeba bylo zadusic gada :-D

 
     
centrokom

Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: Tychy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2014-08-21, 08:33   

Padła pompa wysokiego ciśnienia, tak stwierdzono na serwisie. Koszt nowej z wyminą to 9000 zł !!
Orientuje się ktoś, czy istnieje możliwość regeneracji lub zakup używanej pompy ? Ewentualnie może ktoś z orlandowiczów spotkał się z podobną usterką i posiada cenne rady gdzie się udać ?

Pozdrawiam
 
     
Majkelus

Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2015-06-29, 11:42   Problem z Orlando

Mam pytanie do Krzysiek_81. Czytałem Twój post z zeszłego roku o awarii prawdopodobnie cewki (objawy: silnik rzucił palenie na 1. cylindrze jak stwierdził mój zaufany gazownik - ogólne objawy to migająca/świecąca się stale kontrolka check-engine i kontroli trakcji, nierówna praca na wolnych obrotach, na luzie aż cała buda podskakuje, i strasznie zamulenie silnika (jak to w trybie serwisowym).). Powiedz czy faktycznie pomogła wymiana cewki? Nie miałeś też przypadkiem problemów ze sterownikiem silnika?

Pozdrawiam
Michał
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2015-06-29, 12:13   

Tak, to cewka była problemem i po jej wymianie wszystkie niedogodności ustąpiły jak ręką odjął.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
Majkelus

Model Samochodu: Chevrolet Orlando
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2015-06-29, 13:33   

Dzięki za szybką odpowiedź. Ja zaraz jadę wymieniać cewkę i mam nadzieję, że po wymianie będzie wszystko ok.

Pozdrawiam
 
     
zypek 


Model Samochodu: Orlando LS+ LPG
Wiek: 56
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2015-10-13, 22:00   Problem ze wskaźnikiem shift.

Od jakiegoś czasu nie zapala się pomimo stosownego deptania w pedał gazu.
Zapala się w warunkach ekstremalnych i tylko na 1 biegu i to nie zawsze.
Generalnie przyzwyczaiłem się do tej "autokorekty", która działała bez zarzutu i to na wszystkich biegach, dając oczywiście wymierne korzyści. W serwisie po wymianie/aktualizacji oprogramowania oznajmili, że nie bardzo wiedzą jak to usunąć i muszą to skonsultować z Chevroletem. Czekam na info z ich strony.
Czy ktoś może miał podobny problem?
Pozdrawiam
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-10-13, 23:45   

Czy naczelna forumowa metoda,
tj. zdjęcie klemy minusowej z akku i odessanie prądu było już stosowane? :-D
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
zypek 


Model Samochodu: Orlando LS+ LPG
Wiek: 56
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2015-10-15, 08:16   

Ja tego nie wykonywałem.
Mogę to wykonać, nie ma problemu.
Czy ten reset nie "rozjedzie" mi układów elektronicznych?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-10-16, 12:39   

Układów elektronicznych? <mysli>
Co masz konkretnie na myśli?
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
zypek 


Model Samochodu: Orlando LS+ LPG
Wiek: 56
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 25
Skąd: Wrocław
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2015-10-19, 21:07   

Źle się wyraziłem - ustawień w sterowaniu w LPG i np. w radiu?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1524/10164
 15%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-10-20, 11:51   

Ustawienia radia (prócz czasu), samochodu, informacje o przebiegach spalaniu etc.
są zapisywane na kościach pamięci eprom lub eeprom
więc nie znikną np. w przypadku rozładowania akumulatora.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2015-10-20, 21:28   

C77 napisał/a:
Ustawienia radia (prócz czasu), samochodu, informacje o przebiegach spalaniu etc.
są zapisywane na kościach pamięci eprom lub eeprom
więc nie znikną np. w przypadku rozładowania akumulatora.

Technologii EPROM w takim zastosowaniu się nie stosuje, bo do zmiany zawartości wymaga skasowania światłem UV i jest to kasowanie chip-erase. EEPROM jak najbardziej i NOR-FLASH.
_________________
Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: