Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przek?adnia / Maglownica
Autor Wiadomość
Angel72 

Model Samochodu: Captiva 2,0 CDTI (2007r.)
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 27
Skąd: Łęczyca
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 9/9
 100%
Wysłany: 2015-12-03, 13:07   

U mnie drodzy koledzy mam bardzo niemiłe wspomnienia z maglem....przy skrętach kierownicą łup łup i dodatkowo podczas jazdy słychać że się telepało coś. Pojechałem na ścieżkę i zero luzów w zawieszeniu więc trudno wyrywam chwasta. Mój mechanik dość szybko sobie z nią poradził i powiedział że nie jest trudniej niż gdzie indziej...czyli normalnie :) Zawiozłem....następnego dnia odebrałem i złożyłem. Jadę a z niej leci jak cholera więc zapodaję do warsztatu gdzie była regenerowana i co się okazuje? przycięty oring w miejscu gdzie wchodzi kolumna. Demontaż i poprawka. Za dużo nie pojeździłem bo znów się stuki odezwały więc do nich...nic nie protestowali tylko sami wyciągnęli tym razem jakieś pierścienie czy coś tam (jakość materiałów powala na kolana) i następnego dnia odbieram i na razie ok....ale zobaczę jak długo...dlatego sam się zastanawiam teraz czy nie warto było wziąć jakieś używki i nie tracić czasu i nerwów.
Mam nadzieję że będziecie mieli więcej szczęścia z mechanikami, czego Wam życzę :)
 
     
koszalin11 

Model Samochodu: Captiva 2.4 + LPG FWD 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 55
Skąd: Koszalin
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 4/14
 28%
Wysłany: 2015-12-03, 21:07   

Kolego John Wayne czy oddali Ci kasę za kaucję i ile jeśli to nie tajemnica wyszedł całkowity koszt z materiałami i robocizną
 
     
John Wayne

Model Samochodu: Captiva LT 2.0D, 2007
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 93
Skąd: Gdynia/Poznań
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 12/19
 63%
Wysłany: 2015-12-04, 12:08   

No właśnie kurna mi się przypomniało dzisiaj i będę do nich pisał, co z kaucją... Bo trochę czasu minęło, a zero kontaktu.

-------------------------------------------
Maglownica 700zł + kaucja 200zł + przesyłka w 2 strony 45zł. Wymiana miała kosztować 200, ale ponoć strasznie czasochłonna (musiałem wierzyć na słowo) i wzięli 300 + 50 za płyn.

Czyli razem praktycznie 1100 zł. Mam nadzieję, że kaucję odzyskam :)

Co do samej naprawy, to po czasie muszę powiedzieć, że nie jestem tak do końca przekonany na 100%. Wszystkie objawy ustąpiły, nic nie chrzęści, nie trzeszczy, kierownica chodzi gładko. Aczkolwiek nie wiem czy to moje wrażenie, bo zacząłem bardziej zwracać uwagę, czy rzeczywiście kierownica kręci się trochę ciężej niż przed wymianą i np. na rondzie lub podczas kręcenia na postoju słychać bardziej pompę przy maksymalnym skręcie...

Nie wiem, nie chcę tego znowu rozgrzebywać, zobaczymy czy będzie się pogarszać.

Niestety to najlepiej jednak nie musieć niczego naprawiać :)
 
     
dugi_opole 

Model Samochodu: captiva LS 2.4 lpg
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sie 2014
Posty: 29
Skąd: opole
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 2/11
 18%
Wysłany: 2015-12-18, 13:17   

czesc moze ktos zamiast wymiany z kolegow przeprowadzal taka czynnosc koszt w ASO podobno cos ok 200zl

Niektórzy klienci uskarżać się mogą na hałasy dobiegające z układu kierowniczego w trakcie wykonywania manewrów przy niskiej prędkości – np. podczas parkowania. Zazwyczaj jest to pojedyncze stuknięcie pochodzące z wału pośredniego spowodowane brakiem smaru. Występowanie takich stuków często kojarzone było z przekładnią kierownicza i w rezultacie to ona była wymieniana. Mało prawdopodobnym jest by hałasy te występowały również przy wysokich prędkościach podczas jazdy po nierównej drodze lub progach zwalniających.

Przyczyna: brak smaru w kolumnie ukladu kierowniczego



Zakres: Captiva MY2006 do MY2010

Działanie: Nałożenie smaru silikonowego X0282121(SMAR SILIKONOWY WACKER® AK100) na wał pośredni kolumny kierowniczej w celu nasmarowania powierzchni elementów współpracujących i zlikwidowaniu odgłosu stukania. Konieczny demontaz kolumny z samochodu. Smar aplikowac po scisnieciu calej kolumny poprzez otwor wentylacyjny z jednej z stron.
 
     
koszalin11 

Model Samochodu: Captiva 2.4 + LPG FWD 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 55
Skąd: Koszalin
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 4/14
 28%
Wysłany: 2015-12-20, 09:12   

U mnie też stukało przy manewrach na parkingu i przy ruszaniu kręcąc kierownicą. Zbierałem się parę miesięcy. Byłem na stacji diagnostycznej i wszystko ok. Zero luzów. Przypuszczenie-pada maglownica. Zacząłem szukać warsztatu i już chciałem umawiać się na regenerację maglownicy lecz wydanie 1000 zł jakoś mnie wstrzymywało. I dobrze bo parę dni temu dla świętego spokoju pojechałem do znajomych na diagnostykę zawieszenia i okazało się, że lewy sworzeń ma małe luzy i to on może być przyczyną stuków, może nie mieć smaru. I faktycznie nie miał smaru i miał luzy. Wczoraj wymieniłem obydwa sworznie i jak na razie jest cisza - nie ma stuków. :-) :-) :-) :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: