Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Lacetti, słabe punkty auta, czy cena wydaje się OK.
Autor Wiadomość
piotrek58580

Model Samochodu: nie posiadam
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2016-04-09, 05:01   Kupno Lacetti, słabe punkty auta, czy cena wydaje się OK.

Dzień dobry :)
Rozglądam się za pierwszym samochodem dla siebie.
Zależy mi na samochodzie gdzie silnik będzie bezawaryjny, gdzie ewentualne naprawy nie powinny dużo kosztować. Podobno dobrymi opiniami cieszą sie silniki 1.6
I teraz mam pytanie, jakie są słabe punkty Lacetti jeśli chodzi o blacharkę jakieś stałe punkty gdzie lubi występować korozja? Czy ten silnik rzeczywiście wdg Was Użytkowników jest bezawaryjny? Wspomnę że chcę zamierzam do niego wstawić LPG.

Biorę pod uwagę te egzemplarze. Nie są najtańsze na tle innych lacetti z tych roczników z takimi przebiegami, dlatego mam nadzieję że nie będą skarbonką tylko będą służyć. Oczywiście przed kupnem zamierzam na stację diagnostyczną podjechać żeby zobaczyć czy silnik jest suchy i czy rudej nie ma od spodu.
W czarnym modelu jest bardzo wytarte miejsce na kierownicy, na godzinie 11, wygląda to wdg Was podejrzanie w stosunku do przebiegu koło 100 tys km. ? Nie wiem czy ma wymieniony rozrząd przy 90 tys czy przy 60 tys, bo nei ma wzmianki o tym w książce serwisowej, Wiecie czy jest jakaś możliwośći sprawdzenia tego ?

http://otomoto.pl/oferta/...html#69777fb858

http://moto.gratka.pl/tre...44547a393317f,1

Z góry dziękuje bardzo za wszelką pomoc :))
_________________
Piotrek
 
     
andrzej1988 

Model Samochodu: Lacetti
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Racibórz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2016-04-11, 15:34   

Ogólnie auto jest ok. Silnik faktycznie jest mało awaryjny, natomiast mogę Ci powiedzieć, co mnie nieco zdziwiło po kupnie auta:
- wymiana rozrządu wg instrukcji jest w nim co 60 tys. km, nie co 100 ys, jak zwykle jest przyjęte,
- układ hamulcowy ma tarcze kotwiczne, które lubią korodować i trzeba je wymienić żeby mieć pewność, że układ hamulcowy jest sprawny. Niby nic takiego, ale samych tarcz kotwicznych nie da się kupić osobno, tylko kupuje się je w zestawie ze szczękami i jarzmem zacisku itd, i cena samych częścii za jedną stronę to jakieś 950 zł - tyle mi mechanik powiedział, jak przewertowałem internet to się okazało że można kupic za ok 700 zł, nie mniej jednak warto przy kupnie sprawdzić kondycję tych tarcz, żeby później nie było niespodzianek.

Co do LPG - mój silnik dobrze z nim współpracuje i póki co nie mam z tym żadnych problemów.

Poza tym póki co nie mam się czego doczepić do auta ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: