Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2015-12-17, 18:55
Wymiana oleju w Captiva
Autor Wiadomość
malinabend 

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: WLKP
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
  Wysłany: 2011-02-17, 11:27   Wymiana oleju w Captiva

Witam jak w temacie co ile wymiana oleju w Captivie 2.0 , rozrządu jak tam jest pasek lancuch?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-02-23, 17:00   

Olej początkowo co max 15tyś km a potem co 10tyś km lub co rok.

Rozrząd (masz pasek) pierwszy po 90tyś km a następny co 60tyś km lub co 5 lat.
 
     
malinabend 

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: WLKP
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2011-04-26, 20:22   

a jak tam wyglada napinacz jest automat na sprezynie czy naciag jest staly recznie regulowane
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-04-26, 20:24   

Napinacz jest na stałe regulowany ręcznie.

Tu masz podgląd: >KLIK<
 
     
malinabend 

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: WLKP
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2011-04-26, 20:38   

no to trzeba bedzie luknac ew naciag a tak na marginesie cos malo jest wlascicieli capci gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-04-27, 15:18   

malinabend napisał/a:
gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda?


Piszesz o inspekcji olejowej. Ją się kasuje z pozycji OBDII np tym >KLIK< lub z pozycji skanera diagnostycznego. Każdy szanujący się zakład który dokonuje wymianę oleju posiada kasownik i ma możliwość kasowania inspekcji olejowej.
 
     
malinabend 

Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: WLKP
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2011-04-30, 19:20   

olej bede sam wymienial i kasowac tez podobno mozna samemu zdajesie jakas procedura gazem ale chodzi mi o to czy jak przyjdzie czas wymiany oleju to zapala sie jakas kontrolka ?
 
     
akawka73

Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1
Skąd: Bielsko-Biała
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2013-06-06, 21:23   

czy ktoś zna procedurę w jaki sposób można samemu skasować inspekcje ?
 
     
pithugo 

Model Samochodu: Captiva
Wiek: 49
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-03, 20:42   

włączamy zapłon na on, następnie trzy razy pedał gazu i wyłączamy zapłon. Sprawdzone działa. Czy komuś sie zapala czasem kontrolka zbliżającego się przeglądu? Nie mówie o inspekcji tylko innej kontrolce - samochód w którym jest kluczyk. Co ona może oznaczą też przegląd?
_________________
Captiva 2007r. 160 000
 
     
Angel72 

Model Samochodu: Captiva 2,0 CDTI (2007r.)
Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 27
Skąd: Łęczyca
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 9/9
 100%
Wysłany: 2015-12-17, 20:36   

U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu :)

Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak :)
 
     
fastandfurious 

Model Samochodu: chevrolet chrysler
Dołączył: 03 Cze 2015
Posty: 41
Skąd: Radom
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 3/13
 23%
Wysłany: 2016-04-13, 20:34   

Wymiany oleju należy dokonywać według mnie co 15tyś km natomiast rozrząd dla bezpieczeństwa lepiej wymienić co 60tyś km. Znajomy miał co prawda w innym modelu sytuację, iż pasek strzelił po 63tyś km i niestety była to bardzo kosztowna awaria.
 
     
newcomer 

Model Samochodu: Opel Antara
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: za miedzy
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2016-07-09, 12:52   

Angel72 napisał/a:
U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu :)

Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak :)


To co należy jeszcze zrobić jeżeli po zaślepieniu EGR i wyłączeniu programowym on nadal działa? Wydaje mi się, że tak nie powinno być, albo mechanik nie wyłączył go jedynie zaślepiając, albo zrobił to nie umiejętnie. Wyłączenie go w sterowniku auta powinno być ostateczne.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: