Przesunięty przez: C77 2015-12-17, 18:00 |
Zape?nienie DPF - wskazania ecu |
Autor |
Wiadomość |
bubek4070
bubek4070
Model Samochodu: CAPTIVA
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 114 Skąd: południe PL
Poziom: 9
|
Wysłany: 2015-11-11, 09:23
|
|
|
Umnie wypala co 1050 km |
|
|
|
|
kathana1
Model Samochodu: Chevrolet Captivia 2.0 diesel 110kw 2007
Wiek: 43 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 5 Skąd: z netu
Poziom: 1
|
Wysłany: 2015-12-30, 01:19
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.Od wczoraj jestem właścicielem Captivi z 2007 roku 2.0 diesel 110 kw.W sprawach DPF jestem zielony,ale czytając posty zastanawia mnie jedno? czy wypalanie filtra powoduje,że wentylatory chłodnicy pracują cały czas,bo u mnie pracują,a z tego co wiem powinny się włączać przy odpowiedniej temperaturze,prawda?mi to wygląda na wadliwy termostat,proszę o pomoc w tej sprawie. |
|
|
|
|
Ziutek
Model Samochodu: Captiva 2.2 AT
Dołączył: 04 Maj 2016 Posty: 1 Skąd: Wołomin
Poziom: 1
|
Wysłany: 2016-05-04, 18:51 DPF
|
|
|
A ja właśnie jestem po miesięcznej naprawie w ASO, gdzie pojechałem z zapalającą się co chwila kontrolką DPFa, a skończyłem na wymianie pękniętego kolektora dolotowego i zaworu EGR, oraz regeneracji 3 wtrysków i wymianie czwartego.
Jako ciekawostkę mogę napisać, że GM zapłacił za wtryski.
Ale ... żeby takie problemy po 70 000 km? samochód ma 2,5 roku i jest to mój pierwszy i ostatni samochód ze stajni Opla i chyba ostatni diesel w życiu, Unia zniszczyła taką piękną technologię.
Kontrolka znowu się zapaliła a w zasadzie mruga i pika, ostatnie udane wypalanie było 700 km temu i mam w dupie nie będę jeździł specjalnie po 100 km żeby wypalić to gówno.
Reklamuję, za tydzień mam umówioną wizytę. |
|
|
|
|
|