Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-14, 01:24
Mg?a na przedniej szybie - dzia?anie ukrytej klimy na szyb?
Autor Wiadomość
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2015-12-15, 23:04   

Pół roku myślałem i nic. Dałeś mi taką szansę a ja zawiodłem. Jedynie w tobie nadzieja, temat ogarnąłeś w mig, zawsze dotrzymujesz słowa więc i teraz zgodnie z obietnicami podasz przepis naszej miłej społeczności. Do czego gorąco zachęcam.
_________________
Pozdrawiam
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-12-27, 23:26   

wszim, tak ja słowa dotrzymuję zawsze, więc to nie jest kwestią.

Pytanie brzmi czy uważasz, że na to zasłużyłeś???
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2015-12-28, 09:33   

Pokrętna logika a w zasadzie jej brak.
Jeżeli słowo ma być dotrzymane to "moje zasłużenie" nie może mieć na to wpływu, gdyż takiego warunku nie było w momencie dawania słowa. Jeżeli nie dotrzymasz słowa ze względu na moje niezasłużenie to zaprzeczysz swojemu "słowa dotrzymuję zawsze".

Jeżeli dotrzymywanie słowa jest pochodną czasu realizacji to jaki będzie stan dotrzymania słowa gdy czas dąży do nieskończoności?
_________________
Pozdrawiam
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-02, 12:03   

wszim napisał/a:
Pokrętna logika a w zasadzie jej brak.
Jeżeli słowo ma być dotrzymane to "moje zasłużenie" nie może mieć na to wpływu, gdyż takiego warunku nie było w momencie dawania słowa. Jeżeli nie dotrzymasz słowa ze względu na moje niezasłużenie to zaprzeczysz swojemu "słowa dotrzymuję zawsze".

Jeżeli dotrzymywanie słowa jest pochodną czasu realizacji to jaki będzie stan dotrzymania słowa gdy czas dąży do nieskończoności?

Ooo... widzę, że dyskusja przechodzi na wyższy poziom. Proponuję obok Psychologii dodać jeszcze Filozofię/ Logikę.
A prawda jest taka:
Musimy dziękować GM, że w swojej nieskończonej mądrości zamontował przycisk nawiewu przedniej szyby z automatyczną klimą. Brak tej funkcji uniemożliwiłby prawidłową eksploatację samochodu chevrolet cruze - przynajmniej mojego egzemplarza. Przycisk ten włączony jest u mnie zawsze, o każdej porze roku i doby, gdyż jego wyłączenie skutkuje natychmiastowym zaparowaniem wnętrza. I nie ma znaczenia, czy na zewnątrz jest -20, czy +30 stopni C. Paruje równo, i to bez względu na to czy filtr kabinowy jest nowy, czy też stary. Ten przycisk świadczy o geniuszu inżynierów General Motors..., dla mnie to cud większy niż podróże międzygwiezdne. :-D Dziwi mnie, że nikt dotąd nie zgłosił tego wynalazku Królewskiej Szwedzkiej Akademii Nauk - Nagroda Nobla z fizyki murowana..... :mrgreen:
_________________
JohnnyBeGood
 
     
rwicik 


Model Samochodu: Cruze 1,8
Pomógł: 11 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 304
Skąd: Tarchomin DC
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 12/39
 30%
Wysłany: 2016-01-02, 12:05   

U mnie mało kiedy parują szyby. Bardzo rzadko używam tego przycisku.
Za to cały czas jeżdżę na nadmuchu - tym mocniejszym, im bardziej wilgotno.
_________________
Pozdrawiam, wicik.eu
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-01-02, 12:17   

Ten przycisk od odparowywania przedniej szyby to juz w wiekszosci aut montuja i w sumie dobra sprawa, bo jak zaczyna sie problem to trzeba sie skupic podwojnie na jezdzie, a nie zastanawiac jak to poustawiac zeby nie parowalo. Jesli filtr sprawny to ja bym przyjrzal sie rurce od splywu skroplin. Moze byc przytkana przez co za duzo wilgoci jest w obudowie nawiewow. Z drugiej strony w kazdym aucie ktore mialem jak sie co jakis czas klime wlaczalo i wylaczalo to bardzo szyby parowaly. Metoda jest taka ze trzeba albo caly rok przycisk od klimy miec wlaczony albo caly czas wylaczony w okresie jesienno-wiosennym. Wtedy parowanie jest zminimalizowane, ale zeby ta druga opcja byla mozliwa to zdecydowanie trzeba jakos deaktywowac ukryta klime, ktora wlacza sie czasem i dmucha wilgocia na wnetrze. Ja obralm metode poki co klima wlaczona caly rok i od tego momentu problem z parowaniem znikl.
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-02, 12:40   

pawelwaw84 napisał/a:
Jesli filtr sprawny to ja bym przyjrzal sie rurce od splywu skroplin. Moze byc przytkana przez co za duzo wilgoci jest w obudowie nawiewow. Z drugiej strony w kazdym aucie ktore mialem jak sie co jakis czas klime wlaczalo i wylaczalo to bardzo szyby parowaly. Metoda jest taka ze trzeba albo caly rok przycisk od klimy miec wlaczony albo caly czas wylaczony w okresie jesienno-wiosennym.

1. A gdzie ta rurka się znajduje? I jak sprawdzić jej stan udrożnienia?
2. W takim razie jak zmienić cykl z włączonego przycisku na wyłączony? - w okresie nazwijmy to "przejściowym" nie da się jeździć, bo wewnątrz będzie jak w saunie. Ponadto u mnie włączony jest cały czas przycisk AQS i wyłączenie nawiewu/ klimy powoduje, że w środku powietrze natychmiast staje się ciężkie i nie ma wręcz czym oddychać - efekt torby foliowej założonej na głowę. Dosłownie.
_________________
JohnnyBeGood
 
     
pawelwaw84 
motorniczy


Model Samochodu: Cruze HTB 1,4T RS MY13 + Lacetti HTB 1,4 MY10
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 246
Skąd: Warszawa
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 22/33
 66%
Wysłany: 2016-01-02, 14:50   

Widze ze mamy my2013 wiec powinno byc identycznie. Ja mam panel z nawigacja wiec nie wiem jak to wyglada w systemie MyLink. AQS to czujnik jakosci powietrza, ktory wyczuwa spaliny i zamyka obieg na wewnetrzny. Na wlaczonym silniku kliknij config poszukaj zakladki ustawienia pojazdu a nastepnie klimatyzacja i jakosc powietrza. Przelacz tam automatyczna recyrkulacje na niska czulosc! Automatyczna regulacje predkosci wentylatora zmien moze na srednia albo wysoka jesli na niskiej nie wyrabia. Automatyczne odraszanie powylaczaj. Tyle w menu, a na panelu klikasz tryb auto i ustawiasz sobie z 22stopnie. Jesli chcesz wylaczyc klime to klikasz w gwiazdke tak zeby nie byla podswietlona (jak masz start-stop to trzeba 2 razy kliknac).
Ja natomiast mam automatyczna predkosc wentylatora na niska, automatyczna recyrkulacje na niska czulosc, automatyczne odraszanie powylaczane, tyle w menu, a na panelu po prostu tryb auto z klima wlaczona caly czas i jedyne co dotykam sie do panelu to zmieniam temperature miedzy 21 a 22stopnie. W tej konfiguracji jezdze ze 3 tygodnie, smrodek zniknal, szyby parowac przestaly.
Rurka skroplin jest na wysokosci miejsca gdzie pasazer przedniego siedzenia trzyma lewa stope. Pod podwoziem jest taka jakby szyna wzdluz z otworami. W jednym z wiekszych okraglych otworow jest gumowe kolanko. Powinno byc wilgotne, wrecz moze kapac stamtad woda. Pod sam koniec jest zagiecie 90stopni gdzie moze sie maslo zbierac, mozna by czyms delikatnie tam pogmerac czy nie pojawi sie nagle wiecej wody (efekt udroznienia). Jesli nic z tych czynnosci nie pomoze a problem faktycznie jest duzy to byc moze klapka stanela w pozycji obieg zamkniety nawiewu. Mozna psiuknac dezodorantem w podszybie od zewnatrz by sprawdzic czy w srodku pojawi sie jego zapach. Jesli bedzie ok to ewentualnie wylacz aqs przyciskiem calkowicie i unikaj obiegu zamknietego. Te czujniki sa niedoskonale we wszystkich autach. Moze jakies glupoty wysyla do komputera i za czesto zamyka obieg.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
  Wysłany: 2016-01-04, 00:49   

JohnnyBeGood napisał/a:

Ooo... widzę, że dyskusja przechodzi na wyższy poziom.
Proponuję obok Psychologii dodać jeszcze Filozofię/ Logikę...


W ramach filozofii i logiki oraz filozofii logiki a także logiki filozofii
funkcjonuje już na forum temat pt."posty specjalnej troski", czy jakoś tak,
niestety ma on mocno ograniczoną liczbę czytelników :mrgreen:
http://forum.chevrolet.or...?t=4021&start=0
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-14, 21:47   

pawelwaw84 napisał/a:
Widze ze mamy my2013 wiec powinno byc identycznie.

Wielkie dzięki. Byłem w dalszej trasie, zastosowałem się do zaleceń w zakresie zmian ustawień. I pomogło. Nie paruje, pomimo, że nie włączam magicznego przycisku. Niestety dzisiaj wysiadło ogrzewanie po stronie kierowcy - prawdopodobnie złamało się cięgło klapki nawiewu. :-( I mimo tej awarii nie paruje...... :mrgreen:
_________________
JohnnyBeGood
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-01-14, 22:03   

JohnnyBeGood napisał/a:
Niestety dzisiaj wysiadło ogrzewanie po stronie kierowcy - prawdopodobnie złamało się cięgło klapki nawiewu. :-(


    JohnnyBeGood

    Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013

Tak szybko?? :shock:

Jesus Christ, z czego oni zaczęli robić te klapki? :-o
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
JohnnyBeGood 

Model Samochodu: Cruze 1.8 LTZ HB LPG MY 2013
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 39/45
 86%
Wysłany: 2016-01-14, 22:20   

C77 napisał/a:
Tak szybko?? :shock:

Piszę o tym w innym poście. Dosłownie dwie godziny temu wsiadłem za kółko i się zdziwiłem. :shock: Makabra. A dopiero co.... kilka dni temu, pod wpływem przeczytanego wątku, tłumaczyłem małżonce, że nie wolno pod żadnym pozorem manipulować pokrętłami chwilę po tym, gdy wsiądzie do samochodu, który stał cały dzień na mrozie. Dzisiaj więc stwierdziła, że sam wykrakałem usterkę....... :-x
_________________
JohnnyBeGood
 
     
rwicik 


Model Samochodu: Cruze 1,8
Pomógł: 11 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 304
Skąd: Tarchomin DC
Poziom: 16
HP: 0/556
 0%
MP: 265/265
 100%
EXP: 12/39
 30%
Wysłany: 2016-01-15, 07:13   

bez manipulowania pokrętłami, po odpaleniu auta, klapki i tak chodzą. Ja je słyszę, bo moje wydają dźwięki :)
_________________
Pozdrawiam, wicik.eu
 
     
p1974 

Model Samochodu: cruze 1.8 2013
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 48
Skąd: Katowice
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 10/13
 76%
Wysłany: 2016-05-26, 20:57   

Ja też u mnie słysze pracujace klapki nawiewów po przełączeniu kluczyka w zapłon. Te klapki to stary problem GM, kiedys dawno temu taka klapla złamał mi się w zimę w Astra G. Problemem faktycznie jest chyba przymarzanie klapki i w konsekwencji tego silniczek ukręca ją.
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-09-24, 01:15   

wszim, nadal zainteresowany poznaniem mojego sposobu na wyłączenie klimy przy nawiewie na szybę?
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: