Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
No i za?lepi?em EGR
Autor Wiadomość
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-10-28, 10:10   No i zaślepiłem EGR

Witam,
Jeździłem tak ze 20 tys. km. Na każdym biegu raz głośniej raz ciszej w okolicy 1750-1800rpm było słychać krótkie trrrrrrrr... jakby zaklekotały zawory. Ostatnio po zmianie biegu z 2 na 3 zdławiło mi silnik przy tych obrotach. Dodatkowo puszczał dużego "dyma" jak dostawał w pedał gazu, albo przy redukcji biegu. Pojechałem do warsztatu zajmującego się dieslami, wtryski dobre, błędów brak i mechanik zaproponował zaślepienie EGR, bo uważał, że to ten wynalazek się przycina. No i jak ręką odjął, auto na samym czystym powietrzu przyspiesza płynniej i nic nie klekocze. Na razie testuję, czy nie pojawią się błędy wynikające z przepływomierza masowego - dostaje tylko czyste powietrze. Jak sie pojawią, to trzeba będzie wyprogramować EGR.
To tyle relacji.
 
     
pithugo 

Model Samochodu: Captiva
Wiek: 49
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-03, 21:09   

CZy masz dpf? czy zaslepienie mozliwe jest po usunięciu?
_________________
Captiva 2007r. 160 000
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-11-04, 09:49   

Witaj,
DPF wycięty juz dawno, ale to raczej nie ma nic wspólnego. Silnik bez EGR przyspiesza płynniej nie ma szarpnięć. Po 2 dniowym postoju tylko trochę dziwnie się uruchomił, z małą zwłoką, ale przy pierwszym przekręceniu kluczyka. Może to zbieg okoliczności.
 
     
pithugo 

Model Samochodu: Captiva
Wiek: 49
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2013-11-04, 12:59   

Emulator czy zmiana softu. ja własnie jestem kilka dni po wywaleniu i jezdze z emualtorem. Jest ok. Mam nadzieje tylko, ze na zblziajacym przegaldzie nie przyczepia sie ze dymi
_________________
Captiva 2007r. 160 000
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-11-04, 13:12   

pithugo napisał/a:
Emulator czy zmiana softu. ja własnie jestem kilka dni po wywaleniu i jezdze z emualtorem. Jest ok. Mam nadzieje tylko, ze na zblziajacym przegaldzie nie przyczepia sie ze dymi

Spokojnie, u mnie nawet nie sprawdzają spalin na biegu jałowy. A Twoje zmiany mogłyby wyjść tylko podczas pracy silnika pod obciążeniem.
 
     
ms147 

Model Samochodu: Chevrolet Captiva 2,0 vcdi
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 24
Skąd: Biłgoraj
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2014-03-30, 18:47   

Kurcze ja tez tak mam to krotkie trr może tez do egr powinienem zajrzec? A czy po usunięciu dpf zadnych bledow niema, bo słyszałem że nie w każdym aucie da się to zrobić
 
     
ms147 

Model Samochodu: Chevrolet Captiva 2,0 vcdi
Wiek: 38
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 24
Skąd: Biłgoraj
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2014-04-12, 19:42   

Witajcie mam w planie zaslepienie egr. I mam 2 pytania
Czy blaszki zaslepiajace podejda z kia 2,0 crdi?
I czy zaslepic go od strony chlodnicy spalin, czy od strony silnika?
 
     
skowet 

Model Samochodu: Captiva
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 13
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2016-06-02, 17:08   

koledzy odświeżam temat z której strony zaślepić egr i ewentualnie od czego mogą pasować blaszki
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2016-06-03, 06:45   

Nie jestem mechanikiem więc nie będę się "mądrzył", ale mechanik który zaślepiał mi EGR mówił, że żonie kupił KIA 2,0 i to dokładnie ten sam silnik - to i blaszki powinny pasować, a zaślepione jest z tej strony gdzie nie trzeba wszystkiego demontować - ale nie wiem która to strona.
 
     
skowet 

Model Samochodu: Captiva
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 13
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2016-06-03, 19:42   

czyli przy przepustnicy tak
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: