Przesunięty przez: C77 2013-02-14, 01:14 |
Stuki zacisków hamulcowych w Cruze |
Autor |
Wiadomość |
robciok
Model Samochodu: Chevrolet Cruze LS+ Premium 195KM
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 61 Skąd: Polskowola
Poziom: 6
|
Wysłany: 2016-07-09, 13:06
|
|
|
jakiś czas temu pojawił się u mnie metaliczny stukot na wybojach, przestudiowałem ten temat i postanowiłem, że napcham w tuleje zwykłego smaru do łozysk. Jednak to nie pomogło
W wolnym czasie spróbuje sposób który opisał krucyfiks, chociaż bardziej zastanawiam się nad tym aby zebrać trochę materiału z trzpieni i wpasować gumę. |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 38 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2016-07-11, 14:01 Cruze zaciski hałasują
|
|
|
Wczoraj przy myciu auta zrobiłem odpowiednie testy
Każde koło dostało odpowiedniego strzała i powtórkę serią
i o dziwo ciszyna....
Chwyciłem dziada i luzu brak...
Ni mniej na kocich łbach i podskokach gdy się wytęży słuch to da się usłyszeć dźwięk ding,
myślę że może być ew. z luźnych klocków, więc na razie nie będę rozkręcał jarzma skoro jeść nie woła
może zastosuję tylko super autorską metodę GM na rozwiązanie ich problemów
http://forum.chevrolet.or...er=asc&start=60
pool80 napisał/a: | Ja chyba nie mam takiego problemu. Miałem inny. Ale dla potomnych. Da się taniej kupić te elementy? |
Trzpienie sprzedają jednak w komplecie, czyli cena na jeden zacisk od 75 do 120 PLN.
W komplecie mamy jeden trzpień z gumką drugi nagi,
bo GM nadal uparcie montuje jeden "łysy" bez gumki.
Przy rozkręcaniu i skręcaniu jarzm powinno się pamiętać o zastosowaniu kleju do gwintów,
lub ewentualnie kupić nowe śruby GM z klejem.
Stara vs nowa
Ukryta Wiadomość: | Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość --- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message --- |
|
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
|