Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Kluczyk
Autor Wiadomość
Wesley 

Model Samochodu: Epica 2.0 + gazownia
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2016-06-17, 08:45   Kluczyk

Czy ktoś może mi doradzić w sprawie kluczyka?
Czy jeżeli zamówię sobie coś takiego: http://pl.aliexpress.com/...76-c2c1c97d0e0b
znaczy "bazę" z elektroniką, to czy nie będzie problemu z dorobieniem z oryginału.
Tzn czy wszystko będzie działać tak jak powinno?
 
     
KonradMaster 


Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2016-06-20, 07:52   

Wesley, moim zdaniem jeśli posiadasz oryginalny kluczyk, to chyba lepiej jest wziąć samą obudowę i przerzucić do niej elektronikę z baterią - http://pl.aliexpress.com/...2550648852.html
No chyba, że starego kluczyka brak, to wtedy wydaję mi się, że trzeba będzie wziąć się za programowanie nowego - https://www.youtube.com/watch?v=h976zy8rgfA
_________________
Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
 
 
     
lukaszbozyk 

Model Samochodu: Epica 2.0 D
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 5/11
 45%
Wysłany: 2016-06-21, 13:50   

Mam ten sam problem korzystam z zapasowego który nie ma centralnego.
Dzwoniłem do ASO i koszt dorobienia u nich to ok 600 kluczyk z elektroniką plus 300 programowanie:(
Koszt dorobienia klucza zwykłego 300 + jakiś pilot do centralnego ok 150.
 
     
KonradMaster 


Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2016-06-21, 14:03   

lukaszbozyk, odnośnie dorobienia drugiego kluczyka to polecam tego gościa: http://www.kluczesamochodowe.com.pl
Znajomemu dorabiał klucz (łącznie z programowaniem) do Aveo z 2006r. i ogarnął temat bez problemu. Cała zabawa kosztowała go coś koło 400 zł plus dojazd swoim autem do Katowic. Sporo jak za kluczyk, ale widzę, że w ASO cenią się 2 razy tyle...
_________________
Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
 
 
     
Wesley 

Model Samochodu: Epica 2.0 + gazownia
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2016-06-21, 22:55   

KonradMaster napisał/a:
Wesley, moim zdaniem jeśli posiadasz oryginalny kluczyk, to chyba lepiej jest wziąć samą obudowę i przerzucić do niej elektronikę z baterią

Ja chcę dorobić drugi :) bo mam tylko jeden :(
 
     
lukaszbozyk 

Model Samochodu: Epica 2.0 D
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 5/11
 45%
Wysłany: 2016-07-05, 21:46   

Super wiedzieć pewnie dorobię jak taka cena bo także mam jeden i denerwuje mnie otwieranie z kluczyka - ale zrobię to jak ogarnę sprawę z dpf bo $ trochę będzie trzeba:)
 
     
Wesley 

Model Samochodu: Epica 2.0 + gazownia
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2016-07-06, 17:44   

lukaszbozyk - jak uda Ci się dorobić to daj znać gdzie i za ile. Będziesz chciał dorobić "scyzoryk"?
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2016-07-08, 12:57   

Witaj Wesley ,
Podaje adres za
KonradMaster.
Ta forma naprawy albo dorobienia jest wykonywana bardzo szybko okolo 1h.UnaS w LUNDZIE W duzym sklepie jest szefc ktory dawniej klepal fleki, turek robil to swietnie .Poszlo sie mu na emeryture i przejal cala firme mlodszy kuzyn.Ukonczyl specjalny kurs i poza butam dostal licenje na dorabianie wlasnie tego typu kluczy.Ludzie sa zadowoleni gdyz robi szybko i naprawde dobrze.
Dorabialem klucze do syna samochodu. Firma miala surowy klucz z miejscem do elektroniki.Zmontowal szybko cala mechanike i wlozyl nowy chip.<cala procedura programowania byla okrutnie dluga i caly czas weryfikacja.Wlasciciel jest na podstawie numeru rejestracyjnego autopmatycznie sprawdzany w bazie policyjnej,potem werfikacja specjalnych firm.Takze jak sie weszlo wte procedure u takiego goscia to sie otrzymuje klucz autoryzowany.Niema przekretu.To co ty wiesz na temat to naprawde nic sie niewie.Dorobienie bez tych programow ktore sa pod OPIEKA" JEST NIEMOZLIWE.Funkcjonuje bez problemu ,stawka za wykonanie pracy o okolo 45% taniej niz w ASO.
POLECAM.
Pzdr.Chepicka 215
_________________
Chepica215
 
     
Wesley 

Model Samochodu: Epica 2.0 + gazownia
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 13/14
 92%
Wysłany: 2016-07-08, 14:34   

Kamierowski - albo ja jestem dzisiaj niewyspany albo ni..uja nie kumam Twojego posta :(
Opisałeś jakąś procedurę w Lundzie - w jaki sposób ma mi to pomóc w dorobieniu kluczyka?
Napisałeś też, że podajesz adres - KonradMaster - gdzie tu adres?
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2016-07-09, 20:28   

Adres wbilem ale niezostal on zapisany.
Podaje;
http://www.kluczesamochodowe.com.pl
taka sama procedura jest na calym swiecie.Samemu tego nie dokonasz gdyz jedna osoba niema dojscia do tych firm ktore zapewniaja bezpieczenstwo i dostep do poszczegolnych czesci programowania.To wlasnie ta procedura trwa okolo godziny.po prostu jest to fizycznie nie mozliwe.
W Warszawie jest takich licencjonowanych dosc duzo,wyszukaj i oddaj do programowania i po sprawie.
Na ogol te firmy maja klucze surow i miejsce na elktronike.Ostatnio sa braki dla chevy.trzeba miec elktronike tak jaka jest orginalna gdyz klucz possiada wiele funkcji,jedna to osobne otwierania kufra ale reszta jest zalarmowana. otwieranie calego samochodu lacznie z alarmem. No i immobilajzer.
Pzdr Chepicka 215
_________________
Chepica215
 
     
KonradMaster 


Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2016-07-11, 09:11   

Komierowski, ale z Ciebie ciemna masa... Nie wiem na ile to powód podeszłego wieku, a na ile postępujące zapominanie języka polskiego.

Nigdzie nie napisałem, że podaję adres. Wrzuciłem tylko linka (jak nie wiesz co to jest, spoko, napisz i Ci wytłumaczę) do gościa, który zajmuje się takimi sprawami. Jeśli ktoś by chciał znaleźć dokładny adres to wystarczy kliknąć w ten link i odnaleźć zakładkę "kontakt". Każdy ogarnięty człowiek sobie z tym poradzi, nie musisz nikogo nakierowywać i pisać jak to jest w Lundzie... Nie rozumiem naprawdę Twoich postów, z jakiej choinki się urwałeś to ja nie wiem...
_________________
Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
 
 
     
lukaszbozyk 

Model Samochodu: Epica 2.0 D
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 5/11
 45%
Wysłany: 2016-07-12, 09:01   

Wesley dorobię cokolwiek aby mi działał centralny bo sam kluczyk nie jest problemem.
Będę miał chwilę to zgłębię temat i dam znać.
Pzdr
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2016-07-12, 15:43   

KonradMaster,
Jak cos jest podane pod Twoim Adresem to wszystko nalezy do Ciebie.
Koniec dyskusji.
Lubie cos napisac wiecej to zawsze cos mozna zobaczyc szerzej.
Nie tylko nakretki,uklady scalone od tego sa specjalisci.
A w Szwecji tym sie zajmuje szefc Turek prawdziwy.
Wypraszam sobie impertynencje.
Chepica215
_________________
Chepica215
 
     
KonradMaster 


Model Samochodu: Chevrolet Epica 2.0 VCDI
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 79
Skąd: Bełchatów
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2016-07-13, 07:45   

Cytat:
KonradMaster,
Jak cos jest podane pod Twoim Adresem to wszystko nalezy do Ciebie.
Koniec dyskusji.

Dalej nie rozumiem o co Ci chodzi, mogę prosić o bardziej obszerne objaśnienie Twojego problemu?

Co do kluczyka, to jakieś 3 tygodnie temu zamówiłem z Aliexpress samą obudowę kluczyka, tzw. scyzoryk. Jest to kluczyk bez elektroniki wewnątrz! Przedwczoraj przyszła do mnie paczka z Chin. O to zdjęcia:


Stąd zamawiałem: Aliexpress.com

Namęczyłem się trochę podczas podmiany elektroniki z baterią. Otóż w oryginalnym kluczyku wszystko jest upchnięte w taką małą sklejoną obudowę. Do nowego kluczyka trzeba zmieścić jedynie tę elektronikę z baterią oraz transponder (cała obudowa się nie mieści). Z pomocą noża trochę się namęczyłem, żeby ją rozebrać, ale udało się. Oczywiście nieuniknione było wyjęcie baterii z PCB. Po włożeniu wszystkiego do nowego kluczyka pojawił się problem. Otóż przyciski od centralnego zamka przestały reagować (auto odpaliło, więc transponder skomunikował się z IMMO - tu było ok). Znalazłem na innym forum taki wpis:
Cytat:
MarcinekNu2 napisał(a):
U mnie po wymianie baterii pilot w kluczyku też nie mógł się skomunikować z samochodem. A poradziłem sobie tak:
Ja miałem podobnie po wymianie baterii w pilocie. Miał się nie rozkodować a się rozkodował. Kodowanie 100 zł lub kodowanie z drugim kluczykiem (tym brązowym). Nie miałem ani 100 zł ani drugiego kluczyka. Wsadziłem ten co miałem w stacyjkę przy wyjętej baterii, przekręciłem zapłon i włożyłem baterię. Kluczyk się zakodował. Oczywiście dotyczy to sterowania z pilota a nie immo.

Wziąłem się do roboty. Łatwo nie było, ponieważ płytka w nowej obudowie nie jest do niczego przymocowana, do tego trzeba uważać na obracający się grot. Jakoś się udało to wszystko poskładać, ale przyciski dalej nie działały (dioda się świeciła przy naciskaniu, więc reagowały na wciskanie). Byłem już zrezygnowany i pogodzony, że będę musiał wydać stówkę na programowanie sterowania z pilota. Odpaliłem zatem auto i je zgasiłem, po czym wcisnąłem przycisk i wszystko zaczęło działać, w sensie przycisk z kluczykiem otwierał/zamykał auto oraz działał przycisk otwierania bagażnika <hura>
Wychodzi więc na to, że po tej operacji z wkładaniem baterii przy włączonym zapłonie, należy jeszcze uruchomić silnik, a sterowanie z pilota powróci.
_________________
Pozdrawiam,
KonradMaster
Jest:
Chevrolet Epica 2.0 VCDI 150KM 320NM 2007r. -> CT 180KM 370NM
Było:
Daewoo Nubira II 2.0 D-TEC 133KM 184NM 2000r. + LPG
 
 
     
MarcinekNu2

Model Samochodu: Evanda
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 151
Skąd: Puławy
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 9/25
 36%
Wysłany: 2016-07-13, 08:40   

Szkoda, że nie zrobiłeś zdjęć z przekładania. To ja pisałem o takiej awaryjnej procedurze kodowania. Może w Epice jest inaczej. Tego nie wiem, wiem, że działa bo robiłem to po raz kolejny (coś się zawiesił pilot czy bateria i musiałem rozbierać).
Podał byś jeszcze kosz całkowity zmiany na kluczyk składany.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: