Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2015-03-14, 08:34
Zmienne fazy rozrzadu Z16XER Z18XER - Jak nie miec problemow
Autor Wiadomość
zdzis.michal 
Zdzis

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 19/41
 46%
Wysłany: 2016-09-07, 13:32   

Cytat:
Techniczne Biuletyny Serwisowe od GM.


Czy jest gdzieś Internetowy dostęp do tych wszystkich zaleceń do przeczytania o filtrach i nie tylko?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-09-08, 16:13   

zdzis.michal napisał/a:
Cytat:
Techniczne Biuletyny Serwisowe od GM.


Czy jest gdzieś Internetowy dostęp do tych wszystkich zaleceń do przeczytania o filtrach i nie tylko?


Raczej nie ma otwartego dostępu, są one na serwerze GM
to de facto komunikacja między fabryką, centralami i ASO więc jeśli coś wycieka w świat
to w PL najczęściej przez ASO m.in znajomych tam pracujących, oficjalne kampanie lub z fabryki (USA cruzetalk).
Starałem się umieszczać w obu tematach wszystkie oficjalne zalecenia GM w/w sprawach (ZFR) które gdzieś wyrwałem <ok>
Przeglądając choćby ten temat widać, że trochę się tego uzbierało przez lata...
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2016-09-09, 09:29   

Tymczasem zagwozdka związana z nowym filtrem filtrona dla silników XER
przekroczyła granice PL :-)

W Niemczech, Rosji itd. też próbują ją rozgryźć.

Na rosyjskim forum olejowym linkują nawet do Naszego Forum
http://www.oilchoice.ru/v...&t=690&start=15

Pozdrawiamy! :)

_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
sthEn 
Something Enormous


Model Samochodu: Cruze
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2016
Posty: 12
Skąd: Gdynia
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 2/8
 25%
Wysłany: 2016-09-22, 10:41   

Ile zapłacę za usunięcie sitek w ASO, jeżeli przyjadę sprowadzonym, ale już oczywiście zarejestrowanym w Polsce Cruzem 1.8 z 2012?

Czy jakimś cudem może zrobią to za darmo? ;)

Pewnie mogę sam, ale nie chcę, jeżeli nie muszę.
 
 
     
endriu333 

Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Poziom: 26
HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 7/78
 8%
Wysłany: 2016-09-22, 12:15   

Jasne Aso zrobi to Free- dobry żart. Pewnie ze 2 stowy krzykna i będą marudzili że to nie tak itp. ... generalnie w PL nie ma akcji na usuwanie sitek.
 
     
pablo1 

Model Samochodu: Cruze 5d Lt 1.6 91 kw lpg
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 151
Skąd: tarnów
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 9/25
 36%
Wysłany: 2016-09-22, 20:14   

Mi nawet nie chcieli ruszyć. Powiedzieli żeby płukanke zrobić i tyle. Choć jak na innej zmianie się wcześniej jeszcze pytałem to mówili że nie ma sprawy. O cene się nie pytałem. Sam zdemontowałem . Poszukaj gdzieś jest na naszym forum instrukcja tej czynności. Szczerze to szkoda kasy na aso. Każdy kto ma tylko odpowiednie narzędzia i nawet nie musi być to mechanik to zrobi. Od strony ssącej trzeba trochę więcej gimnastyki i sposobu bo tam ciasno jest. Ale ogólnie prosta sprawa.
_________________
pablo1
 
     
Krzysiek_81 


Model Samochodu: Orlando 1.8 LT+ LPG
Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 436
Skąd: Legionowo
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 19/49
 38%
Wysłany: 2016-09-23, 15:53   

Komplet porządnych narzędzi to podstawa - sama procedura prosta jak budowa cepa, choć na wstępie namęczyłem się żeby ogarnąć rozpinanie spinki zabezpieczającej wtyczkę podpiętą do elektrozaworów. Od strony podszybia miałem dodatkowy problem, bo tamtędy leci instalacja LPG, więc znowu spędziłem dłuższą chwilę, żeby dobrać odpowiednie przejściówki do klucza. Potem już z górki, zabezpieczyłem śrubki drutem jak wspominał kolega wyżej. Posprawdzane, powycierane, za kilka dni trasa 500km nad morze - zero problemów po operacji.
_________________
Pozdrawiam, Krzysiek

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: