Przesunięty przez: C77 2015-12-17, 18:55 |
Wymiana oleju w Captiva |
Autor |
Wiadomość |
malinabend
Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 4 Skąd: WLKP
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-02-17, 11:27 Wymiana oleju w Captiva
|
|
|
Witam jak w temacie co ile wymiana oleju w Captivie 2.0 , rozrządu jak tam jest pasek lancuch? |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-02-23, 17:00
|
|
|
Olej początkowo co max 15tyś km a potem co 10tyś km lub co rok.
Rozrząd (masz pasek) pierwszy po 90tyś km a następny co 60tyś km lub co 5 lat. |
|
|
|
|
malinabend
Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 4 Skąd: WLKP
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-04-26, 20:22
|
|
|
a jak tam wyglada napinacz jest automat na sprezynie czy naciag jest staly recznie regulowane |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-04-26, 20:24
|
|
|
Napinacz jest na stałe regulowany ręcznie.
Tu masz podgląd: >KLIK< |
|
|
|
|
malinabend
Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 4 Skąd: WLKP
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-04-26, 20:38
|
|
|
no to trzeba bedzie luknac ew naciag a tak na marginesie cos malo jest wlascicieli capci gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda? |
|
|
|
|
nieaktualne
Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 1458 Skąd: EPA
Poziom: 32
|
Wysłany: 2011-04-27, 15:18
|
|
|
malinabend napisał/a: | gdzies czytalem za autko czyli komp sie sam bedzie domagal wymiany oleju jakas kontrolka sie zapala czy to prawda? |
Piszesz o inspekcji olejowej. Ją się kasuje z pozycji OBDII np tym >KLIK< lub z pozycji skanera diagnostycznego. Każdy szanujący się zakład który dokonuje wymianę oleju posiada kasownik i ma możliwość kasowania inspekcji olejowej. |
|
|
|
|
malinabend
Model Samochodu: captiva
Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 4 Skąd: WLKP
Poziom: 1
|
Wysłany: 2011-04-30, 19:20
|
|
|
olej bede sam wymienial i kasowac tez podobno mozna samemu zdajesie jakas procedura gazem ale chodzi mi o to czy jak przyjdzie czas wymiany oleju to zapala sie jakas kontrolka ? |
|
|
|
|
akawka73
Model Samochodu: Chevrolet Captiva
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: Bielsko-Biała
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-06-06, 21:23
|
|
|
czy ktoś zna procedurę w jaki sposób można samemu skasować inspekcje ? |
|
|
|
|
pithugo
Model Samochodu: Captiva
Wiek: 49 Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 7 Skąd: Warszawa
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-11-03, 20:42
|
|
|
włączamy zapłon na on, następnie trzy razy pedał gazu i wyłączamy zapłon. Sprawdzone działa. Czy komuś sie zapala czasem kontrolka zbliżającego się przeglądu? Nie mówie o inspekcji tylko innej kontrolce - samochód w którym jest kluczyk. Co ona może oznaczą też przegląd? |
_________________ Captiva 2007r. 160 000 |
|
|
|
|
Angel72
Model Samochodu: Captiva 2,0 CDTI (2007r.)
Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 27 Skąd: Łęczyca
Poziom: 3
|
Wysłany: 2015-12-17, 20:36
|
|
|
U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu
Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak |
|
|
|
|
fastandfurious
Model Samochodu: chevrolet chrysler
Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 41 Skąd: Radom
Poziom: 5
|
Wysłany: 2016-04-13, 20:34
|
|
|
Wymiany oleju należy dokonywać według mnie co 15tyś km natomiast rozrząd dla bezpieczeństwa lepiej wymienić co 60tyś km. Znajomy miał co prawda w innym modelu sytuację, iż pasek strzelił po 63tyś km i niestety była to bardzo kosztowna awaria. |
|
|
|
|
newcomer
Model Samochodu: Opel Antara
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 9 Skąd: za miedzy
Poziom: 1
|
Wysłany: 2016-07-09, 12:52
|
|
|
Angel72 napisał/a: | U mnie po zaślepieniu EGR-a (naiwny myślałem że wyłączenie programowe i zaślepienie wystarczy...jednak nie) po zapaleniu się owej kontrolki (pomarańczowe auto i w środku klucz) samochód przechodził w stan awaryjny....czyli obcięcie mocy itd. Po zgaszeniu auta i ponownym rozruchu wszystko wracało do normy....oczywiście do następnego razu
Czyli raczej "welcome to the service"...czy jakoś tak |
To co należy jeszcze zrobić jeżeli po zaślepieniu EGR i wyłączeniu programowym on nadal działa? Wydaje mi się, że tak nie powinno być, albo mechanik nie wyłączył go jedynie zaślepiając, albo zrobił to nie umiejętnie. Wyłączenie go w sterowniku auta powinno być ostateczne. |
|
|
|
|
|