Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-13, 21:13
Zarówki
Autor Wiadomość
JAR

Model Samochodu: LANCET 1,8 AUTOMAT
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 129
Skąd: zabrze
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 9/22
 40%
Wysłany: 2010-04-15, 10:31   

Używam dziesiątki rurkowej, którą łatwo dojść do nakrętki (pozostałe dwie, to śrubki), ale siedmiu minut nie pobiję :-) . Do pozycyjnych kupiłem diody, a że kupiłem więcej, to odstąpiłem kumplowi do doblo (też narzekał) i to, co go spotkało na przeglądzie wprawiło nas w osłupienie: pan diagnosta nakazał zdemontowanie z uwagi na brak homologacji...Do swojego nie założyłem jeszcze, ale zrobię to z ciekawości (chociaż przegląd dopiero wrzesień, więc opowiem później), no i oczywiście w celu praktycznym, bo postojowe równie często trafia. Nawet rozumiem te przepisy itd. ale wobec tego, co dzieje się na drogach-te fałszywe ksenony, albo jeszcze gorzej-jedno światło prosto w gały, a drugie w niebo, czy gdziekolwiek, to szkodliwość tych mizernie jarzących diod w postojówkach jest pomijalna (jeśli w ogóle występuje).
Kombi tak samo, jak sedan, jednakowy, kiepski dostęp. Jedynie hatch mają inne buzie, a przede wszystkim żarówki, które są odporne: poczciwe h4.
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2011-05-13, 09:18   

Witam,
Panowie, jak widzę wszyscy używamy H7. Ja od 4,5 roku mam Captivę i średni czas żywotności to 5-6 miesięcy. Używałem Osram Night Breaker, Philips Cool Blue, i takie tam różne, padają po 5-6 miesiącach. W roku 1997 kupiłem pierwszą Skodę Octavię i chyba po pól roku założyłem oryginalne żarówki Philipsa. Po 3 latach sprzedawałem Skódkę, bo dostawałem nową firmówkę. Wyjąłem ze swojej te żarówki i włożyłem do nowej Skódki. Jeździłem ta Skodą 7 lat i nigdy nie wymieniłem żarówki - ale to były H4.
 
     
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2011-05-13, 12:26   

Z doświadczenia wiem że H7 są mniej trwałe niż H4.

Natomiast wszelkiej maści żarówki świecące mocniej typu: Night Breaker, +30% +50% szybciej się przepalają.

Natomiast w Cruzie zauważyłem że po zapaleniu samochodu, światła mijania pełną moc mają dopiero po około 3-5 sek. Bardzo dobrze jest to zauważalne w nocy jak samochód stoi blisko ściany ze światłami skierowanymi w tą ścianę.
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2011-05-14, 20:53   

Jest tak jak piszecie. Te wynalazki do pieniądze wyrzucone w błoto. Testowałem i Philipsa i Osrama i bez rewelacji. Teraz mam zwykłe Phlilpsa, chyba premium za 10 zł sztuka i trzymają się z nich wszystkich najdłużej.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
ryjek 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 723
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 25/68
 36%
Wysłany: 2011-05-14, 21:18   

miałem w corsie c H7 zwykłe Osram i też sobie je chwaliłem :) , aveo ma H4 chyba przynajmniej moje
_________________
aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca

 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-05-14, 21:47   

U mnie też h4, ostatnio wymieniłem drugą żarówkę świateł mijania
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
 1%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2011-05-14, 21:59   

W sedanie laćka też są H7 jednak H4 są dużo trwalsze.
Ostatnią H7 wymieniałem w wakacje i do tej pory świeci :lol: ? Początkowo częściej sie przepalały.
Zastanawiam się ostatnio nad żarówkami firmy SCT, pytałem kiedyś kogoś forum i pisał mi że są bardzo dobre, i świecą przyjemnym białym światłem, a nie "niebieską tandetą z alledrogo", bo tego ostatniego nienawidzę.

I zastanawiam się czy ich nie kupić.

Teraz mam lewą Lucasa a prawą Carrefour, nie widzę żadnej różnicy, oprócz ceny za jedną kerfura mam dwie lucasa.


Ostatnio w żarówkach W5W (postojówka i ośw. tablicy rejestracyjnej) zauważyłem, że są całe "zlustrzane" z wewnątrz (tzn. od wewnątrz szkło pokryło sie lustrzanym nalotem), czym to może być spowodowane? Zbyt duże napięcie?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-05-15, 06:47   

Cytat:
Ostatnio w żarówkach W5W (postojówka i ośw. tablicy rejestracyjnej) zauważyłem, że są całe "zlustrzane" z wewnątrz (tzn. od wewnątrz szkło pokryło sie lustrzanym nalotem), czym to może być spowodowane? Zbyt duże napięcie?


To zupełnie normalne zjawisko dla żarówki, stop z rozgrzanego żarnika osadza się na bańce. Co do przepalania się żarówek to opisałem to na pierwszej stronie tego tematu 2010-02-03, 07:54.
 
     
Robnel 

Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2011-12-23, 13:32   

co do żarówek. Mam lacetti kombi 2004 i od samego początku jest problem z żarówkami. Wymieniamy je chyba bez końca i nie mam pomysłu dlaczego tak jest. Przeciętnie co 2/3 miesiące nowa. Jak nie prawa to lewa.
Ma ktoś pomysł na to jakiś?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-12-23, 17:49   

Robnel napisał/a:
Ma ktoś pomysł na to jakiś?


1) sprawdzić szczelność reflektorów

2) sprawdzić napięcie ładowania czy nie jest za wysokie.

Nie dotykać szklanych baniek w żarówkach halogenowych palcami w trakcie montażu.
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2012-05-11, 21:56   

Coś dla osób lubiących teorie spiskowe. A zaczęło się właśnie od żarówki.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: