Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-21, 13:06
Problem z odpaleniem oraz check
Autor Wiadomość
bebe1 
bebe1

Model Samochodu: Aveo 1,2 8v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 84
Skąd: śląsk
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 3/19
 15%
Wysłany: 2012-02-22, 19:36   Problem z odpaleniem oraz check

czy w aveo 1,2 8v ustawia się zapłon ?mam problemy z odpalaniem zimnego auta nie odpala od razu za drugim razem i coś go dusi i czsami zapala się kontrolka check po czym gasnie sobie po kilku odpaleniach ///świece nowe kable też ////filtry też sondy sprawdzone ma ktoś jakiś pomysł co to może być na kompie nic nie wyszło-po podlączeniu do kompa wyskoczyła sonda ta górna sprawdzona działa reset i znów co jakiś czas to samo myslę nad przepustnicą lub jakimiś czujnikami coś doradzicie?
 
     
JMLPARTS 
Części Chevrolet


Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 87
Skąd: Łódź
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2012-02-22, 19:55   

może padł ci czujnik walka rozrządu on może powodować problem z zapłonem
_________________
Części Chevrolet tel. 509 542 101
 
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-22, 20:08   

bebe1 napisał/a:
czy w aveo 1,2 8v ustawia się zapłon ?


Nie.

bebe1 napisał/a:
na kompie nic nie wyszło-po podlączeniu do kompa


Podłącz kompa w momencie jak zapali się kontrolka CHECK.
 
     
bebe1 
bebe1

Model Samochodu: Aveo 1,2 8v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 84
Skąd: śląsk
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 3/19
 15%
Wysłany: 2012-02-22, 20:19   

na kompie nic nie wyszło wszystko niby ok///tankuje tylko 98 na bp lub shelu bo mówili mi jeszcze o jakosci paliwa //
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-22, 20:24   

Cytat:
na kompie nic nie wyszło wszystko niby ok


No ale CHECK Ci się zapala więc....

Być może ECM nie zapisuje błędu ponieważ nie występuje on wielokrotnie w określonym cyklu więc warto by było abyś sprawdził to w momencie zapalenia się kontrolki CHECK bez gaszenia samochodu.

bebe1 napisał/a:
tankuje tylko 98 na bp lub shelu bo mówili mi jeszcze o jakosci paliwa


Zacznij lać dobrą benzynę ale nie 98 tylko 95 bo kąt wyprzedzenia zapłonu jest ustawiony właśnie pod 95 oktan.
 
     
bebe1 
bebe1

Model Samochodu: Aveo 1,2 8v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 84
Skąd: śląsk
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 3/19
 15%
Wysłany: 2012-02-22, 20:55   

sprawdziłem bez gaszenia auta pojechałem od razu na komputer wyszło sonda lambda gosciu sprawdził działanie sondy w pełnym zakresie powiedział że sonda jest dobra i że był syf lub woda w paliwie i skasował błąd jakiś czasu było ok i teraz po tych mrozach znów się zaczeło///tankuję teraz na shelu vpowera 95 dzięki ///a nie ma tam jakiś czujników położenia wału czy czegoś przy tej przepustnicy co ma wpływ na ww usterki?
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-22, 21:01   

bebe1 napisał/a:
a nie ma tam jakiś czujników położenia wału czy czegoś przy tej przepustnicy co ma wpływ na ww usterki?


Wszystko może mieć w jakimś stopniu na to wpływ ale internetowo ciężko jest jednoznacznie wskazać dokładnie co tam dolega tym bardziej że wyżej wymienionej usterki nie dostrzegł mechanik na żywo.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-02-22, 21:10   

bebe1 napisał/a:
tankuję teraz na shelu vpowera 95

Kolego, przestań tankować te wynalazki które leżą w zbiornikach nie wiadomo ile (bo jest mały zbyt). Zatankuj kilka zbiorników zwykłej 95'ki na stacji która ma duży "przemiał", jakieś często oblegane neste, lub na innej stacji ale tam gdzie tankuje dużo ludzi.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
bebe1 
bebe1

Model Samochodu: Aveo 1,2 8v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 84
Skąd: śląsk
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 3/19
 15%
Wysłany: 2012-02-22, 21:41   

wysyłam Ci emaila z danymi na naklejki ///a tankuję na bp lub shell na stacjach gdzie jest czawsze kolejka i cieszą się dobrą opinią
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-02-22, 21:50   

bebe1 napisał/a:
tankuję na bp lub shell na stacjach gdzie jest czawsze kolejka i cieszą się dobrą opinią

No tak ale tankujesz "wipałery" a one z tego co mi wiadomo słabo schodzą, spróbuj zatankować zwykłą 95.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-22, 21:56   

Bardzo mało prawdopodobne jest to że wina leży po stronie paliwa. Bardziej bym szukał przyczyny w układzie zapłonowym i sterowania.
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2012-02-22, 21:58   

Marco napisał/a:
Bardzo mało prawdopodobne jest to że wina leży po stronie paliwa. Bardziej bym szukał przyczyny w układzie zapłonowym i sterowania.

Na początek osobiście spróbowałbym wymiany filtra paliwa o którym kolega pisze w innym temacie że ma już 100kkm, filtr paliwa to nie jest duża kwota a może jednak dlatego auto się "dusi".
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-02-22, 22:03   

bebe1, włącz zapłon po czym odczekaj aż pompa paliwa wyrówna ciśnienie na listwie wtryskowej a wtedy będzie wiadomo choć jak by było małe ciśnienie paliwa to w trakcie jazdy pod obciążeniem silnik nie wkręcał by się na obroty i by przerywał.
Ostatnio zmieniony przez nieaktualne 2012-02-22, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
JMLPARTS 
Części Chevrolet


Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 87
Skąd: Łódź
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 6/19
 31%
Wysłany: 2012-02-22, 22:05   

wymiana filtra nic nie da
a czujnik znajduje się w głowicy i na 90% to jest przyczyna zapłonu
nr czujnika 96325867 :-)
a filtr paliwa wymienia się dla przyzwoitości co 20.000 :-D

[ Dodano: 2012-02-22, 22:09 ]
jestem ciekaw czy kiedyś zaglądałeś do swojego zbiornika :lol:
_________________
Części Chevrolet tel. 509 542 101
 
 
     
garmin
Szofer T200


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 118
Skąd: Polska
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 18/20
 90%
Wysłany: 2012-02-23, 16:08   

sprawdź następnym razem jak nie będziesz mógł odpalić czy nie miga kontrolka od immo
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: