Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z hamulcem ty?
Autor Wiadomość
Lacetti2005 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 7/19
 36%
  Wysłany: 2012-09-06, 20:24   Problem z hamulcem tył

I znowu proszę o pomoc. Mam nadzieję że to już ostatnia usterka z którą nawet fachowcy nie do końca dali sobie radę.
Blokuje się tylne prawe koło po przejechaniu ok 5 km jest bardzo gorące.
Fachowcy wyczyścili wszystko co się dało wymienili płyn i nic usterka jest nadal.
Na warsztacie sprawdzany hamulec działa bez zarzutów ale po przejechaniu nawet małego dystansu koło nadal się grzeje a dodatkowo podczas swobodnego zatrzymania słychać i czuć że hamulec trzyma i to nie ręczny a zasadniczy.
Proszę o pomoc czyli wskazówkę co to może być ?
Jak zawsze bardzo dziękuje.
Pozdrawiam. :cry:
_________________
Lacetti 1,8
 
     
ryjek 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 723
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 25/68
 36%
Wysłany: 2012-09-06, 22:11   

jeśli byłoby wszystko dobrze zrobione to nie ma prawa się hamulec zawieszać,co dokladnie ci wyczyścili,może masz krzywy bębęn
_________________
aveo sedan 1.4 SOHC
Opel tigra 1.6 16v
aveo hatchback 1.2 SOHC-ojca

 
     
Lacetti2005 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 7/19
 36%
Wysłany: 2012-09-08, 22:30   

ryjek napisał/a:
jeśli byłoby wszystko dobrze zrobione to nie ma prawa się hamulec zawieszać,co dokladnie ci wyczyścili,może masz krzywy bębęn



Wyczyścili prowadnice klocków. W lacetii jest tak że jeden układ działa jak hamulec tarczowy a drugi jak bębnowy /ręczny/. Blokuje właśnie ten tarczowy.
_________________
Lacetti 1,8
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-09-09, 05:54   

Tak bo z tyłu są tzw. tarczo bębny.

Cytat:
Wyczyścili prowadnice klocków.


A w jakim stanie są gumki i same prowadniki zacisku? trzeba też sprawdzić sam tłoczek czy nie jest zapieczony bo podejrzewam że w nim leży cały problem.
 
     
Lacetti2005 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 7/19
 36%
Wysłany: 2012-09-09, 08:02   

Marco napisał/a:
Tak bo z tyłu są tzw. tarczo bębny.

Cytat:
Wyczyścili prowadnice klocków.


A w jakim stanie są gumki i same prowadniki zacisku? trzeba też sprawdzić sam tłoczek czy nie jest zapieczony bo podejrzewam że w nim leży cały problem.



Ok. Tylko taki szczegół że on zablokował się dopiero w trakcie jazdy /i to po przejechaniu kilku kilometrów/ a na warsztacie chodzi i nie blokuje.
_________________
Lacetti 1,8
 
     
jacek76 

Model Samochodu: Lacetti kombi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2012-09-09, 10:32   

Cytat:
Ok. Tylko taki szczegół że on zablokował się dopiero w trakcie jazdy /i to po przejechaniu kilku kilometrów/ a na warsztacie chodzi i nie blokuje.


Mialem podobnie w lanosie. Winne były popuchnięte oringi w zacisku. Po wymianie na nowe , wszystko jest jak trzeba.
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2012-09-11, 21:19   

Sa to skutki nie wymieniania co dwa lub trzy lata plynu hamulcowego.
Sugeruje wymiane calego siodla hamulcowego.Wiem ze kosztuje ale to bedzie wlasciwa naprawa a nie zabawa w hamulce.Naprawde z tym niema zartow.
Pzdr,Chepika 215.
_________________
Chepica215
 
     
Lacetti2005 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 88
Skąd: Wrocław
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 7/19
 36%
Wysłany: 2012-09-11, 21:20   

A jednak faktycznie to była gumowa osłona tłoczka i jego gumowy uszczelniacz.

Dzięki za cenne podpowiedzi.

Pozdrawiam
:lol:
_________________
Lacetti 1,8
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: