Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2013-05-22, 20:12
Chodzi o to aby białe światło wyłączało się w momencie gdy pracuje kierunkowskaz z żółtymi diodami,
wówczas prawdopodobieństwo że zobaczy będzie mniejsze
_________________
Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW Pomógł: 14 razy Wiek: 47 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 898 Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 32/1637
2%
MP: 781/781
100%
EXP: 59/78
75%
Wysłany: 2013-05-22, 20:35
No właśnie, chyba najlepiej ma rozwiązane to koleś z Acury tej białej, można by podpiąć białe pod pozycyjne a żółte pod kierunki. Jak masz swoje normalne pozycyjne załączone to i te by świeciły, a zamiennie z kierunkami, ale normalne pozycyjne by świeciły też i w tym może przypadku niebieskie i zielone by się nie mogły czepnąć
_________________ Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2013-05-22, 20:51
Mnie się wydaje, że to czy się białe będzie palić w momencie gdy załącza się żółte,
to wynika zarówno z budowy konkretnych żarówek ledowych, jak i częstotliwości działania kierunkowskazu.
W jednych wyłącza białe, gdy załącza pomarańczowe
i zależnie jaka długa jest przerwa w świeceniu białego to nie zdarzy ich załączyć z powrotem nim przestanie migać żółte.
To opóźnienie w załączaniu białych widać też w momencie załączania samych postojówek, wówczas biały led załączy się trochę później,
gdyby nie było tego celowego opóźnienia to przecież led w postojówce powinien załączyć się wcześniej od standardowych żarówek,
a tak na filmikach nie jest.
_________________
Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Ostatnio zmieniony przez C77 2013-05-22, 20:52, w całości zmieniany 2 razy
Model Samochodu: brak Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lip 2010 Posty: 945 Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 17/1795
1%
MP: 857/857
100%
EXP: 28/83
33%
Wysłany: 2013-05-22, 21:17
C77 napisał/a:
Mnie się wydaje, że to czy się białe będzie palić w momencie gdy załącza się żółte,
to wynika zarówno z budowy konkretnych żarówek ledowych, jak i częstotliwości działania kierunkowskazu.
A może białe podłączyć pod przekaźnik zwłoczny, i gdy dostanie napięcie z kierunków włączał postojówki.
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010 Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
10%
MP: 4853/4853
100%
EXP: 148/280
52%
Wysłany: 2013-05-22, 21:28
Mnie się wydaje, że w ten obwód dla białego światła musi już być coś wbudowane co powoduje zwlokę. Przynajmniej w tych żarówkach które nie świecą na biało w momencie załączania i wyłączania żółtego w czasie pracy kierunkowskazu. Może to właśnie taki przekaźnik.
Teraz trzeba by jedynie ta zwlokę zwiększyć gdyby było to konieczne, np. z powodu zbytniej długości przerw w cyknięciach kierunkowskazów, czyli praktycznym załączaniem i odłączaniem włókna dla dla żółtego światła. Ale ta ewentualność dopiero by wyszła przy podłączeniu tej żarówki pod konkretny model samochodu i jego kierunkowskazów.
Kiedyś widziałem filmik z działania takich żarówek w Cruze i właściciel nic nie musiał przerabiać,
aby wyłączało światło białe (podłączone pod pozycyjne) w momencie złączania żółtego (z kierunkowskazów).
_________________
Я на Драйве2 International Cruze Forum Moderator...
Pomyślałem o tym samym jak to zobaczyłem, w Orlando też by nieźle się prezentowało, a dodatkowo takie rozwiązanie świateł dziennych byłoby bardzo eleganckie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach