Przesunięty przez: C77 2013-02-15, 16:02 |
Cruze 1.8 LPG -du?e spalanie gazu |
Autor |
Wiadomość |
huri_khan
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 581 Skąd: Bytom
Poziom: 22
|
Wysłany: 2013-10-08, 14:09
|
|
|
Samemu sprawdzałeś czy tak powiedzieli ?
Ewentualnie czy nie masz jeszcze ustawionego czasu od ruszenia przy jakim się włącza LPG. i niższej temp.
BTW. Dalsze spalania moje z ostatniego czasu
Cykl mieszany - bardzo spokojna jazda: 9,9L LPG;
Cykl mieszany - normalny styl jazdy: 10,5L - 11,0L LPG;
Jazda na trasie (Autostrada) - 140km/h - 10,0LPG
Na stacji wygląda to tak że z reguły wchodzi 30-32L LPG; |
_________________ Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY |
|
|
|
|
Karlos
Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Białystok
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-10-08, 14:24
|
|
|
huri_khan napisał/a: |
Samemu sprawdzałeś czy tak powiedzieli ?
Ewentualnie czy nie masz jeszcze ustawionego czasu od ruszenia przy jakim się włącza LPG. i niższej temp. |
Widziałem w programie obsługującym BRC. Moja wizyta dot. m. in. bardzo szybkiego przełączania na gaz, nawet przy temp. zewn. 2*C. Pierwotne ustawienie to 30*C, teraz mam 40*C. Na czas nie zwróciłem uwagi, nawet nie widziałem, że to parametr zmienny.
Pamiętam, że drugim parametrem było 50*C przy ciepłym silniku. |
_________________ 1.8 16V LPG
|
|
|
|
|
paszczakus
Model Samochodu: cruze
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 99 Skąd: Polska
Poziom: 8
|
Wysłany: 2013-10-09, 11:46
|
|
|
u mnie w lecie przełącza się po około 400 m a w zimie przy -10 po około 1,5 km , 1.8 bardzo szybko się nagrzewa w porownaniu do ropniaka.
odnosnie przełączania na benzyne przy wysokich obrotach, to ja pojechałem do czakramu i poprosilem o to aby wyłączyli to przełączanie i jest teraz elegancko, a nie wyprzedzam tira i nagle brzęczy coś i trzeba resetować przyciskiem, to jest bardzo niebezpieczne i nie wiem po co aso tak ustawia intalacje... pytałem w czakramie to też nie wiedzieli po co tak konfigurują. |
|
|
|
|
Joce7k
Józek
Model Samochodu: Chevrolet Cruza 1.8 LPG Sedan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: Dąbrówka
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-10-10, 12:57
|
|
|
przejechałem po zatankowaniu do pełna kolejny tysiąc km i paliwa nie zeszło ani kapki, przynajmniej wskazówka paliwa nie ruszyła się nic, już sam nie wiem co o tym myśleć.
Odnośnie nagrzewania i przełączania się to rzeczywiście auto szybko się nagrzewa |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2013-10-10, 14:10
|
|
|
Joce7k napisał/a: | przejechałem po zatankowaniu do pełna kolejny tysiąc km i paliwa nie zeszło ani kapki, przynajmniej wskazówka paliwa nie ruszyła się nic |
U mnie jak zatankuję do pełna to wskazówka drgnie w dół dopiero po ok 150km, więc nic dziwnego że u Ciebie nic się nie ruszyło . |
_________________
Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie |
|
|
|
|
Karlos
Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Sie 2013 Posty: 185 Skąd: Białystok
Poziom: 12
|
Wysłany: 2013-10-10, 14:17
|
|
|
Nic się nie ruszyło, co nie oznacza, że nie zeszło ani kapki |
_________________ 1.8 16V LPG
|
|
|
|
|
Joce7k
Józek
Model Samochodu: Chevrolet Cruza 1.8 LPG Sedan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: Dąbrówka
Poziom: 1
|
Wysłany: 2013-10-11, 18:05
|
|
|
no i już drgnęło , ciekawe na ile starczy mi pełny bak, chyba raczej będę mierzył czasem niż ilością przejechanych km, bo paliwo pewnie bardziej schodzi na poranny rozruch |
|
|
|
|
|