Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 16:02
Cruze 1.8 LPG -du?e spalanie gazu
Autor Wiadomość
huri_khan 

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 581
Skąd: Bytom
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 7/59
 11%
Wysłany: 2013-10-08, 14:09   

Samemu sprawdzałeś czy tak powiedzieli ?
Ewentualnie czy nie masz jeszcze ustawionego czasu od ruszenia przy jakim się włącza LPG. i niższej temp.

BTW. Dalsze spalania moje z ostatniego czasu

Cykl mieszany - bardzo spokojna jazda: 9,9L LPG;
Cykl mieszany - normalny styl jazdy: 10,5L - 11,0L LPG;

Jazda na trasie (Autostrada) - 140km/h - 10,0LPG

Na stacji wygląda to tak że z reguły wchodzi 30-32L LPG;
_________________
Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-10-08, 14:24   

huri_khan napisał/a:

Samemu sprawdzałeś czy tak powiedzieli ?
Ewentualnie czy nie masz jeszcze ustawionego czasu od ruszenia przy jakim się włącza LPG. i niższej temp.

Widziałem w programie obsługującym BRC. Moja wizyta dot. m. in. bardzo szybkiego przełączania na gaz, nawet przy temp. zewn. 2*C. Pierwotne ustawienie to 30*C, teraz mam 40*C. Na czas nie zwróciłem uwagi, nawet nie widziałem, że to parametr zmienny.
Pamiętam, że drugim parametrem było 50*C przy ciepłym silniku.
_________________
1.8 16V LPG
 
     
paszczakus 

Model Samochodu: cruze
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 99
Skąd: Polska
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 18/19
 94%
Wysłany: 2013-10-09, 11:46   

u mnie w lecie przełącza się po około 400 m a w zimie przy -10 po około 1,5 km , 1.8 bardzo szybko się nagrzewa w porownaniu do ropniaka.

odnosnie przełączania na benzyne przy wysokich obrotach, to ja pojechałem do czakramu i poprosilem o to aby wyłączyli to przełączanie i jest teraz elegancko, a nie wyprzedzam tira i nagle brzęczy coś i trzeba resetować przyciskiem, to jest bardzo niebezpieczne i nie wiem po co aso tak ustawia intalacje... pytałem w czakramie to też nie wiedzieli po co tak konfigurują.
 
     
Joce7k 
Józek

Model Samochodu: Chevrolet Cruza 1.8 LPG Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Dąbrówka
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-10-10, 12:57   

przejechałem po zatankowaniu do pełna kolejny tysiąc km i paliwa nie zeszło ani kapki, przynajmniej wskazówka paliwa nie ruszyła się nic, już sam nie wiem co o tym myśleć.

Odnośnie nagrzewania i przełączania się to rzeczywiście auto szybko się nagrzewa
 
     
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2013-10-10, 14:10   

Joce7k napisał/a:
przejechałem po zatankowaniu do pełna kolejny tysiąc km i paliwa nie zeszło ani kapki, przynajmniej wskazówka paliwa nie ruszyła się nic


U mnie jak zatankuję do pełna to wskazówka drgnie w dół dopiero po ok 150km, więc nic dziwnego że u Ciebie nic się nie ruszyło ;-) .
_________________

Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie
 
     
Karlos 


Model Samochodu: Cruze LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 185
Skąd: Białystok
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 18/27
 66%
Wysłany: 2013-10-10, 14:17   

Nic się nie ruszyło, co nie oznacza, że nie zeszło ani kapki ;)
_________________
1.8 16V LPG
 
     
Joce7k 
Józek

Model Samochodu: Chevrolet Cruza 1.8 LPG Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: Dąbrówka
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-10-11, 18:05   

no i już drgnęło :) , ciekawe na ile starczy mi pełny bak, chyba raczej będę mierzył czasem niż ilością przejechanych km, bo paliwo pewnie bardziej schodzi na poranny rozruch
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: