Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-16, 09:52
Stuki w przek?adni kierowniczej
Autor Wiadomość
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2012-11-20, 10:40   Stuki w przekładni kierowniczej

Jak oddawałem Captivę na akcję serwisową dot. modułu ABS zgłosiłem stuki na kierownicy podczas ruszania w lewo, kiedy koła są skręcone do skrętu 90o. Diagnoza - uszkodzona maglownica, do wymiany albo można regenerować. Jeszcze na gwarancji miałem to samo i wymieniali jakiś zestaw naprawczy wspomagania. Fajansiarstwo zrobione jest chyba z plasteliny. Regeneracja 400-600zł z 1 roczną gwarancją, o koszcie nowej nie chcę wspominać.
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-11-20, 11:17   Re: Stuki w przekładni kierowniczej

herman00 napisał/a:
Jak oddawałem Captivę na akcję serwisową dot. modułu ABS zgłosiłem stuki na kierownicy podczas ruszania w lewo, kiedy koła są skręcone do skrętu 90o. Diagnoza - uszkodzona maglownica, do wymiany albo można regenerować. Jeszcze na gwarancji miałem to samo i wymieniali jakiś zestaw naprawczy wspomagania. Fajansiarstwo zrobione jest chyba z plasteliny. Regeneracja 400-600zł z 1 roczną gwarancją, o koszcie nowej nie chcę wspominać.


Na usługe nawet na gwarancji powinno dawać kolejną gwarancje na naprawiany element.
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2012-11-20, 14:55   

No tak ale to było ponad 3 lata temu, mój klekoczący i skrzypiący wóz ma już prawie 6 lat. Dorasta.
 
     
malyal 
malyal


Model Samochodu: Captiva 2.0D
Wiek: 42
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2012-11-22, 17:27   

U mnie jest podobny objaw mój mechanik przy okazji wymiany sprzęgła stwierdził że to tylko stabilizator :) zobaczymy za 2 tygodnie. Przy czym moja "maleńka" ma już przejechane ponad 167 tysi.
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2012-11-23, 10:50   

No to kolega ma chyba tytanowe te stabilizatory - myślę o łącznikach stabilizatorów. Mi te łączniki wymieniali 2 razy na gwarancji i po gwarancji wymieniałem dwa razy. Teraz też już puka, ale z tyłu i to inny typ pukania.

[ Dodano: 2012-11-26, 10:08 ]
No i jeszcze jedno potwierdzenie, żeby nie jeździć do ASO. 200m od mojego domu jest mały warsztat, który prowadzi 2 panów. Nie zatrudniają jakichś mechaniorów, tylko wszystkie naprawy robią sami. Doświadczenie duże - wiele lat pracy w ASO Mitsubishi. Robiłem u nich przegląd i mówię "sąsiad, w ASO stwierdzili stuki w maglownicy i według nich maglownica do wymiany lub ewentualnie do regeneracji". "Sąsiad" zajrzał i od razu naprawił, bo to jakiś luz w kolumnie kierowniczej, który można kasować - taka sama konstrukcja jest w Maździe - stwierdził "sąsiad". Koszt regulacji 50zł i już nie ma stuków. W ASO naciągnęliby mnie na wymianę.
 
     
malyal 
malyal


Model Samochodu: Captiva 2.0D
Wiek: 42
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 1/9
 11%
Wysłany: 2013-01-29, 09:00   

No i stało się po wymianie wszystkich gumeczek okazało się że dalej puka przy ruszaniu.
Konieczna była regeneracja magla kosztowała 830 zeta ale się opłacało nice nie puka nic nie stuka :) a minęło już 2 tygodnie.
Niestety dzisiaj moja "maleńka" znów mnie zaskoczyła :( świeca się kontrolki od trakcji abs-u, zjazdu powolnego i napędu!! kurcze kiedy ja to wszystko ogarnę. :!:
 
     
herman00 

Model Samochodu: Captiva 2,0D 2006
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 89
Skąd: Wawa
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 8/19
 42%
Wysłany: 2013-02-04, 11:19   

Drogi kolego, pedał gazu do wymiany. Miałem to samo, tylko na gwarancji. ASO dłubało i wymieniało jakieś wiązki przewodów, ale potem dostali wskazówki z Korei i wymienili "zespół przyspieszenia" i jak ręką odjął. Ale i tak musiałem potem do brakorobów jechać, bo nie zaprogramowali mi tempomatu, wyjechałem w trasę i tempomatu nie dało się włączyć. Niestety w przypadku tego zespołu przyspieszenia to raczej tylko ASO, bo właśnie trzeba mieć oprogramowanie. Jak Ci wymienią nie zapomnij spytać czy zaprogramowali tempomat.
Ja właśnie wróciłem z ferii we Włoszech i generalnie OK, tylko na tym zagramanicznym paliwie, po dłuższej trasie i nocnym postoju ciężko mi się uruchamia silnik. Kręci ale zaskakuje za 3-4 razem i jest oczywiście wielka chmura czarnego dymu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: