Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-17, 12:54
[Spark] Filtry kabinowe montowane w ASO
Autor Wiadomość
pwalczak
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2012-12-08, 18:55   [Spark] Filtry kabinowe montowane w ASO

Może komuś się przyda mała informacja na temat filtrów montowanych w ASO

- w sierpniu byłem z moim Sparkiem (M300) na I przeglądzie, po 15tys km

- wymieniono filtr kabinowy na filtr GM (stary włożono w oryginalne pudełko nowego i zostawiono w samochodzie)

- od jakiegoś czasu nawiew chodził nieco głośniej, ale moja myśl: "ten typ tak ma"

- zaczęła się zima i problemy:
- problem z odparowaniem szyb
- przy temp. zewnętrznej -5 do utrzymania przyzwoitej temperatury wewnątrz konieczne było użycie 3 biegu wentylatora

Zacząłem się zastanawiać co jest nie tak i.... wyrzuciłem filtr kabinowy :D
Nagle wystarczył "niepełny" I bieg na utrzymanie temperatury przy -5.
Włożyłem z ciekawości fabryczny filtr i z nim nie ma problemów. Dmucha jak bez filtra i nagle zrobiło się cicho w samochodzie (już nie słychać tak wentylatora).
Więc jak ktoś ma problem z ogrzewaniem, to zwróćcie uwagę na filtry kabinowe, jakie wam montują w ASO.
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-12-08, 19:29   Re: [Spark] Filtry kabinowe montowane w ASO

pwalczak napisał/a:
Może komuś się przyda mała informacja na temat filtrów montowanych w ASO

- w sierpniu byłem z moim Sparkiem (M300) na I przeglądzie, po 15tys km

- wymieniono filtr kabinowy na filtr GM (stary włożono w oryginalne pudełko nowego i zostawiono w samochodzie)

- od jakiegoś czasu nawiew chodził nieco głośniej, ale moja myśl: "ten typ tak ma"

- zaczęła się zima i problemy:
- problem z odparowaniem szyb
- przy temp. zewnętrznej -5 do utrzymania przyzwoitej temperatury wewnątrz konieczne było użycie 3 biegu wentylatora

Zacząłem się zastanawiać co jest nie tak i.... wyrzuciłem filtr kabinowy :D
Nagle wystarczył "niepełny" I bieg na utrzymanie temperatury przy -5.
Włożyłem z ciekawości fabryczny filtr i z nim nie ma problemów. Dmucha jak bez filtra i nagle zrobiło się cicho w samochodzie (już nie słychać tak wentylatora).
Więc jak ktoś ma problem z ogrzewaniem, to zwróćcie uwagę na filtry kabinowe, jakie wam montują w ASO.



Ostatnio ASO dostaja jakies dziwne te filtry i nie dotyczy to tylko Sparka. Chodzi o te zwykle papierowe, bo te weglowe nadal są dobre, a niestety ten pierwszy to filtr weglowy. Przy nastepnym przegladzie chyba znowu sam kupie filtry na allegro - weglowy.
 
     
pwalczak
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2012-12-09, 09:37   

Dokładnie. Ten nowy, co założyli to wygląda niczym tektura z naciągniętym materiałem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: