Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Dysze mgie?kowe do spryskiwaczy
Autor Wiadomość
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-21, 18:11   

Jutro montuję i cykam fotki, więc będzie jakiś manual, nie mogę się doczekać wiosenki, żeby lampy polakierować i przyciemnić szybki :D
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-22, 09:23   

Gdzie tam do wiosny, jeszcze trzeba się uzbroić w cierpliwość :)
Montuj te cudeńka i dawaj znać czy to pasuje :-P
_________________
 
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-22, 10:06   

Porażka po całości, zaczepy boczne tych dysz są jakby to powiedzieć, po bokach, zamiast góra/dół, przez co nie trzymają się i się kręcą same :evil: poszukam chyba jakiś oryginalnych, bo te co kupiłem to wyrób dyszopodobny i nie polecam ich :-P
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-22, 10:15   

Czyli, że trzeba dysze z 4 zaczepami (prawy,lewy, przód, tył) czy wystarczą? Nie masz czasem fotki jak wyglądaje oryginalne dysze od spodu? Generalnie to kiszka, myślałęm, że będzie dziś popijał piwko za sukces :-/
_________________
 
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-22, 11:03   

orzech napisał/a:
Czyli, że trzeba dysze z 4 zaczepami (prawy,lewy, przód, tył) czy wystarczą? Nie masz czasem fotki jak wyglądaje oryginalne dysze od spodu? Generalnie to kiszka, myślałęm, że będzie dziś popijał piwko za sukces :-/


Zrobiłem fotki, ale pod maską i nie za bardzo są wyraźne. W sumie możliwe, że jest po prostu za duża przerwa pomiędzy dyszą a tymi zaczepami i nie ściska dobrze. W dodatku jak wyciągałem tą nową to ułamałem rurkę na przewód i już dysza w koszu. Wniosek, ten producent daje buble :D i źle są spasowane, albo volvo ma grubszą blachę i więcej lakieru :D
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1422/10164
 14%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-02-22, 11:15   

XaRaDaS, to ciekaw jestem jak wytłumaczysz to, że Rosjanie zamontowali te dysze w dziesiątkach swoich NUIII
bez żadnych problemów (patrz posty na drive.ru) 8-) :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-22, 11:39   

C77 napisał/a:
XaRaDaS, to ciekaw jestem jak wytłumaczysz to, że Rosjanie zamontowali te dysze w dziesiątkach swoich NUIII
bez żadnych problemów (patrz posty na drive.ru) 8-) :twisted:


Sprzedawca od którego kupiłem źle je wyprodukował, albo może maskę mają grubszą :mrgreen: patrzyłem na zdjęcia tych oryginalnych volvo i tam odstęp pomiędzy spodem dyszy, a tymi dwoma "zatrzaskami" jest znacznie mniejszy więc się będą lepiej trzymać :mrgreen:
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1422/10164
 14%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-02-22, 11:49   

A odpaliłeś je po zamontowaniu, żeby sprawdzić jak sikają? :twisted:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-22, 11:55   

C77 napisał/a:
A odpaliłeś je po zamontowaniu, żeby sprawdzić jak sikają? :twisted:

Nie, zresztą jeden połamałem :mrgreen:

Dysze zamontowane :lol:

I krótki manual:
zdejmujemy wężyki z dysz (ostrożnie ;) )
wyjmujemy stare dysze, ciężko wychodzą mi się udało z jednej strony odciągnąć, a potem szczypczykami trzeba lekko ścisnąć zatrzask i wypychać.

Przeróbka dysz, bo kupne nie do końca pasują :mrgreen: trzeba dać podkładkę, ja wyciąłem z dętki :-P Dodatkowo przy wymianie dałem zaworki zwrotne, aby płyn nie spływał do zbiornika:
wciskamy na koniec nowe zmodyfikowane zaworki, zakładamy przerobione wężyki i cieszymy się efektem:

[ Dodano: 2013-02-22, 13:52 ]
http://youtu.be/atr2TNJiNFM
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-22, 15:19   

Czyli jednak ogarnąłeś :) Chyba już wiem o co chodzi. W przyszłym tygodniu zamawiam od volviaka razem z zaworkami.
_________________
 
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-22, 15:43   

Tia, za pomocą Marco i C77, bo ja już odpuściłem, bo byłem wkurzony :D ale widać na spokojnie można zrobić i się da :mrgreen:

[ Dodano: 2013-02-26, 11:15 ]
orzech, jest jeden problem, chyba dwa zaworki to za dużo w laczku i za słabo psika, albo może mi pompka powoli siada. Będę sprawdzał z 1 zaworkiem i bez może na dniach. Spróbuję też podnieść troszkę dyszę do góry podkładając pod nią kawałek cienkiego plastiku, żeby wyżej pryskało.
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-28, 09:48   

Kurde od razu się tak zaczęło robić po zamontowaniu czy po jakimś czasie? Może się gdzieś wężyk przerwał i traci "moc"? Właśnie miałem jechać do sklepu i zamawiać :-/
 
 
     
XaRaDaS 


Model Samochodu: Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 898
Skąd: WX
Poziom: 26
HP: 49/1637
 3%
MP: 781/781
 100%
EXP: 59/78
 75%
Wysłany: 2013-02-28, 10:11   

Od razu jak tylko zamontowałem zaworki, więc może być zaworek zwalony, albo oba nawet, albo tak jak pisałem siada pompka. Dysze na 100% nie blokują, bo zaworki zamontowałem wcześniej i na oryginalnych już było gorsze ciśnienie.
W sobotę będę jechał na działkę i tam pobawię się i posprawdzam co powoduje.
_________________
Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-02-28, 19:26   

Kup wężyk na metry, fi takie jak oryginalny i podłącz bezpośrednio bez zaworków. Dopiero potem zamontuj zaworki. Będziesz wiedział czy zaworki są złe.
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
orzech 

Model Samochodu: Lacetti 1.6 2006
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Olkusz
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 16/27
 59%
Wysłany: 2013-02-28, 20:25   

Powiedz jeszcze gdzie kupiłeś te dysze, bo u mnie w dwóch sklepach motoryzacyjnych, gdzie się zaopatruje zrobili dziwne miny i mówią mi, że takie części to serwis ASO danej firmy :-| Do tego zobaczyłem że mam wężyk z dziurką i trochę mi z niego kapało, co powodowało wolniejszy dopływ płynu i mniejszą siłę. Nie zmienia to faktu, że dysze mgłowe muszą być :!:
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: