Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 1.4 turbo benzyna
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2013-03-27, 14:37   

huri_khan napisał/a:
aro05 napisał/a:
Wiec jesli ekonomicznie silniki te wypadaja podobnie


Tylko pytanie co będzie się działo z turbo po 4-5 latach ?


Będzie trzeba kupić nową, bo GM wycofało autoryzacje na ich naprawę, więc i części do nich nie dostarcza.
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
mexico3000 
Mexico3000


Model Samochodu: Orlando 1.4T LT+
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-03-27, 23:50   

Z tym przebiegiem 100tysięcy nie przesadzajcie to że silniki TSI są beznadziejnie zaprojektowane i są robione z kiepskich materiałów nie oznacza, że reszta małych silników turbo jest kiepska. Na pewno nie są to silniki do katowania, ale nie bał bym się o ich żywotność jeśli zachowa sie okresy przeglądów oraz profilaktykę to moim zdaniem te silniki spokojnie zrobią 250 tysięcy. Jeśli ktoś zaglądał pod maskę orlando z silnikiem 1.4t to zobaczy ciekawą rzecz. Silnik dosłownie można obejść dookoła. dostęp do niego jest bardzo łatwy co moim zdaniem ułatwi serwisowanie zwykłemu mechanikowi a tym samym obniży to koszt ewentualnych napraw. Wolę się martwić o koszt wymiany turbiny niż trząść się przy każdym tankowaniu ropy czy paliwo jest dobrej jakości, zastanawiać się kiedy poleci pompa wtryskowa, filtr cząstek stałych, dwumasa, itp. Mam w "stajni" mercedesa C w202 od 95roku w rodzinie, jeździł nim mój ojciec teraz old timer jest u mnie, silnik 1.8 121kM i powiem tak takich aut już nie ma i nie będzie, nie ma co się łudzić. Auta dziś są produkowane na góra 10 lat. Taka jest polityka firm. My raczej nie powinniśmy się martwić. Każdy kto kupuje nowe atu to raczej ktoś z aspiracjami kto zapewne po góra 6-7 latach myśli o zmianie na inny model a wtedy niech się martwi ten kto takiego 7 latka kupuje :-))
 
     
aro05

Model Samochodu: Chevrolet Orlando 1.8 LTZ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 79
Skąd: Francja
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 14/16
 87%
Wysłany: 2013-03-28, 10:09   

mexico3000 mozesz mi powiedziec ile pali Twoj 1.4?
 
     
mexico3000 
Mexico3000


Model Samochodu: Orlando 1.4T LT+
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2013-03-28, 12:30   

dokładnie teraz komp 9,3-9,5l/100km. Czyli mróz za oknem -6 -7 i trasa z otwocka do warszawy, z przebiciem się przez centrum warszawy. Jak sobie poszaleje na wale miedzeszyńskim do wchodzi na 10l-10,5l/100km. Ale średnie z ostatnich 2 tankowań przy dystrybutorze wychodzi 8.62L/100km. Jazda dla mnie wolna aż się prosi, aby poszaleć, ale przy 70-100km/h mam wrażenie, że się wlecze. Dlatego jeśli ktoś jeździ w tych przedziałach albo wolniej to zapewne auto może spali i mniej, niż te 8,62l
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: