Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z epica 2007
Autor Wiadomość
Arti2

Model Samochodu: Epica
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Tarmów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-05-20, 15:28   Problem z epica 2007

Witam. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Miesiąc temu zakupiłem Chevrolet-a Epice-a 2007 2.0 150 KM i mam kilka pytań.

1. Posiadam kluczyk oryginalny do chevroleta tj ten z przyciskiem zamykania-otwierania w jednym przycisku, oraz otwierania bagażnika. Po zakupie wszystko działo fajnie, teraz nie mogę otwierać ani samochodu, ani bagażnika, oraz zamykać z pilota. Mogę tylko otwierać wsadzając kluczyk. Wie ktoś jak na nowo zaprogramować pilot ? Jestem zwykłym obywatelem i zadzwoniłem do serwisu chevrolet-a, gdy dowiedziałem się, że za zaprogramowanie chcą 100 zł trochę się cofnąłem. Z początku myślałem, że to bateria, więc ją wymieniłem, dalej to samo.

2. Nie znalazłem tego w instrukcji obsługi więc pytam. Do czego służy przycisk na lusterku wstecznym tj. tym głównym, środkowym. Znajduje się on pod lusterkiem. Nie wiem co to w ogóle jest.

3. Czy w tym modelu da się zaprogramować, aby szyby się same zamykały gdy zamykam auto ? Jeżeli jest też taka opcja co do lusterek to też napiszcie.

4. Czy radio w moim modelu powinno być takie ciemne ? Chodzi o to, że komputer pokładowy ma fajny zielony kolor, który widać w dzień nawet przy dużym słońcu, lecz redio jest tak ciemne, że dopiero w nocy coś się da na nim zobaczyć. Było tak od początku, czy może trzeba coś ustawić

Nie piszcie żebym szukał na forum w internecie. Jestem bardzo zapracowanym gościem, mam tylko kilka godzin z dnia aby spędzić go z rodziną. Bądźcie tak użyczliwi i pomóżcie.


Z góry dziękuje Artur Wrona
 
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2013-05-20, 15:38   

Ad2 instrukcja jest na stronie chevroleta

instrukcja 2008
instrukcja 2007
 
     
Arti2

Model Samochodu: Epica
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Tarmów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-05-20, 15:40   

Ok, znalazłem. Co do pozostałych pytań, ktoś zna odpowiedzi ?

Jeszcze jedno pytanko. W moim życiu miałem 3 samochody w tym 2 ople i 1 audi. W tych samochodach moment obrotowy do zmiany biegu wynosił u mnie ok 2000. Jaki moment obrotowy wybrać w epica 2007 150KM 2.0 by auto jak najmniej paliło. Czytałem wypowiedzi, że ok 2,5-3,5. Czy to nie za duże obroty ?
 
 
     
Arti2

Model Samochodu: Epica
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Tarmów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-05-25, 15:15   

Ludzie, nie wierzę, że nikt nie jest w stanie powiedzieć jak zakodować pilot do chevroleta.
 
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2013-05-25, 15:25   

Arti2 napisał/a:
Ludzie, nie wierzę, że nikt nie jest w stanie powiedzieć jak zakodować pilot do chevroleta.


No niestety bez urzadzenia SCAN100 chyba nie zaprogramujesz kluczyka z zamkiem centralnym
 
     
Arti2

Model Samochodu: Epica
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Tarmów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-05-26, 12:44   

To idzie zrobić tylko u autoryzowanego dealera Chevrolet-a ? Czy można to jakoś zrobić gdzie indziej. Pomóżcie mi, ponieważ nie uśmiecha mi się płacić od 100-250 zł za zaprogramowanie, a uciążliwe jest otwieranie centralne samochodu.

Co mogło być powodem rozkodowania pilota?
 
 
     
Arti2

Model Samochodu: Epica
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 8
Skąd: Tarmów
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2013-06-07, 17:17   

Niech mnie ktoś poratuje ludzie. Szlag mnie trafia. byłem z tym pilotem u kilkunastu mechaników, elektryków, nikt nie potrafi tego zrobić. Pokusiłem się nawet o serwis chevroleta lecz nie mieli jakiejś wtyczki. Niech ktoś napisze jak dokładnie to zrobić, lub chociaż jakie urządzenie zakoduje mi pilot ponownie. Mechanicy mówili, że immobilaizer jest sprawny.
 
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2013-06-15, 14:26   

Witaj Arti,
Z tym kluczykiem to jest tak.Wsrodku jest wklejony chip ktory sluzy do imobilajzera ,czyli otwiera droge do startu,natomiast do sterowania otwieraniem zamkiem w drzwiach i zamek bagaznika klapy jest uzywany maly nadajnik radiowy ktory operuje na dwoch czestotliwosciach.Wiecej nie umiem odpowiedziec co jak i gdzie.Wydaje sie mnie ze przeczysc stykli ktore odbieraja napiecie od bateryjki pastylki.Przetrzyj spirtytusem.Bateryjka musi byc taka sama jak pooprzednia nic dopasowane.Sa pierunsko drogie.
Imobilajzera moza zrobic w kazdym warsztacie z dorabianiem kluczy.Sa to firmy autoryzowane.Maja caly sprzet do skanowania wszystkich rodzaji chipow,lub wymniany.Jest to mala rurka szklana skaning i programnowanie odbywa sie na odleglosci.Te firmy sa sprawne i wykonuja taka operacje lacznie z wymiana chipow w ciagu paru minut i biora sobie za to jedna trzecia co bierze firma autoryzowana np.Chevy.Takie chipy produkuje jedna firma w europie.Mowa o szwecji.
Mam wrazenie ze niestety bedziesz musioal udac sie do Chevy i to zrobic.To nalezy do systemu bezpieczenstwa io Cheva tego nie udostepnia.
Pzdr.Chepica 215
_________________
Chepica215
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2013-06-15, 14:51   

Dzisiaj prawie wszystkie silniki diesla z wtryskiem Common Rail maja tak ustawione skrzynie biegow ze zmiana biegow wystepuje przy dwoch tysiach obrotow przy normalnej jezdzie. Tylko powyzej 3 l diesle jak BMW,AUdi toi zmiana wystepuje okolo 1800obr/min.Daje to bardzio dluga zywotnosc silnika.Mowa o automatach.
Uwazam ze powiniennes rowniez tak zmieniac.
Obecnie wrocilem z< wakacji i zrobilem okolo 6 tyskm.srednia wyszla okolo 5.5l do 6.8l na 100km.Aby to uzyskac trzeba jechac ekonomicznie nie wolniej ja 130km/h i nie szybciej jak 160km/h.Jezeli jechalem 90km/h objazdy przy powodzi na Dunaju to zuzycie schodzilo do 4,4lna 100km/h.
Pamietaj musisz miec olej klasy C3 5W-40 Castrol,wynniony filtr paliwa,sprawne hamulce,
ja wymienilem w swoim prowadnice siodel hamucowych gdyz nie byly na 100%sprawne sa dostepne z uszcelkami i smarem w Niemczech za 17€za komplet na jedno kolo.
Przy dobrze ustawionej geometri zawieszenia ,sprawnych hamulcach,dobrym paliwie i serwisowanym silniku bedziesz mial takie zuzyciw paliwa.
Bedziesz zalowal forse na te drogie auto to bedzie to Ciebie kosztowac fure kasy.
Niestey to jest drogie aut ale zarazem nierzawodne i swietne posioadjace wlasciwosci trakcyjne.Duze bezpieczenstwo, w sytuacjach awaryjnyh gwealtowym hamowania nie wyskoczy nawet na mokrej jezdni przy d 200km/h.W Kroatien dziade stanol na srodku autostrady zona wrzasnela wcisnalem pedal do dna bylo tylko okolo 100m,opuznienie straszne,pracowaly wszystkie systemy,nie bylo poslizgu ani uskoku auta stanowlem za nim okolo 10m.
Opisze wiele ciakwostek ale na im´nnym poscie.
Pzdr.Chepica 215
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: