Kontakt do osoby technicznej w GM? |
Autor |
Wiadomość |
Tomek L.
Model Samochodu: Chevrolet Cruze LT+Premium
Wiek: 40 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-11-19, 16:07 Kontakt do osoby technicznej w GM?
|
|
|
Witam,
chciałbym zapytać czy posiada ktoś jakiś kontakt do osoby w centrali Chevroleta/General Motors w Polsce, która byłaby w stanie odpowiedzieć na pytanie techniczne dotyczące samochodu? Pytanie proste - dotyczące istnienia firmware'u do Cruze'a, który naprawia pewien popularny problem w tych samochodach. Od paru miesięcy nie mogę się doprosić konkretnej odpowiedzi i odbijam się od panienek obsługujących cac.chevrolet_pl@gm.com i powoli szlag mnie trafia... Parę ładnych tygodni temu otrzymałem odpowiedź, że moje pytanie zostało przesłane do jakiegoś tajemniczego działu technicznego ale od tego momentu kompletna cisza. Oczywiście pytanie o kontakt bezpośredni do takiej osoby pozostaje bez odpowiedzi.
Dzięki z góry. |
|
|
|
|
mario78
BLACK ROOF
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 1104 Skąd: Białystok
Poziom: 29
|
Wysłany: 2013-11-19, 17:26 Re: Kontakt do osoby technicznej w GM?
|
|
|
Tomek L. napisał/a: | Pytanie proste - dotyczące istnienia firmware'u do Cruze'a, który naprawia pewien popularny problem w tych samochodach. |
Jaki problem naprawia? |
_________________
Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
NISSAN JUKE 1.6 DIG-T 0-222km/h i szybciej nie pojedzie |
|
|
|
|
Tomek L.
Model Samochodu: Chevrolet Cruze LT+Premium
Wiek: 40 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-11-19, 18:07 Re: Kontakt do osoby technicznej w GM?
|
|
|
mario78 napisał/a: | Tomek L. napisał/a: | Pytanie proste - dotyczące istnienia firmware'u do Cruze'a, który naprawia pewien popularny problem w tych samochodach. |
Jaki problem naprawia? |
Chodzi m.in. o opadający wskaźnik poziomu paliwa. Mam wrażenie, że ostatnio najpopularniejszym "rozwiązaniem" problemów z samochodami jest aktualizacja firmware'u. A jaka skuteczność jest tych "napraw" to chyba wszyscy wiemy... |
|
|
|
|
C77
Ex-Wódz Org
Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 41 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2013-11-27, 11:06
|
|
|
Na międzynarodowym forum Cruze mamy kilku oficjalnych przedstawicieli Chevroleta ze Stanów,
którzy starają się służyć użytkownikom forum pomocą, ale są to ludzie do obsługi klientów - czyt. "panienki" - które zapewne konsultują każdą swoją wypowiedź z kimś technicznym w GM.
Generalnie mają dość niewdzięczną robotę broniąc produktów na które użytkownicy psioczą, lub słuchając publicznych skarg i zażaleń dotyczących problemów w Cruzakach.
W polskich warunkach to raczej nierealne - inna kultura - i nie sądzę aby jakiś oficjalny przedstawiciel importera zarejestrował się na publicznym forum. |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
|
Tomek L.
Model Samochodu: Chevrolet Cruze LT+Premium
Wiek: 40 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 18 Skąd: Warszawa
Poziom: 2
|
Wysłany: 2013-11-27, 12:04
|
|
|
Właśnie chyba w tej kulturze (i/lub kulturze technicznej?) jest problem... Po wielu miesiącach wymiany maili raczyli odpowiedzieć, że znają temat i nad nim pracują. A wszystkie poprzednie maile to były odpowiedzi nie na temat i zapewnienia, że moja sprawa przekazana jest do działu technicznego... Szkoda, że w wielu firmach działających w naszym kraju brak jest świadomości, że takimi praktykami można bardzo zniechęcić do danej marki, pomimo że z samochodu w zasadzie jestem zadowolony. |
|
|
|
|
krecik
Model Samochodu: cruze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 259 Skąd: katowice
Poziom: 15
|
Wysłany: 2013-11-28, 09:37
|
|
|
w amercyce jest normalny czat z konsultantem w miare pomagają |
|
|
|
|
|