Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Wiosenne naprawy w naszych lacetti:)
Autor Wiadomość
august 


Model Samochodu: Lacetti cdx 1.8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 33
Skąd: sieradz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2014-06-22, 10:25   

U mnie przy okazji tej naprawy miałem wymieniać tuleje na wahaczach, ale niestety nie było w hurtowniach i musiałem odpuścić. Właśnie szukam czegoś konkretnego w sieci.U mnie sworznie są w bardzo dobrym stanie, więc daje spokój do wymiany idą tuleje, i mam nadzieje że narazie to koniec. Po naprawach których dokonałem auto prowadzi się znakomicie, no i jest dużo ciszej ;-)

Wieniec ABS to na szczęście tylko 20 min roboty :mrgreen:
_________________
Marcin
 
     
tomii1982

Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1,4
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Pomorze Środkowe
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2014-06-22, 15:16   

Wieniec ABS to na szczęście tylko 20 min roboty :mrgreen: [/quote]

20min? Może i to możliwe. Ja miałem te pierscienie uszkodzone z dwoch stron. Demontaż koła, odkrecenie przegubu od piasty, zdjęcie ze sworznia wahacza piasty, zdjęcie pierścienia z przegubu, pospawanie go. Przy montażu dodatkowo go podkleilem oby woda nie pochodziła i znowu go rdza nie rozepchala.
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2014-06-22, 16:28   

august napisał/a:

Aha i jeszcze czy spojler który był montowany oryginalnie jest do zdobycia i czy w ogóle jest on zdejmowany ? bo widzę w poniższym linku coś takiego ale nie wiem czy to to :-o

http://allegro.pl/blenda-...4347028717.html



Dla mnie najlepszy spojler to delikatny spoiler. Ja wybrałbym ten "fabryczny", do tego jest najtańszy. Inwestujesz tylko 50zł, więc ja bym się nie zastanawiał.
 
     
bartekm2000 


Model Samochodu: Lacetti 1.4 SE
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 4/11
 36%
Wysłany: 2014-06-23, 14:45   

Wiosenno-letni serwis był kosztowny i obejmował : olej GM Dexos2 5w30, filtr oleju MANN W 712/22, filtr powietrza MANN C 3028, uszczelka pokrywy rozrządu, filtr kabinowy, klp. rozrządu (pasek , napinacz , rolka, pompa wody), Wymiana tarcz i klocków przód i tył (TRW), wymiana płynu hamulcowego, wymiana termostatu (po rozszczelnieniu) i płynu chłodzącego. Razem prawe 2000 zł za części i robociznę :evil:
Klima nabita ale słabo chłodzi więc to jeszcze nie koniec wydatków ... :roll:
 
     
august 


Model Samochodu: Lacetti cdx 1.8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 33
Skąd: sieradz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2014-06-24, 09:24   

No tez właśnie :-o dlatego ja postanowiłem rozbić to na dwa razy......
I u mnie niestety to nie koniec, mam problem z silnikiem, jak odpalam rano silnik pracuje nie równo ale trzyma idealnie obroty nie gaśnie, po krótkim czasie ja wiem może 1 min. zaczyna pracować normalnie ale zapala się migający check engine :-/ Po kilku kilometrach wszystko wraca do normy i na drugi dzień to samo....co za licho.Świece nowe przewody też są ok , samochód trzyma temperaturę nie kopci.
Czy to może być problem zaworów bądź uszczelniaczy, czy te silniki też miały problem z wypadaniem zapłonu? Czytałem gdzieś że nie, i że sam problem pojawiał się dość szybko po nie wielkich przebiegach.Dziś pojadę pod kompa. Pomocy :-(
_________________
Marcin
 
     
bartekm2000 


Model Samochodu: Lacetti 1.4 SE
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2013
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 4/11
 36%
Wysłany: 2014-06-24, 11:47   

august "Komputer" prawdę Ci powie.
Miałem podobnie w Corolli i tam pomogło czyszczenie przepływomierza powietrza ... Tak to wygląda w Corolli : http://toyota.arbiter.pl/...przeplywomierzaa
 
     
kris84 

Model Samochodu: Lacetti
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 132
Skąd: Olkusz
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 12/22
 54%
Wysłany: 2014-07-02, 23:00   

W zeszłym tygodniu pojechałem na przegląd. Wiedziałem że coś stuka w zawieszeniu więc wyjdzie podczas badania i wyszło, luzy na sworzniu wahacza i w efekcie brak pieczątki w dowodzie.
Na szczęce nie potrzebny był ściągacz do sworznia i wymiana poszła gładko.
_________________
Lacetti 1,8 LPG
 
     
august 


Model Samochodu: Lacetti cdx 1.8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 33
Skąd: sieradz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 6/11
 54%
Wysłany: 2014-07-03, 12:26   

No to jakiś skrupulatny diagnosta był :-> ale dobrze przynajmniej problem usunięty.

A ja ciągle walczę z silnikiem. Pojawia się olej na tłokach w efekcie wypada zapłon zalewa się świeca .....jak się przepali wszystko wraca do normy.Autko postoi przez noc rano odpalam to telepie silnikiem z wiadomych przyczyn(olej spływa) prawdopodobnie winne uszczelniacze zaworowe. Kompresja idealna, sprawdzam jeszcze poziom płynu chłodniczego ponieważ zalewałem cały układ na nowo.Zrobiłem trochę kilometrów i w zbiorniczku wyrównawczym prawie sucho, dolałem litr uzupełnił się stan i znowu zeszło......uzupełniłem ponownie i naraie trzyma. To oznaczało tylko jedno.....Ale w oleju płynu nie ma i na odwrót, nie kopci.
Mam nadzieje że nie ubędzie płynu teraz że to tylko powód zapowietrzonego układu który w końcu porządnie sie odpowietrzył i że winne są uszczelniacze..... :->
Bo jak nie to chyba zejdę.... :-/
_________________
Marcin
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: