Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
KAMPANIA NAPRAWCZA CAMARO - PRZE??CZENIE KLUCZYKA ZAP?ONU
Autor Wiadomość
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
  Wysłany: 2015-03-04, 14:14   KAMPANIA NAPRAWCZA CAMARO - PRZEŁĄCZENIE KLUCZYKA ZAPŁONU

Przedsiębiorca Klintberg & Way AB powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
że niektóre modele samochodów marki CHEVROLET Camaro Convertible (F) GMX511 oraz Camaro Coupe (F) GMX521, z roku modelowego 2010-2014, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Poinformowano, że w ww. modelach w pewnych warunkach występuje ryzyko niezamierzonego przełączenia kluczyka zapłonu z położenia „jazda” w inne położenie w wyniku uderzenia kolanem przez kierowcę. Może to mieć wpływ na moc silnika i wspomaganie układu hamulcowego oraz na wspomaganie układu kierowniczego, zwiększając ryzyko wypadku.
Relacja czasowa między przełączeniem kluczyka z położenia „jazda” w inne położenie a aktywacją algorytmu wykrywania wypadku może spowodować, że nie dojdzie do odpalenia poduszek powietrznych, co zwiększa ryzyko odniesienia obrażeń ciała przez osoby znajdujące się w pojeździe.


http://www.uokik.gov.pl/p...p?news_id=11446
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Jonkon

Model Samochodu: Captiva
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 3/8
 37%
Wysłany: 2015-03-25, 18:03   

Niezły bonus dla kupujących. Z chęcią miałbym taki u siebie !
Mniam . . . . :evil:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: