Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Lo?yska przód
Autor Wiadomość
halski103

Model Samochodu: Epica 2.0 24V
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 3
Skąd: Łódź
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2015-04-20, 08:34   Lożyska przód

Jakie lozyska polecacie ?
Mial ktos przygody z jakimis zamieninkami np. NTY (produkcja EU), KXMK, TORA JAPAN itp...?
Ogólnie prawie wszystko z allegro za okolo 200-250 PLN
 
     
obloz 
OBLOZ

Model Samochodu: Chevrolet Epica - R6 LT
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 9
Skąd: DW & RJA
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2015-04-21, 13:58   

Kup Iljin i będziesz miał święty spokój - ja wymieniłem dwie przednie i jedną tylną.
 
     
daszczu 

Model Samochodu: Evanda
Pomógł: 9 razy
Wiek: 30
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 223
Skąd: Wrocław
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 29/30
 96%
Wysłany: 2015-08-07, 10:24   

ja w Evce mam 4 x NTY zobaczymy:P w każdym razie już abs przestał działać:D a zrobiłem hmm 10tyś km
_________________
 
     
MrFabulous 


Model Samochodu: Evanda CDX, Epica LT, Malibu LTZ
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 211
Skąd: Tashkent, UZB
Poziom: 13
HP: 0/370
 0%
MP: 176/176
 100%
EXP: 17/30
 56%
Wysłany: 2015-08-07, 12:04   

U nas teraz założyliśmy SKF. Zobaczymy czy cena odzwierciedla jakość.

W Evandzie mam założoną dwa miesiące temu ILJIN, kosztowała 340zł - też zobaczymy ile pojeździ.

Nie montuj żadnego badziewia po 200-250zł, ojciec założył na Epicę piastę Optimala za trochę ponad 250zł, rozsypała się po 25 tysiącach przebiegu (chociaż pewnie jeszcze trochę by pojeździł, ale ukraińskie drogi zrobiły swoje)
_________________
Evanda

Epica
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2015-08-10, 21:19   

Bylem z zona na wakacjach w Normandi.Przejechalismy razem 5300km.
Zwiedziwszy Dunkierke pozniej Sword Juno Gold Omaha Utah okolo 20 museow w tym najwieksze museum Wojny Overloon w NL.;Byl Mount Sant Michel oraz Cherburg museum Obotow. olbrzymy XXX seri. I tam wlasnie w Cherburgu zaczelo spiewac prawe lozysko najpierw.przy 130km/h pozniej przy 90km/h,takze trzymalem okolo 120km/h. Na Camping u przy Omaha dokladnie obejrzalem i stwierdzilem jest luz nie duzy ale lozysko padlo.najciekawsze spiewalo ale sie nie grzalo.Dojechalem do domu bez problemu.Zamowiel w Niemczech japonskie lozyska odrazu oba pprzednie.Tyle strachu bylo mam nauczke.Kosztowaly sztuka 218€ kompletne z ABS-em i w nawe zaprasowane.Sztuka wazy ponad 3kg.Dzisiaj rano sie wziolem za wymiane.Podnioslem autop zaloylem kobylke i dawaj rozkrecac.Zdjalem tylko centrujac srube od osi przeniej oczywiscioe kolo siodlo hamulcowe trzymadlo tarcze hamulcowa i dalo sie odklrecic spokojnie te trzy sruby trzy´majace lozysko z nawa. no ichcialem uderzeniem mlotka duzego 1kg zwalic to.Niestety nie dalo sie odkrecilem stope McPersona, wyjalem ze sworznia dolnego oczywsicie uprzednio odpiawszy uklad kierowniczy.W Wrstzacie na duzym imadle nie dalo sie wybic.Po bardzo mocnym,zamocowania i wlozeniu przecinakakolo szczeliny i dobrymi paroma uderzeniam puscilo nawa z lozyskiem odpadla.nastepnie malym frezem do usuwania zgorzeliny i koropzji wszystko wyczyscilem,nastepnie wysmarowalem tym bialym ceramiczny smarem do hamulcow cale miejsc estku lozyska inawy do gniazda.po wlozeni uzyskalem luz okolo pol milimetra pytam sioe kolego tak winno byc.Zakreciwszy te trzy sruby ponioslem calosc do auta i wsadzilem na swoje miejsce po pol godzinie auto stalo z alozymy kolem.Pamietajcie ze docik mutry na osi napedowe musi byc okolo 400Nm bedzie za malo sypnie sie lozysko.Jazda probna wszystklo dziala ABS tez samochod idzie cichutko a nie jak lodz torpedowa.Za pre dni zrobie drugie kolo.Musze odpoczac.Troche za duzo na72 lata.
Zaloze kacik Normandia i sie podziele zdjeciami. Jarku jak czytasz wejdz na moj Facebook to zobaczysz.
Pzdr.Chepicka 215
_________________
Chepica215
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2015-08-20, 13:00   

Witajcie, juz jest zalozona druga strona.Chodzi super.Lecz bedac w niedziele na Weekendzie z zona u jej siostry na Vestkusten to jest powyzej Göteborga po lewej stronie i tam na åparkingu byla wysoka trawa i wystawal kamien ostry na wysokosc 25cm od ziemi przy cofaniu lekko dotknolem tylnim kolem czulem sie jak w ladujacym samolocie pufsssss.kapec opona rozerznioeta.Cofnolem do miejsca gdzie byl duzy plaski mamien na okolo 2m dlugosci i podlewarwoalem i zalozym ten zapas dojazdowy.Sprawdzielm cisnienie mi9al tylko 4 bary odpompowalem do 5 i jazda z zona i symem plus bagaz.Sprawdzam po 20 km opona goraca.natychmiast nablilem na maxa do 6bar.Po dwudzistu kilometrach kontrola i kolo letnie.jechalism max 80kmh.troszke dluzej ale w domu zamowilem odrazu w niemczech te opony i czekam.Winny nadejsc do 24.Tym raem tansze japonskie
_________________
Chepica215
 
     
Komierowski 
Chepica

Model Samochodu: Chevrolet Epica
Pomógł: 12 razy
Wiek: 77
Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 389
Skąd: Szwecja Lund
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 17/45
 37%
Wysłany: 2015-08-23, 13:40   

Opony juz przyszly zmienilem chodz swietnie,ciche i zuzycie paliwa niskie sa marki
FALKEN japonskie rozmiar 215x50 x17 91W do 270km/h Zdaje sie bede musioal codziennie jesc grochowke aby troche dociagnac do tej granicy.Pozdr.
_________________
Chepica215
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: