Genius MB 1200 czy MB 1500 ??? |
Autor |
Wiadomość |
pelaswww
Model Samochodu: Cruze 5d LT 1.8 LPG
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 14 Skąd: Mazowieckie
Poziom: 2
|
Wysłany: 2016-02-23, 10:43 Genius MB 1200 czy MB 1500 ???
|
|
|
Czołem
Posiadam od nowości Cruze 1.8 LT z salonową instalką BRC.
Wygląda na to, że reduktor zdycha. Przy 56 tkm
Pytanie do Was:
kupić / zregenerować mb1200 czy kupić (nowy/regenerowany) mb1500 ... a może w ogóle coś innego założyć (najlepiej bez konieczności modyfikacji w pozostałych elementach jeśli się da) ?
zastanawiam się gdyż:
wydaje mi się, że to trochę za szybko się psuje,
czy może to wynikać z faktu, że mb1200 nominalnie przeznaczony jest do słabszych aut (do 100kW) może mb1500 będzie się trochę mniej "męczył" i dłużej pożyje
czy ktoś z Was przesiadł się już może z salonowego mb1200 na większy jakie wrażenia warto??
Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy Cruza |
|
|
|
 |
endriu333
Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.8 LTZ+Premium LPG OMEGAS
Pomógł: 43 razy Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Poziom: 26
|
Wysłany: 2016-02-24, 10:59
|
|
|
nie chcę się mądrzyć ale zdecydowanie ten przelot to jest "mało" na parownik - ja na swoim mam 120kkm i jeszcze jest wydolny - mimo, że na półce w garażu czeka nowy na podmiankę może odwiedź forum-lpg czy jakoś tak (wpisz w google) tam jest parę mądrych osób, które polecą z pewnością pewne modyfikacje - to, że parownik pracuję ponad normę zdecydowanie powoduje jego szybsze zużycie ale mimo wszystko nie aż tak szybsze - warto spojrzeć na całą instalację... |
|
|
|
 |
|