Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie iskry
Autor Wiadomość
excellero

Model Samochodu: SAAB 9-5
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-03-08, 17:57   Sprawdzenie iskry

Witam,
siostra ma problem z odpalaniem swojego Cruzaka 1.8 Pb przy niskich temperaturach.
A przynajmniej przy niskich temperaturach problem się pojawił.
Auto kręci, ale nie pali.
Sprawdzone paliwo na zaworku na listwie wtryskowej. Po wciśnięciu zaworka paliwo tryska.
Przepustnica czysta. Błędów brak. Akumulator doładowywany i nawet wymieniony dla pewności. Wymienione świece. Bez efektów.
Auto jak już jakimś cudem (po dłuuuuugim kręceniu) odpali, to potem nie ma problemu z ponownym odpaleniem. Do następnego poranka.
Podejrzenia są co do cewki zapłonowej. Macie sposoby na jej sprawdzenie? Czy tylko podmiana na 100% sprawną?

Myślę też o dokładnym sprawdzeniu układu paliwowego, skoro problem pojawia się po nocnym postoju. Jakie ciśnienie powinno być na listwie w momencie odpalania?
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2016-03-08, 18:18   

LPG jest?
_________________
Pozdrawiam
 
     
excellero

Model Samochodu: SAAB 9-5
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-03-08, 18:20   

Jest.
Jednakże był zakręcany zbiornik i wypalane resztki z układu. Bez efektów.
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2016-03-08, 18:26   

Jednorazowo czy np przez 3 dni jazda tylko na benie. W sekwencji nie tak łatwo pozbyć się resztek bo jak ciśnienie spadnie to sterownik nie przełączy i nie odessie reszek.
Objawy są dość tendencyjne.
http://forum.chevrolet.org.pl/viewtopic.php?t=5146
_________________
Pozdrawiam
 
     
excellero

Model Samochodu: SAAB 9-5
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-03-08, 19:05   

Jednorazowo.
Zrobimy, jak radzisz.
Instalacja założona ok. 2 m-ce przed pojawieniem się problemów.
Tym bardziej dziwne, że coś zaczyna szwankować :-/
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2016-03-08, 20:06   

Oj to bardzo dziwne :roll: . Mimo wszystko warto zweryfikować czy problem nie jest powodowany przez LPG. Jeżeli tak, to przynajmniej jest się na czym oprzeć w reklamacji.
_________________
Pozdrawiam
 
     
excellero

Model Samochodu: SAAB 9-5
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 3/9
 33%
Wysłany: 2016-04-04, 19:46   

No i się wyjaśniło.
Do regulacji luzy zaworowe.
Auto z przebiegiem ok. 50000km, na gazie może z 2000km.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: