Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
NUBIRA
Autor Wiadomość
SEBAm 

Model Samochodu: MITSUBISHI COLT
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: ZDUŃSKA WOLA
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2016-04-23, 16:38   NUBIRA

Mam nadzieję że w dobrym miejscu piszę swój post jak coś to proszę o przeniesienie
A więc na wstępie chciałbym napisać że interesuje się zakupem Nubiry (chyba to samo co Lacetti tylko w wersji kombi :-) ) i tak od kilku lat jeżdżę Coltem na którego złego słowa nie powiem jest to już mój drugi Colt ( wcześniej było CA4A 1,6 teraz jest CJO 1,3) a w między czasie użytkowania moich ulubionych samochodów przewinęły się dwie Faworitki jedna Felicia dwa CC i ostatnio rolę drugiego samochodu grał Lanos :-D . Colt bardzo fajny ale z racji tego że rodzina mi się powiększyła zrobił się za mały choć obecnie mieszkam za granicą to i tak dzielnie wywiązał się z funkcji kombi ale to była jakaś masakra jaki był załadowany jak nas tu przywiózł dokładnie do niemiec :-D Za niedługo planujemy powrót do kraju i po prostu chcemy większe auto i wybór padł na Nubirę dlaczego... do końca nie wiemy sami, jest jest ładna (mnie z żoną się podoba i to bardzo) a poza tym w tej cenie za którą szukamy (do 12 tyś zł) jest dużo młodsza od konkurencji
I pytanie do was (pewnie będę miał ich dużo :-D ) chcę Nubirę z silnikiem 1,8 a jak on toleruje LPG? i w ogóle prosiłbym użytkowników o opinię tego auta
Na razie to tyle jak temat się rozwinie to ma jeszcze worek pytań :mrgreen:
 
     
kjas 

Model Samochodu: Lacetti 1,6+lpg Stag4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 111
Skąd: Sosnowiec
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 11/20
 55%
Wysłany: 2016-04-24, 21:50   

Ogólnie samochód bezawaryjny dobrze działa z lpg prosty w naprawach .Co do silnika 1,8 starsze wersje mają podobno problemy z kolektorem zawieszające się klapki (tylko wymiana) w pózniejszych modelach to wyeliminowano ja mam 1,6 i też wystarcza a na mocy jakoś za bardzo nie widac.Ogólnie polecam jężdżę już 6 lat a kupiłem używany z 2005r i oprócz wymiany rożrządu(75 tyś 1 wł) i eksploatacyjnych elementów tzn .płyny ,klocki,drązki stabilizatora nic nie robiłem,oprócz usprawnień ale to inna bajka.
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2016-04-25, 09:02   

Potwierdzam to co wyżej.... Ja jestem po wymianie kolektora i to była najwieksza inwestycja w auto.... Droga zabawka także lepiej szukać 1,8 z silnikiem f18d3 po 2007 ... Auto trochę denerwujące bo klima mało wydajna po godzinie jazdy nie dmucha zimnym, podobno ten typ tak ma. No i radio- przy włączonym jakimkolwiek odbiorniku do gniazdka zapalniczki szumi i nie da rady go słuchać.... Szyby boczne ( wina listew przyokiennych ) rysują się. Więcej uwag nie mam.
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
SEBAm 

Model Samochodu: MITSUBISHI COLT
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: ZDUŃSKA WOLA
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2016-04-25, 14:28   

Aha to dziękuje za pierwsze rady a ten numer oznaczenia ( f18d3) silnika to gdzie znajdę? w dowodzie w numerze vin tak? a czy lepiej kupić już w gazie czy samemu zagazować? No i według was lepiej szukać krajowego czy sprowadzanego? Tak szczerze mieszkam od kilku dobrych miesięcy w niemczech i trochę tych samochodów już po oglądałem i to jest jakaś masakra nie dość że drogie to jeszcze takie trupy i przede wszystkim brudne zaniedbane w środku a do tego np ja przywiązuję dużą wagę bo dbam o swoje auta i technicznie i wizualnie można powiedzieć że jestem chory na tym punkcie ale już tak mam :mrgreen: a i nie mówię że tylko Chevrolety tak tu wyglądają tylko wszystkie marki do 80% samochodów bym tutaj nawet nie wsiadł dlatego też się trochę zrażam do sprowadzonych bo u nas taki samochód to jakąś metamorfozę przechodzi jak nowy wygląda jakbym nie był i nie mieszkał tu to bym może uwierzył
 
     
kjas 

Model Samochodu: Lacetti 1,6+lpg Stag4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 111
Skąd: Sosnowiec
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 11/20
 55%
Wysłany: 2016-04-26, 20:08   

Ja kupiłem krajowy,co do zagranicznych to masz rację miałem znajomego który pracował u sprzedawcy sprowadzanych aut i proponował mi dodatkową fuchę przy sprzątaniu i w większości to zasyfione że strach jedynie te lepsze i młodsze roczniki jeszcze jakoś wyglądały.Za granicą nikt się zbytnio nie przejmuje samochodem bo to rzecz do wymiany po paru latach nie to co u nas gdzie średnio jeden właściciel jeżdzi ok8-10 lat
 
     
777i 

Model Samochodu: Lacetti CDX
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2016-04-26, 20:46   

ja kupiłem świeżo sprowadzony z niemiec, wersja CDX 2008 kombi w gazie, przebiegu 170tys, właśnie w silniku f18d3, dałem dokładnie 12 tysięcy, uważam że była warta każdej złotówki
 
     
SEBAm 

Model Samochodu: MITSUBISHI COLT
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: ZDUŃSKA WOLA
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2016-04-27, 08:58   

O to kolego 777i daj znać jak się sprawuje jak trochę po jeździsz :-) to może i ja się skusze na sprowadzoną bo krajową będzie ciężko wyrwać
A jak jest z korozją w tych rocznikach?
 
     
777i 

Model Samochodu: Lacetti CDX
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2016-04-27, 10:47   

korozji praktycznie zero, łącznie z podwoziem, ale auto było sprawdzone i nie było jakoś mocno rozbite
silniczek bardzo fajnie i cicho pracuje na gazie, w mieście pali niecałe 9,5 litra plus trochę 95 po odpaleniu
 
     
SEBAm 

Model Samochodu: MITSUBISHI COLT
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: ZDUŃSKA WOLA
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2016-04-27, 19:44   

To jeszcze kilka pytań ;-)
Do którego roku były produkowane CH. Nubiry?
I naprawdę nie bać się tego gazu?
A ile kosztuje kompletna wymiana rozrządu? i czy w tych silnikach jest tzw koło dwumasowe ? które z tego co się orientuje też trzeba wymienić po czasie
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2016-04-28, 07:55   

Zwykł sprzęgło bez koła dwumas..... Mi w Wawie pali ok. 12 l LPG/100km.. Nie wierze w spalanie w mieście na poziomie 9,5 /100 km LPG.
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
777i 

Model Samochodu: Lacetti CDX
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2016-04-28, 11:18   

Za komplet rozrządu plus dodatkowo pasek wielorowkowy zapłaciłem 900zł na dobrych częściach
silnik jest oplowski, który lubi się z gazem

Kolego iskat1973, moja też jeździ na taksówce po Warszawie i przy delikatnej jeździe spalanie wychodzi w przedziale 9,3 - 9,5 :)
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2016-04-28, 13:58   

Eeee.....;-) . Kol 777i czyli pali mniej LPG niż Pb ?? ???
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
777i 

Model Samochodu: Lacetti CDX
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2016-04-28, 23:59   

być może przez to, że trochę trzeba przejechać zanim przełączy się na benzynę. jeszcze nie liczyłem ile jej średnio na 100 spala, ale jak będę wiedział to napiszę

może u Ciebie jest niższa temp. przełączenia na gaz albo inna instalacja i więcej dystansu pokonuje na lpg
 
     
SEBAm 

Model Samochodu: MITSUBISHI COLT
Wiek: 37
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 10
Skąd: ZDUŃSKA WOLA
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2016-04-29, 18:56   

Według mnie czym później się na gaz przełączy tym lepiej :-)
 
     
iskat1973 

Model Samochodu: Chevrolet Nubira 1,8
Wiek: 51
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Wawa
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 13/27
 48%
Wysłany: 2016-04-29, 19:01   

777i napisał/a:
być może przez to, że trochę trzeba przejechać zanim przełączy się na benzynę. jeszcze nie liczyłem ile jej średnio na 100 spala, ale jak będę wiedział to napiszę

może u Ciebie jest niższa temp. przełączenia na gaz albo inna instalacja i więcej dystansu pokonuje na lpg


Generalnie nie wiem o co chodzi , ze 3 razy czytałem i nie ogarniam tego tekstu....
Należy zapewne dwa newralgiczny słowa w tym poście : benzyna/ lpg zamienić miejscami w tekście i będzie ok...
_________________
Taksówkarz z Warszawy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: