Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nieaktualne
2013-02-15, 14:51
Aveo 1,2 16V (T255) a instalacja LPG BRC Sequent 24
Autor Wiadomość
WsK809 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Wąbrzeźno
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 8/11
 72%
Wysłany: 2010-05-21, 17:30   

Według mnie to jest strasznie dużo w lato to on i tak Ci się raz dwa przełączy, a ja w swoim Aveo mam na 26 stopni i w mroźna zimę to muszę trochę przejechać, powinien Ci zmniejszyć, ale ja w tych sprawach jestem laikiem, lepiej będzie jak się wypowiedzą osoby co się znają :)
_________________
Chevrolet Aveo 1,4 8V 83KM + LPG Sedan
 
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2010-05-21, 18:31   

Wiem ze za dużo ale nie ma problemu na zimę podjadę i mi zmniejszy.
 
     
benny86
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2010-05-21, 18:56   

No mi się wydaje że ustawienie temperatury jest ok, pytałem swojego gazownika i on ustawia w zależności od samochodu w zakresie 40-50st C a warsztat jest naprawdę dobry, jak będe montował w aveo lpg to tylko u nich
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-05-22, 09:23   

Marco napisał/a:
benny86 napisał/a:
A mówił Ci gaziarz na jaką temperature ustawił przełączanie z pb na lpg?


Ustawił na 39 stopni.


Ja zawsze ustawiałem na 40stopni , oczywiście na wyraźne życzenie klienta ustawiałem mniej, ale nigdy poniżej 30, bo wtedy wtryski dostają niemiłosiernie po d.... :thumbdown:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
WsK809 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Wąbrzeźno
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 8/11
 72%
Wysłany: 2010-05-22, 12:06   

Hmm..no ja już sam nie wiem ?? 4 Lata jeżdżę na takiej temperaturze i wszystko jest ok :) jak były zimy po od -10 do -20 i stał na dworze parę godzin to kiedyś musiałem przejechać 10-12 Km aby przełączył mi się na gaz. To ja nie wiem ile bym musiał przejechać aby osiągnąć 39 stopni ??

PS. Mógłby się któryś z Gazowników albo osób które znają się na tym wypowiedzieć się na temat instalacji gazowej : SIROCCO na listwach wtryskowych MATRIX'a ?? , bo w AVEO chodzi IDEALNIE, ale może kiedyś przy zmianie samochodu na pewno też będzie gaz i bym się kierował w Stronę SIROCCO.

Pozdrawiam :)
_________________
Chevrolet Aveo 1,4 8V 83KM + LPG Sedan
 
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2010-05-22, 21:36   

Ogólnie jest OK! Jestem zadowolony a te delikatne falowanie wystepuje na nie rozgrzanym jeszcze silniku.

Mam jeszcze pytanie do posiadaczy BRC bo mam zbiornik 40l (32-33l do zatankowania) i jak się to ma do LED-ów na przełączniku?

4 led = full
3 led ?
2 led ?
1 led ?
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2010-05-23, 15:10   

U mnie było falowanie przed regulacją zaworów, po regulacji - pszczółka. Ale Ty masz 16V.

O ile się orientuję diody da się skonfigurawać, na podstawie ciśnienia w zbiorniku. U mnie jest w cały świat. Mniej-więcej wygląda to tak:
4 full
3 po jakiś 70 km
2 świecą się najkrócej
1 najdłużej się świeci
1 mruga przejadę jeszcze ok 50 km
Generalnie korzystam z licznika dziennego i na jego podstawie wiem ile przejadę.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2012-09-22, 10:58   

Tak pisałem |20 Maj 2010|, o 21:52

Cytat:
Dziś o 17 odebrałem Aveo z montażu LPG i jestem bardzo zadowolony! Auto jeździ na gazie tak samo jak i na benzynie żadnych strat mocy szarpań itp.


Dziś po przejechaniu już prawie 60tyś km na gazie mogę napisać że ta inwestycja w instalację LPG udała się w 100% i po raz kolejny potwierdzić bez problemową jazdę na tym paliwie.
 
     
kordirko

Model Samochodu: aveo
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Katowice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2013-04-18, 21:52   

Witam,
Pacjent AVEO T255, BRC Sequent 24 zainsalowany w ASO od nowoości,
i od nowości mam dwa drobne problemy, być może ktoś coś doradzi:

- w zimie, przy dużych mrozach -10 i większych, przy przełączeniu na gaz
podczas jazdy czasami "pika" i przełącza z powrotem na benzynę, trzeba przejechać
jeszcze kilkaset metrów i dopiero łapie.
A jeśli pierwsze przełączenie nastąpi na biegu jałowym, to gaśnie.
Tak się składa, że w zimie po drodze do pracy przełącza mi zwykle na jednym "upierdliwym" skrzyżowaniu,
na którym się stoi kilka minut, i wtedy mi gaśnie. W sumie się przyzwyczaiłem,
i jak są mrozy to odruchowo przed skrzyżowaniem przełączam na benzynę, i włączam LPG za tym skrzyżowaniem :)
Prosiłem dwukrotnie ASO żeby mi podwyższyli temperaturę przełączania o parę stopni,
ale prośby nie pomogły (pewno nie zrobili - a nie mam jak ich sprawdzić)

- drugi problem jest taki, że czasami (rzadko) na postoju (na skrzyżowaniu) przy nagrzanym silniku
obroty lekko falują - wskazówka "skacze" co 2-3 sekundy do góry.
Ciekawe jest to, że jak przełączę na 10-15 sekund na benzynę, a potem z powrotem na LPG,
to falowanie ustaje. Na autokacik podpowiedzieli mi, że podobno tu na forum
poruszano ten problem i jest to związane z marką świec, ale nic nie znalazłem
jakie "prawidłowe" świece miałbym zamontować. Miałem od nowości świece fabryczne,
a teraz jakieś co mi ASO zamontował (nawet nie wiem jakie).

W sumie to są drobiazgi, ale upierdliwe, może ktoś ma pomysł czy coś z tym można zrobić,
dziękuję.
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2013-04-19, 22:34   

Dobrego gaziarza na tym forum chyba nie ma. Jeśli masz czas i nerwy to męcz forum http://www.gazeo.pl/forum_lpg_cng . Jeśli nie to jedź do autoryzowanego warsztatu Czakramu http://www.lpg-brc.pl/index3.html , zapłać raz i ciesz się jazdą.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
user_02 
---

Model Samochodu: brak
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 945
Skąd: Śląsk
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 28/83
 33%
Wysłany: 2013-04-23, 16:10   

Falowanie: post jar76 tutaj - http://forum.chevrolet.or...er=asc&start=30
świece: NGK DCPR8E


Jesteś z Katowic, więc raczej nie masz daleko do Mysłowic do Czakramu (ul. Rzemieślnicza), tam powinni Ci zaradzić na przełączanie :-)


miHu, Na forum gazownika mamy, ale się nie ujawnia :lol: :mrgreen:
_________________
Tworzymy nową przyszłość :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: