Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-16, 01:19
DPF w Cruze - Problemy - Filtr cząstek stałych
Autor Wiadomość
mario78 
BLACK ROOF


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 2.0VCDi 192KM&443Nm
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1104
Skąd: Białystok
Poziom: 29
HP: 64/2142
 3%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 17/94
 18%
Wysłany: 2012-09-14, 16:59   

user_01 napisał/a:
Wie moze ktos z Was kto potrafi w silniku A20DMH (163 PS) wyrzucić z oprogramowania prace DPFa? Nie interesuja mnie emulatory.
Sterownik Delphi, a nie jak w Z20DMH sterownik Bosch'a. Ten silnik jest juz opanowany, a ten nowy ktos juz robi?

Serwis mnie wkurzył i powiedzial ze wypalanie co 200-300 km to normalne. Tylko w ten sposob to nigdy nie zejde z spalaniem ponizej 6,5l/100km.


Można tu spróbować filtry dpf. Nie wiem na pewno bo nie dzwoniłem i nie pytałem ale piszą o sterownikach Delphi.
 
     
sebastian264 


Model Samochodu: Chevrolet Aveo 1.6 115KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 144
Skąd: okolice Sochaczewa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 2/25
 8%
Wysłany: 2012-09-16, 21:37   

Ponad 160KM musi papy dostać i nie wymagajmy żeby paliło 2l/100km. Co jak co ale 6,5l czy nawet 7l to dobry wynik. Skoro tak często Ci się DPF wypala tzn że jeździsz dużo po mieście lub na niskich obrotach. Daj mu od czasu do czasy w penzel to wypali się w czasie jazdy. Sam mam DPFa w cruzie i aż tak bardzo mi nie przeszkadza w użytkowaniu, ale na niskich obrotach silnik rzadko pracuje.
_________________
Chevrolet Cruze LS plus 2.0 VCDI 125KM (rodzice)
Chevrolet Aveo LTZ 1.6 115KM (mój)
 
 
     
vera 
mgr ;-)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Wiek: 35
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 107
Skąd: Legnica
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 7/20
 35%
Wysłany: 2012-09-16, 23:21   zapisuje dpfy

zapisuje roznice km miedzy wypalaniem dpf.
u mnie to przedzial od 1000 do 1500km
_________________
_______________________________________
Chevy Cruze 2.0 150KM 2010r 02 07 LS+ premium / GCW / 16394km /
 
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-09-17, 13:21   

sebastian264 napisał/a:
Ponad 160KM musi papy dostać i nie wymagajmy żeby paliło 2l/100km. Co jak co ale 6,5l czy nawet 7l to dobry wynik. Skoro tak często Ci się DPF wypala tzn że jeździsz dużo po mieście lub na niskich obrotach. Daj mu od czasu do czasy w penzel to wypali się w czasie jazdy. Sam mam DPFa w cruzie i aż tak bardzo mi nie przeszkadza w użytkowaniu, ale na niskich obrotach silnik rzadko pracuje.


I mysle wlasnie ze tu lezy problem. Jezdze 90% trasa typu 40-50km na raz wjednym kierunku czyli 80-100km dziennie, ale trzymam go na 1,5 obr i rzadko przekraczam 2,5 obr nawet przy przyspieszaniu.

Zdziwilem sie tylko ze nagle zaczal wiecej palic. Chyba sie musze nim zaczac bawic czesciej, a nie miec 163 konie tylko w dowodzie rejestracyjnym.

[ Dodano: |17 Wrz 2012|, o 14:21 ]
vera napisał/a:
zapisuje roznice km miedzy wypalaniem dpf.
u mnie to przedzial od 1000 do 1500km


?? ?
 
     
vera 
mgr ;-)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Wiek: 35
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 107
Skąd: Legnica
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 7/20
 35%
Wysłany: 2012-09-17, 14:08   

swojego jak zauwaze ze wypala to o ile mam czas zabieram na A4 i w pedzel.
ale ... zauwazylem, ze wcale nie chodzi o predkosc tylko o obroty.
3-4 minut na mozliwie nie - przerwanych 2000 i delikatnie wyzej i auto konczy wypalanie.
testowalem na 3cim biegu delikatnie powyzej 2000rpm i jest git.
oczywiscie mam pecha bo jak robie trase 800km to nie wypala ale ma kaprys zawsze wtedy kiedy nie kroi sie wycieczka i trzeba jechac na autostrade albo na S3 :)) w moim przypadku.
... urok posiadania auta z dpf.
_________________
_______________________________________
Chevy Cruze 2.0 150KM 2010r 02 07 LS+ premium / GCW / 16394km /
 
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-09-17, 14:30   

vera napisał/a:
swojego jak zauwaze ze wypala to o ile mam czas zabieram na A4 i w pedzel.
ale ... zauwazylem, ze wcale nie chodzi o predkosc tylko o obroty.
3-4 minut na mozliwie nie - przerwanych 2000 i delikatnie wyzej i auto konczy wypalanie.
testowalem na 3cim biegu delikatnie powyzej 2000rpm i jest git.
oczywiscie mam pecha bo jak robie trase 800km to nie wypala ale ma kaprys zawsze wtedy kiedy nie kroi sie wycieczka i trzeba jechac na autostrade albo na S3 :)) w moim przypadku.
... urok posiadania auta z dpf.


dokladnie, ostatnio wlaczył sie pod domem po zrobieniu trasy. Ale tez przyczaiłem ze nie predkosc ma znaczenie, bo zrobiłem trase Kedzierzyn - Bedzin z predkosciami 180 -200 km/h autostrada, a wypalanie załaczyło sie na drugi dzien jadac do pracy 100km/h tuz przed wjazdem na parking w firmie.

Takze majac na uwadze te uroki, silnie poszukuje firmy ktora to wywali ze jakies normalne pieniadze. Mam kuzyna szwagierki który siedzi w tym temacie, ale mowi ze do tego sterownika nie ma jeszcze danych wiec nie robi, ale jak znajde kogos kto to robi, to on juz sie dowie z jakiego sprzetu korzysta ten gosc i zrobi mi to taniej.
 
     
vera 
mgr ;-)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Wiek: 35
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 107
Skąd: Legnica
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 7/20
 35%
Wysłany: 2012-09-17, 17:42   

nie wywalaj - ... lepiej ze raz na jakis czas wezmie wiecej przy wypalaniu
a jesli wytniesz to bedzie 6,5 na porzadku dziennym. wiec przemysl.
do poki jest sprawny to bym nie wycinal.
u nas w legnicy wycinają za 700 zl wraz z aktualizacja oprogramowania.

poki co jest ok to nie ruszam.

a zapisuje roznice to znaczy ze zapisuje przebieg kiedy nastepuje wypalanie...
i tak
2650 i data
3690 i data
i tak dalej... licze roznice i na tej podstawie mam obraz na temat jakosci paliwa.
im wiekszy odstep miedzy wypalaniami w kilometrach tym lpeiej.
_________________
_______________________________________
Chevy Cruze 2.0 150KM 2010r 02 07 LS+ premium / GCW / 16394km /
 
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-09-17, 17:58   

Zapytaj sie czy A20DMH tez potrafia, to jest ten 163PS.

Ja chyba tez zaczne, zeby udowodnic tym dupkom w serwisie ze nie jest tak jak oni mowia

BTW u mnie było wszystko normalnie do przebiegu gdzies 23 tysi. Czyli co tankowanie, wypalanie czyli 800-900 km, a teraz co 200-300km. A styl i sposob jazdy niezmienny, a trasa do pracy wciaz podobna.
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-09-18, 21:03   

DAREX napisał/a:
Jeżeli chodzi o wypalanie to mam co 800-1400 km, zależy ile miasta jest w jeździe na co dzień.
Najbardziej irytuje że łapie mnie jak podjeżdzam pod dom lub pracę, wtedy kręcę kółka po okolicy by nie przerwać procesu.

user_01
dpf z Cruza demontują w K-cach, Krasickiego; latem dzwoniłem i powiedziałem jaki typ i koleś nie był pewny lecz po chwili oddzwonił i potwierdził że tak i 1,2 tyś.
Tylko uwaga jak na gwarancji lub prac w serwisie bo usuną z kompa zmianę i będą jaja z wypalaniem.


jakas nazwa poza ulica? AUTO NYGA?
 
     
DAREX
DAREX

Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 36
Skąd: Śląsk
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2012-09-19, 20:17   

tak nyga serwis

[ Dodano: |19 Wrz 2012|, o 21:21 ]
tak auto nyga
 
     
Profil 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze Diesel 2.0 163KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 47
Skąd: Mazowieckie
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 9/13
 69%
Wysłany: 2012-09-20, 18:07   

DPF jeśli nie jest zajechany tylko przeszkadza wypalanie w użytkowaniu auta to powinni usunąć za free, jest przecież cholernie drogi i panowie mają na wymianę (są tacy co wymieniają).
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-09-23, 15:00   

Cytat:
Martwisz mnie tylko ze ostatnie tankowanie miales na Shell'u bo ja tam tankuje od 7 lat tylko, aczkolwiek moje ostatnie problemy z DPF tez mnie zadziwiaja, moze tak jak u ciebie to wina paliwa.



etac_owiec..........jaki masz problem z DPF ?
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
etac 
Prezes CTP

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1794
Skąd: SBE
Poziom: 35
HP: 174/3484
 5%
MP: 1663/1663
 100%
EXP: 58/130
 44%
Wysłany: 2012-09-23, 19:43   

krucyfiks napisał/a:
Cytat:
Martwisz mnie tylko ze ostatnie tankowanie miales na Shell'u bo ja tam tankuje od 7 lat tylko, aczkolwiek moje ostatnie problemy z DPF tez mnie zadziwiaja, moze tak jak u ciebie to wina paliwa.



etac_owiec..........jaki masz problem z DPF ?


Jeszcze niedawno wypalanie było po zatankowaniu, czyli co 800-900 km, teraz jest co 200-300 km. Stylu jazdy nie zmieniłem, drogi do pracy tez. Serwis mowi ze to normalne, ale z tego powodu krzywa sredniego spalania jak spisuje od 10km samochodu idzie w wartosci blizsze 7 litrów, a nie jak było do tej pory w kierunku 6 litrów.
 
     
krucyfiks 
CRUZE 2.0 LS PLUS


Model Samochodu: Chevrolet CRUZE 2.0 16V LS PLUS
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 280
Skąd: śląsk
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 23/35
 65%
Wysłany: 2012-09-24, 13:27   

Hmmm ja mam wypalanie przynajmniej na razie jak pisałeś wcześniej w granicach 800 km,z tym że u mnie mimo wszystko jednak więcej jest jazdy po mieście 60/40.Wydawało by się gorsze dla silnika z filtrem cząstek stałych.Już jakoś przestałem się tym przejmować. Osobiście lubię jazdę na wyższych obrotach ,nie zamulam silnika zbytnio,może tutaj jest problem.Daj mu czasem po garach niech ten DPF dostanie odpowiedniej temperatury i dobrze się wypali czasem.
PS. Zawsze tankuje paliwo o podwyższonej lepszej jakości. Przetestowałem to kilka razy,jest może ciut droższe,ale robię na nim więcej kilometrów,więc bilans wychodzi na zero w cenie.Plus to że auto jest nieco żwawsze i jakość tego oleju jest chyba bardziej przyswajalna dla obecnych delikatnych wtryskiwaczy.
_________________

Ludzie są jak oczy, innych widzą, siebie nie
 
     
talar

Model Samochodu: cruze
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: wrocław
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 7/9
 77%
Wysłany: 2012-09-27, 12:36   wypalanie dpf

Witam, posiadam cruza 125km. mam go od 8 miesięcy przejeczhałem nim ponad 8 tyś. i jeszcze nigdy nie doświadczyłem kontrolki od wypalania dpf czy to normalne?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: