Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
rdzewiejacy grill w aveo
Autor Wiadomość
arekw81 
arekw81

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 7/11
 63%
Wysłany: 2010-06-18, 08:14   rdzewiejacy grill w aveo

Ostatnio jak bylem w ASO to poprosilem o sprawdzenie grill'a w moim aveo gdyz zauwazylem na nim slady rdzy jakos w zimie. Na szczescie grill zostanie wymieniony na nowy, oczywiscie musze czekac az sprowadza go z Korei, ale ciekawi mnie czy to jakos ja mam pecha czy to jest jakas wada w nowych eveo.

Czy ktos sie jescze spotkal u siebie z takim problemem?

Ogolnie rdza na poczatku byla prawie nie do zauwazenia, pojawila sie przy samym czarnym plastiku, ale ostatnio juz poszlo mocno na okolo gornej jak i dolnej ramki.

Zastanawia mnie tez czy jak mi wymienia na nowa to czy za 2 lata sie nie okaze ze znowu rdza wyszla i wtedy z wlasnej kieszeni bede musial wymieniac.
_________________
Aveo 5d 2008r 1.2 16v
 
     
SanDiego 
1.6 LS PLUS (2009)


Model Samochodu: Chevrolet Cruze
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 529
Skąd: Olsztyn
Poziom: 21
HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 11/56
 19%
Wysłany: 2010-06-19, 09:14   

A grill nie jest chromowany?
_________________
Poprzednio Opel Astra F 1,4 60 KM 8V
 
     
arekw81 
arekw81

Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 7/11
 63%
Wysłany: 2010-06-19, 10:17   

Grill jest chromowany.
_________________
Aveo 5d 2008r 1.2 16v
 
     
martino14 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 143
Skąd: Wwa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 1/25
 4%
Wysłany: 2010-07-07, 13:40   

Ja zauważyłem w swoim sedanie taki rdzawy nalot na klapie bagażnika w miejscach gdzie sa wkrecone gumowe odbojniki, moze ktos z was tez to zaobserwował?
_________________
Aveo II Sedan 1.2 16V 84KM
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-07-07, 17:51   

martino14 napisał/a:
Ja zauważyłem w swoim sedanie taki rdzawy nalot na klapie bagażnika w miejscach gdzie sa wkrecone gumowe odbojniki, moze ktos z was tez to zaobserwował?


U mnie te odbojniki zdarły farbę alę nie na klapie tylko w bagażniku, całe szczęście w pore zamalowałem :mrgreen:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
Wozu 

Model Samochodu: Aveo II 2008 Sedan, 1.4 16V 94KM
Wiek: 41
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2010-07-07, 21:57   

martino14 napisał/a:
Ja zauważyłem w swoim sedanie taki rdzawy nalot na klapie bagażnika w miejscach gdzie sa wkrecone gumowe odbojniki, moze ktos z was tez to zaobserwował?


Cześć,
Zauważyłem u siebie dokładnie to samo. A sama sprawa wyszła w nietypowych (?) okolicznościach. Ktoś jadący za mną chciał przetestować hamulce i wylądował na moim zderzaku. Rzeczoznawca z ubezpieczalni zaczął oglądać cały tył samochodu i zajrzał też pod te gumowe odbojniki w klapie bagażnika. Z daleka nic nie widać, ale jak się je odegnie, no to cały obwód otworu jest w rdzy. Pojazd na gwarancji, przegląd w tym miesiącu, więc będę się starał tą drogą działać.
 
 
     
WsK809 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Wąbrzeźno
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 8/11
 72%
Wysłany: 2010-07-08, 10:32   

Ja też to u siebie zaobserwowałem :( z obydwóch stron :(
_________________
Chevrolet Aveo 1,4 8V 83KM + LPG Sedan
 
 
     
martino14 

Model Samochodu: Chevrolet Aveo
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 143
Skąd: Wwa
Poziom: 11
HP: 0/272
 0%
MP: 130/130
 100%
EXP: 1/25
 4%
Wysłany: 2010-07-08, 19:36   

Wozu napisał/a:
martino14 napisał/a:
Ja zauważyłem w swoim sedanie taki rdzawy nalot na klapie bagażnika w miejscach gdzie sa wkrecone gumowe odbojniki, moze ktos z was tez to zaobserwował?


Cześć,
Zauważyłem u siebie dokładnie to samo. A sama sprawa wyszła w nietypowych (?) okolicznościach. Ktoś jadący za mną chciał przetestować hamulce i wylądował na moim zderzaku. Rzeczoznawca z ubezpieczalni zaczął oglądać cały tył samochodu i zajrzał też pod te gumowe odbojniki w klapie bagażnika. Z daleka nic nie widać, ale jak się je odegnie, no to cały obwód otworu jest w rdzy. Pojazd na gwarancji, przegląd w tym miesiącu, więc będę się starał tą drogą działać.


ok podziel sie potem z nami tym co ci powiedzieli w serwisie i czy ewentualnie usuna ta rdze w ramach gwarancji.....a tak na marginesie to masz pecha bo nowy wózek i juz jakby nie patrzec bity.....a i jeszcze jedno do jakiego serwisu w wawie jezdzisz na przeglady?
_________________
Aveo II Sedan 1.2 16V 84KM
 
     
Wozu 

Model Samochodu: Aveo II 2008 Sedan, 1.4 16V 94KM
Wiek: 41
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 4/9
 44%
Wysłany: 2010-07-11, 02:19   

martino14 napisał/a:
.....a tak na marginesie to masz pecha bo nowy wózek i juz jakby nie patrzec bity
Na razie to będę miał wymieniany zderzak i mam nadzieję, że to koniec przygód.
martino14 napisał/a:
.....a i jeszcze jedno do jakiego serwisu w wawie jezdzisz na przeglady?
Jak dotąd korzystałem z Auto-Żoliborz - pierwszy przegląd i jedna usterka z dźwignią biegów (naprawiona).
 
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-07-13, 18:50   

martino14 napisał/a:
Ja zauważyłem w swoim sedanie taki rdzawy nalot na klapie bagażnika w miejscach gdzie sa wkrecone gumowe odbojniki, moze ktos z was tez to zaobserwował?


Dzisiaj zerknąłem u siebie i to samo :cry:
Nie wiele się zastanawiałem tylko powykręcałem odbojniki, zdarłem do czystej blachy w miejscu gdzie pojawiała się rdza, zamalowałem specjalnym odrdzewiaczem, jutro zamaluje lakierem i myślę że powinno być po sprawie.
Prawdopodobnie rdza powstała na skutek zdarcia lakieru podczas wkręcania odbojników, więc doszedłem do wniosku że nie ma co czekac aż rdza poleci dalej, tylko wyczyścić i porządnie zabezpieczyć samemu, bo w aso pewnie jak zwykle podejdą do sprawy po macoszemu i nawet jak by zamalowali, to za rok rdza pewnie znów by się pojawiła.
Jak widać problem występuje dośc powszechnie , więc skoro fabryka się nie postarała, to trzeba zrobić to samemu. :-D
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2010-07-19, 20:37   

Się przyznam, że zaciekawiony sprawdziłem przy swoim te gumki i rdzy nie ma. No ale ja mam Koreańczyka ;)
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-07-19, 20:51   

miHu napisał/a:
Się przyznam, że zaciekawiony sprawdziłem przy swoim te gumki i rdzy nie ma. No ale ja mam Koreańczyka ;)


To wykręć gumki :mrgreen:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
miHu 
odźwierny

Model Samochodu: Aveo II+ sedan 1,2 8V z BRC seq24, 2007/2008
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: EPJ
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 25/35
 71%
Wysłany: 2010-07-20, 00:54   

Rdzy nie ma, chyba że w profilu gdzie nie widać.
_________________
"Ten typ tak ma?" - oto jest pytanie
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2010-07-20, 04:59   

miHu napisał/a:
Rdzy nie ma .


No to tylko się cieszyć :thumright:
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: