Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Chevrolet Cruze - Rozsądny Wybór
Autor Wiadomość
NoName

Model Samochodu: Opel Meriva
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
  Wysłany: 2015-02-22, 14:01   Chevrolet Cruze - Rozsądny Wybór

Witam wszystkich!
Jestem tutaj po raz pierwszy i liczę na Wasze doradztwo. Jestem zainteresowana Chevroletem Cruze 1.6 124 km benzyna z 2012 roku. Auto obecnie jest w salonie, 28 000km przebiegu.
http://otomoto.pl/chevrol...-C35860382.html

Czy według Was warto inwestować? Jak ma się wycofanie sprzedaży Chevroletów do części?

Moja największą obawą jest to, że może być problem z częściami...

Czy warto inwestować w to auto?

Z góry dziękuję za pomoc:)
 
     
elpablo666 


Model Samochodu: Chevrolet Cruze 1.6 LT
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 122
Skąd: Śląsk
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 2/22
 9%
Wysłany: 2015-02-22, 14:34   

Kolego, to jest bardzo uboga wersja. Za tyle bym jej nie kupił. Polecam tego:
http://allegro.pl/chevrol...5112427142.html :)
Jeżeli chodzi o części to na pewno będą dostępne ;)
 
     
esjot
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2015-02-22, 14:36   

W Polsce jest wiele samochodów, które nigdy nie były sprzedawane na naszym rynku (np daihatsu). Jeżdżą również samochody, które nie były nigdy sprzedawane w całej europie.
I jak widać do takich pojazdów da się kupić części.
A Cruzów w Polsce jest dużo, dużo jest/będzie sprowadzanych, więc nie powinno być źle :)
 
     
sobotaa

Model Samochodu: Cruze Kombi 1.4T
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 72
Skąd: Płock
Poziom: 7
HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 7/16
 43%
Wysłany: 2015-02-22, 15:20   

Witam nie wiem ile kolega jeżdzi autem i czy często w trasy ale ja bym poszedł w stronę mocniejszego silnika 1.8 lub 1.4T. Osobiście jeżdżę 1.4T i polecam jeśli chodzi o moment obrotowy i skrzynię 6 biegową, oczywiście trzeba brać pod uwagę że wymiana turbiny może trochę kosztować w razie usterki.
Np coś takiego

Link auto 1.4T
 
     
rafic 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia]
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 414
Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 42/45
 93%
Wysłany: 2015-02-22, 18:33   

Też bym Ci kolego polecał silnik 1.8 lub 1.4 turbo do cruzaka, bo na prawdę jeździ dużo lepiej niż 1.6 a przy tym w mieście pali prawie identyczne ilości paliwa a na trasie jedzie dużo lepiej. Co do części na prawdę nie ma się co martwić, bo w sumie jeśli chodzi o silnik to jest to samo co opel a do reszty i tak jest sporo zamienników.
 
     
wszim 


Model Samochodu: chevrolet orlando 1,8 LPG
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 394
Skąd: Nowy Sącz
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 22/45
 48%
Wysłany: 2015-02-23, 00:41   

Co wy z tym kolegą przecież to koleżanka prosi o opinię.
Ja też doradzam silnik przynajmniej 1,8. Cruze to ciężkie auto a 1,6 jest słabowite.
_________________
Pozdrawiam
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2015-02-23, 01:04   

wszim napisał/a:
Ja też doradzam silnik przynajmniej 1,8. Cruze to ciężkie auto a 1,6 jest słabowite.
Przy tej wadze auta, nawet z silnikiem 1,8 nie ma rewelacji :-/ . Ale i tak nie chcę samochodu z turbo :mrgreen: .
 
     
_Bast!_ 

Model Samochodu: Cruze HB LT+ 1.8 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 59
Skąd: Slask
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 8/14
 57%
Wysłany: 2015-02-23, 08:57   

Witam, ja rowniez polecam silnik 1.8, gdyby udalo Ci sie dorwac z instalacja LPG to mysle bylo by juz super, sam mam taki zestaw i jestem zadowolony, jezeli robisz duzo km to zwrot ewentualnych kosztow zalozenia instalacji mogly byc juz po roku.
Co do wersji wyposazenia to rowniez polecam LT lub wyzsza.

Jezeli chodzi o czesci i serwis, to jak juz moi przedmowcy zaznaczyli- nie powinno byc z tym problemow. zreszta kazdy z nas na forum ma cruza lub inny model i sie nie boi:)

powodzenia w szukaniu!!
 
     
zdzis.michal 
Zdzis

Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 19/41
 46%
Wysłany: 2015-02-23, 10:48   

Witam

Być może ten wpis się powtórzy, ponieważ wysłałem go niedawno, ale się nie pokazał, więc piszę jeszcze raz. Drugi raz mi wyrzuciło.

Model 1.8 a 1.6.

Wszystko zależy co się oczekuje po samochodzie.

Na pewno modelem 1.8 jeździ się wygodniej, większa moc i moment obrotowy. Zwłaszcza moment jest ważny w początkowym okresie przy ruszaniu spod świateł i przy wyprzedzaniu na trasie przy prędkościach powyżej 100/h.
Natomiast mając do wydania określoną kwotę na zakup i utrzymanie, należy się już zastanowić. Model 1.6 jest nieco tańszy i nie chodzi tu wcale o zużycie paliwa, które dla 1.8 może być nawet czasami mniejsze. Wolałbym niedobory 1.6 nadrobić bogatszą wersją wyposażenia. Optymalna wydaje się wersja LT. Skórzana kierownica, tempomat, podgrzewane lusterka, w niektórych typach nadwozia elektryczne wspomaganie, klima ręczna. W wyższej jest już klima automatyczna i nawigacja i jak czytam na forum czasami kłopoty z aktualizacją oprogramowania MY LINK. Osobiście preferuję nawigację osobno kupowaną pozwalającą wytyczyć i analizować trasy w domu z częstymi aktualizacjami bez łaski serwisu.

O ile zamierz się jeździć spokojnie, to 1.6 może wystarczyć. Sam często ciągnąłem przyczepę ok. 700 kg i dało się jechać, chociaż ważna była jazda spokojna i płynna.

Rzeczywiście trochę brakuje na początku momentu obrotowego, ale moc jest wystarczająca.

Dla posiadaczy nawigacji Automapa jeszcze taka informacja. Otóż jest darmowa aplikacja GPSGraf pozwalająca na wykresie z całej zapisanej trasy zobaczyć chwilową w każdym momencie prędkość, przyśpieszenie, opóźnienie oraz pobraną moc. Dla przytłaczającej ilości przypadków pobrana chwilowa moc nie przekracza 50% całkowitej. Ale przy sprincie spod świateł liczy się przede wszystkim moment obrotowy.

W moim przypadku żadna wersja turbo nie była w ogóle rozpatrywana, ale to i styl jazdy jest sprawą indywidualną.

Pozdrawiam i życzę wyboru, który przysporzy najwięcej radości.

Zdzisław
 
     
berpa 

Model Samochodu: Spark 1.0, Cruze 1.8
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 512
Skąd: stąd
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 46/52
 88%
Wysłany: 2015-02-23, 11:55   

Przyznam, że samochód bez klimatyzacji to dla mnie nie samochód :mrgreen: . Niemniej, gdy byłem szczęśliwym posiadaczem Nubiry 1,6 to do wyprzedzania klime wyłączałem :evil: . Subiektywnie oceniam, że Cruze waży chyba jeszcze więcej niż Nubira. :roll:
Co do elektrycznego wspomagania kierownicy: na pewno jest lżejsze niż hydrauliczne, ale co do trwałości... wolę hydrauliczne.
Co do przyszłego dostępu do części zamiennych: Cruzy są ciągle produkowane i sprzedawane w Rosji, Chinach, Australii i USA... Cruzów w Polsce jest sporo.
W najgorszym przypadku sprowadzimy sobie części z Rosji ( o ile granica Rosji nie będzie na Odrze :-P ).
 
     
DaaV 

Model Samochodu: Cruze 1.6 HB LT+Premium 12'
Wiek: 28
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 45
Skąd: Bytom
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 7/13
 53%
Wysłany: 2015-03-08, 22:54   

Witam,

chce kupić Chevrolet'a Cruze'a, konkretnie ten: http://otomoto.pl/chevrol...-C35292041.html

Auto posiada dość bogate wyposażenie. Czy jest opcja sprawdzić co dokładnie posiada? Czytałem jedynie to: http://chevrolet.dixi-car...ik-cruze-5d.pdf bo nie za bardoz szło znaleźć spisu wyposażenia z oficjalnych stron GM lub Chev. Czy każdy model LT+ posiadał to, co jest zaznaczone na tym spisie dealera dixi-car? Jak to sprawdzić oprócz osobistego grzebania w aucie? :)

Czy ta nawigacja, która jest w tym modelu Cruze, to tzw. MyLink? Jezeli nie to czym się różni, jest lepsza czy gorsza?

Warto brać, ja po oględzinach ogólnie się zakochałem i dla mnie jest szał, brakuje kilku małych bajerów ale idzie je później samemu z czasem zrobić. Co sądzicie, nie ma haczyków?

Pan, który przedstawiał mi auto, mówił, że było sprawdzane przez ich ASO Kia, lakier fabryczny, nie malowany, auto w dobrym stanie, bezwypadkowe. jedynie ma kilka rys do spolerowania na drzwiach + na przednim zderzaku dwie większe, głębsze, ale to do malowania.

Pozdrawiam,
D. :mrgreen:
 
 
     
rafic 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia]
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 414
Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 42/45
 93%
Wysłany: 2015-03-08, 23:20   

Kolego celuj lepiej w silnik 1.8 albo w 1.4T. Cruze jest ciężki i odczujesz tutaj dość znacznie brak mocy.
Navi według mnie jest to zwykła oryginalna. Słabe mapy, ale do ogarnięcia nieznajomego miasta wystarczy w zupełności no i kolorowy wyświetlacz też ładnie się prezentuje. Zastanawia mnie jedynie fakt, że pisze LT+premium a lusterka wstecznego samościemniającego się nie widzę. Czy ma czujnik zmierzchu i deszczu, które powinien mieć też nie widzę przez zdjęcia z takiej perspektywy.
 
     
DaaV 

Model Samochodu: Cruze 1.6 HB LT+Premium 12'
Wiek: 28
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 45
Skąd: Bytom
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 7/13
 53%
Wysłany: 2015-03-09, 00:12   

rafic, wiem, dużo czytałem i ponoć te silniki są dużo lepsze, lecz nie ma nic ciekawego w moim regionie, do tego tutaj jest dość atrakcyjna oferta, bo oprócz kilku rysek auto zdaje się w super stanie, do tego mały przebieg i mała cena.

Według wykazu wyposażenia z salonu dixi-car, lusterko elektrochromatyczne jest tylko w LTZ, tak samo jak te czujniki..

Czy ten Cruze posiada klimatyzację automatyczną? Bo nie potrafiłem w google znaleźć różnic w wyglądzie automatycznej i manualnej..

Rozumiem, że to Navi to jest jakiś standard czy dodatek? Nie jest dotykowe i to nie jest ten system MyLink? Według tej stronki (http://chevrolet.dixi-car.pl/doc/cennik-cruze-5d.pdf) te Navi w tym LT+ było opcją z 1200zł zamiast MyLinka, więc chyba jest lepsze?

Pozdrawiam,
D.
 
 
     
rafic 


Model Samochodu: Cruze 1.8 LT+ Premium [Finlandia]
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 414
Skąd: Toruń
Poziom: 18
HP: 7/711
 1%
MP: 339/339
 100%
EXP: 42/45
 93%
Wysłany: 2015-03-09, 12:49   

Tym spisem się nie sugeruj, bo dotyczy MY2014 a ten w ogłoszeniu to MY2011 ewentualnie już MY2012. A w tych rocznikach w LT+premium na wyposażeniu było fotochromatyczne lusterko wsteczne, 6 głośników, klima automat, czujnik deszczu i zmierzchu. Z tego co pamiętam to chyba jeszcze powinien być czujnik jakości powietrza (AQS) a tutaj, go nie ma. Navi była za dopłatą za pewne i jest to oryginalna nawigacja bez MyLinka. A automatyczna klimatyzację łatwo rozpoznać po tym, że nie ma na przyciskach wyboru kierunku nawiewów tylko opcje auto i mode tak jak w tym sprzedawanym egzemplarzu.

EDIT: Zastanawia mnie czy nie powinien mieć jeszcze chromowanej obwódki zegarów w tej wersji ?
 
     
C77 
Ex-Wódz Org


Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 4978
Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
HP: 1016/10164
 10%
MP: 4853/4853
 100%
EXP: 148/280
 52%
Wysłany: 2015-03-09, 13:07   

Ten z ogłoszenia to MY2012 - nie było Cruze HB w MY2011.

LS+ PREMIUM (MY2011) /LT+ PREMIUM (MY2012)
to były najrozsądniej wyposażone wersje Cruze, którym praktycznie do wersji LT/LTZ brakowało jedynie felg 17' i paru detali typu chromowane zegary czy karbowane nakładki skrzyni biegów,
a w tym egzemplarzu masz dodatkowo fabryczną navi <ok>

Z mojej analizy auto jest wyposażone dokładnie w to co powinno być jako wersja LT+ Premium.

Jedyny minus to silnik... i tu się zgadzam z raficiem,
1.6 trafił do Cruze przez przypadek i niestety nie sprawdza się w tym aucie :roll:
_________________

Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: