Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
nowe Aveo i si? sypie
Autor Wiadomość
sanchopan
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-21, 23:00   

nieszczelność - gdzie?
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 06:03   

nie wiem dokładnie ;-) nie byłem przy samochodzie. zostawiłem go w serwisie a sam do pracy. na koniec - jak się zapytałem- powiedzieli że była nieszczelność i silnik łapał "lewe powietrze". i to był koniec wyjaśnień. dlatego ciężko jest coś powiedzieć jak było napawde ;-) jeśli masz samochód na gwarancji to leć do nich
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 82/2753
 3%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-01-22, 06:16   

Pierwsze ASO trzymało auto cały dzień i nic. W drugim ASO to samo i Czeski film....
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 07:15   

zobacz sam- może faktycznie silnik łapie lewe powietrze ;-) podokręcaj opaski na przewodach. w mojej sprawie w aso powiedzieli mi tak aby się pozbyć. nawet jak wymienili jakąś część to i tak nie powiedzą ;-) na pewno jednak takie objawy wskazują na układ dolotowy lub zapłonowy ;-) ostatecznie może być też sonda lambda. czasami trzeba poszukać dość długo żeby znaleść przyczyne ;-)
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2011-01-22, 08:16   

no właśnie przeciez Ci o tym pisałem - z tym filtrem paliwa - jak nieszczeloność to właśnie w tych okolicach.
_________________
a kuku
 
     
sanchopan
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 09:44   

Byłem w ASO, ale tylko sprawdzili błędy (ich brak) na kompie.
Jak znowu coś takiego się stanie, to nie będę na noc u nich zostawiał, tylko po prostu purkając-pierdząc-buchając, spróbuję do nich dojechać. Niby to samo miasto, ale jednak mam spory kawałek, ale spróbuję.
Bo to zdaje się jedyne wyjście - POKAZAĆ im usterkę jak ona będzie się dziać.
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-01-22, 10:37   

Przecież pisałem że jeśli trafisz do aso , a samochód będzie chodził normalnie, to nic nie zrobią. Jak już pisałem jeśli jakaś wtyczka jest źle wpięta ( z tych co podałem wyżej) to komputer nic nie wskaże .
Nie radzę jechać jeśli samochód nie będzie chodził normalnie , ponieważ tylko zaszkodzisz swojemu autu, a serwis się jeszcze doczepi że miałeś obowiązek wezwać lawete .
Jeśli już byłeś w aso, to podejrzewam że poruszali kablami i będzie jakiś czas spokój .
Ale radzę otworzyć maskę i samemu to sprawdzić , zaoszczędzisz sobie nerwów z aso i czasu straconego na ich dedukcje. Mogę się założyć że tu tkwi przyczyna.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
sanchopan
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 10:50   

Chłopie drogi - ale CO mam sprawdzać, co?? Rozpinać wszystkie wtyczki, a potem jak będzie błąd kompa czy coś, bo nieodpowiednią rozepnę, to będzie moja wina, prawda?
Poza tym - mogę podjechać na chodzącym źle, jak "akurat będę w pobliżu", bo przeciez w pobliżu też mi się może stać tak, co nie?
Przecież jak będzie wszystko ok, to się mogę z serwisem bujać w nieskończoność.
A jak laweta przyjedzie, nawet jak załadują, to jak odpalą ponownie w serwisie i będzie ok - to też d.pa zbita.
Więc pomyśl kochany, drogi nad tym co piszesz: teoria teorią - ale w praktyce tym z ASO się nie można dziwić, że "chcą mieć usterkę" u siebie, widzieć ją.
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-01-22, 14:20   

Po pierwsze "chłopi" pracują na roli , a ja mam całkiem inny zawód i zajmuję się zupełnie czym innym , więc wolałbym abyś się do mnie tak nie zwracał.
Po drugie naucz się czytać ze zrozumieniem co piszą osoby które chcą Ci pomóc .
Wyraźnie opisałem co masz zrobić i to nie jest teoria tylko praktyka sprawdzona wiele razy, ale jak widzę nawet taka pierdoła jak na zgaszonym silnku powypinać 3 wtyczki i powpinać je z powrotem , ewentualnie posprawdzać przewody wysokiego napięcia, Cię przerasta, to życzę powodzenia z serwisem.
Po trzecie po kiego grzyba piszesz o pomoc na tym forum, skoro nie słuchasz sugesti jakie inni piszą.
Skoro wiesz lepiej, to nie marnuj naszego czasu na pomoc z której i tak nie skorzystasz.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
sanchopan
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 14:28   

Wtyczek pod maską jest pełno - piszesz o 3 wtyczkach: których, kochany... Proszę Pani? :-P
Po drugie - nie po to wydaję tyle gotówki, żeby potem samemu rozbierać kawałek auta, skoro za to że ma być sprawne zapłaciłem.
Po trzecie na forum piszę, bo może ktoś miał taki przypadek i zna KONKRETNĄ radę, a nie wróżenie z fusów typu "porozpinaj wtyczki, bo może pomoże".
Z konkretnej rady chętnie skorzystam.
Z wróżenia z fusów pt. "porozłączaj to i to albo coś rozbierz - może pomoże" - nie.
Bo jestem poważny, chło... Proszę Pani. :mrgreen: ;-)
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-01-22, 15:36   

Cytat:
Na 100% elektryka. Też mi się zdarzył raz taki przypadek . Samochód odpalił tak jakby nie na wszystkie cylindry. Porozpinałem wtyczki przy czujniku wałka rozrządu, czujniku wału, cewki i pozostałe do jakich miałem dojście, po czym powpinałem je bardzo dokładnie ponownie. Od tamtego czasu spokój. Często przyczyną , szczególnie w nowych autach sa niedokładnie spięte wtyczki i z tąd takie cyrki.
Nie masz się co przejmować, tylko posprawdzaj, porządnie podociskaj wtyczki i będzie ok.
Możesz również dla spokoju posprawdzać przewody wysokiego napięcia


Cytat z mojego pierwszego postu, więc albo nie umiesz czytać, albo sobie żarty z nas stroisz.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
Ostatnio zmieniony przez jar76 2011-01-22, 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mson 


Model Samochodu: Chevrolet AVEO & CAPTIVA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 136
Skąd: Kraków
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 16/22
 72%
Wysłany: 2011-01-22, 15:44   

sanchopan napisał/a:
Wtyczek pod maską jest pełno


No to każdą z nich dociśnij, jeśli nie masz pewności która jest która. A jeśli dla Ciebie to za dużo to pojedź na ASO i zleć im tą czynność.

sanchopan napisał/a:
Po drugie - nie po to wydaję tyle gotówki, żeby potem samemu rozbierać kawałek auta, skoro za to że ma być sprawne zapłaciłem.


Nikt tu nie mówi o rozbieraniu połowy auta, tylko dociśnięciu paru wtyczek.

sanchopan napisał/a:
Po trzecie na forum piszę, bo może ktoś miał taki przypadek i zna KONKRETNĄ radę, a nie wróżenie z fusów typu "porozpinaj wtyczki, bo może pomoże".
Z konkretnej rady chętnie skorzystam.


No to taki konkretny przypadek, mój chevi potrafił czasami odpalić dopiero za trzecim razem z nie małymi problemami w pracy silnika po odpaleniu, dociśnięcie wtyczek pomogło rozwiązać mi ten problem.
Reasumując: Konkretna rada - podociskaj wtyczki, innym użytkownikom pomogło. Jeśli Cię to nie satysfakcjonuje to pojedź na ASO i tam podziel się z mechanikami swoim problemem oraz oburzeniem z faktu zaistnienia usterki w Twoim wozie.
_________________
------------------------------
CHEVROLET AVEO B+ Hatchback 2010 - 1.2 16V 84 KM
------------------------------------------------------------
 
 
     
nadamus
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 16:48   

Panowie- radzę się uspokoić, w razie czego napić się melisy i trzymać się tematu ;-) Forum jest od tego żeby sobie pomagać, pytać się kolegów o rade a nie robić pyskówkę . Każdy ma swoje zdanie i od właściciela danego samochdu zależy czy skorzysta z rad innych ;-)
 
     
andmacand 

Model Samochodu: Aveo 1,2 8V sedan 2008r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 263
Skąd: woj. śląskie
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 6/35
 17%
Wysłany: 2011-01-22, 18:17   

sanchopan, dają Ci koledzy konkretne rady, w tym przypadku do wykonania w parę minut!

Na tym to polega, że ktoś z doświadczenia może coś ci podpowiedzieć, może poskutkuje. Nie oczekuj że ci ktoś da 100% diagnozę na odległość, jak ASO nawet z bliska nie dało rady.

Ale jeśli zamiast poświęcić parę minut wolisz jechać kolejny raz do ASO, bo może się uda zdążyć żeby pokazać im problem, tracić czas, benzynę zamiast tych parę minut to twoja sprawa.

Nie miej pretensji że ktoś ci rad udziela, tym bardziej że o nie prosisz.

A tak poza tym to powodzenia, może ci się uda. Daj znać co tam dalej u Ciebie.
Będziemy wszyscy bogatsi o nowe doświadczenia.
_________________
właściciel Chevrolet Aveo sedan 1.2 8V 2008r
(poprzednio Fiat Siena 1.2 8V)
 
     
sanchopan
[Usunięty]

Poziom: 32
HP: 55/2753
 2%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 67/111
 60%
Wysłany: 2011-01-22, 18:35   

Hmm... ok, ale prosiłem o wyjaśnienie KTÓRE to wtyczki: cewkę rozpoznam, kable WN również. Ale te od wałka, to nie wiem które to są...?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: