Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: C77
2013-02-15, 20:09
Problem z sekwencj? BRC
Autor Wiadomość
pawmog 

Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Mogilno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2011-07-31, 19:32   

to nie tylko w aso chevrolet polska tak samo odpowiedział że do mojego silnia (ze względu na miekkie gniazda zaworowe) 1,2 16v nie zalecają montażu instalacji gazowej
 
     
kriskriskris 
Kriss_MustangII

Model Samochodu: AveoII: Base+ 2009, Base+ 2011; MustangII
Wiek: 41
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: bydgoszcz
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 1/11
 9%
Wysłany: 2011-07-31, 22:25   

nie piszcie takich rzeczy
miekkie gniazda zaworowe ostatnio widzialy silniki pracujace na 'zoltej' lub 'czerwonej'
miekkich juz nigdzie we wspolczesnych konstrukcjach nie ma poniewaz nie ma juz paliw olowiowych
poniewaz paliwa wspolczesne maja dodatek fosforowy zamiast olowiowego to wszystkie one musza miec gniazda zaworowe tzw 'twarde'

nie ma wiec mowy o tym, ze przystosowanie polega na zastosowaniu innej glowicy niz z twardymi gniazdami, innych gniazd sie zwyczajnie nie stosuje juz od lat dziewiecdziesiatych
_________________
chevII Aveo 2009 i inne, te starsze też...
Jak odłączyć wkurw... klime w aveo? patrz jak niżej:
http://docs.google.com/pr...jh4wh_0c4f38j4w
 
     
skull 
murgrabia


Model Samochodu: Chevrolet Lacetti 1.6 SW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Ostrołęka
Poziom: 12
HP: 0/319
 0%
MP: 152/152
 100%
EXP: 25/27
 92%
Wysłany: 2011-08-01, 10:05   

na tej stronie jest wzmianka o modyfikacjach w silniku:

LPG do Chevroleta

...otrzymasz pełną gwarancję na samochód i instalację, ale pod warunkiem że kupisz model ze zmodyfikowanymi tłokami, pierścieniami, zaworami i gniazdami zaworowymi (za tę opcję dopłacisz 120-200 zł w zależności od modelu). Co prawda nowego Chevroleta bez tej opcji na Twoje życzenie również doposażymy w instalację LPG, ale utracisz wtedy gwarancję na silnik, układ zasilania i układ wydechowy.
_________________
a kuku
 
     
jar76 


Model Samochodu: Chevrolet
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 687
Skąd: Śląsk
Poziom: 23
HP: 12/1225
 1%
MP: 585/585
 100%
EXP: 54/65
 83%
Wysłany: 2011-08-01, 13:53   

Może być tak że producent do aut z gazem jeszcze bardziej utwardza zawory i gniazda co nie musi wcale oznaczać że te "nieprzystosowane" do gazu ulegną szybszemu zużyciu jeżdżąc na gazie niż jeżdżąc na benzynie . Jak wiadomo miękkich zaworów już dawno się nie produkuje, ale że gaz powoduje wyższą temperature spalania, szczególnie jeśli gazownik ustawi zbyt ubogą mieszankę co może powodować wcześniejsze wypalanie się gniazd i zaworów, to po prostu wolą dmuchać na zimne.
Silniki innych marek wcale nie mają twradszych zaworów od tych w aveo i nikt się tym nie przejmuje podczas montażu gazu, a moim zdaniem to tylko pic na wode i marketing nie mający w praktyce większego znaczenia na trwałość silnika.
_________________
---------------------------------------
Aveo T250 sedan 2009r---1.2 16V 84KM/ BRC SEQUENT 24
---------------------------------------
 
     
pawmog 

Model Samochodu: aveo 2009
Dołączył: 04 Cze 2011
Posty: 6
Skąd: Mogilno
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2011-08-01, 15:17   

ok dzięki za odpowiedź to chyba się jednak zdecyduje na lpg
 
     
nieaktualne 

Model Samochodu: Sprzedany
Pomógł: 61 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 1458
Skąd: EPA
Poziom: 32
HP: 110/2753
 4%
MP: 1314/1314
 100%
EXP: 74/111
 66%
Wysłany: 2011-08-02, 17:54   

Tan niby opcja przystosowująca nasze auta do instalacji LPG nazywa się KL7 i po podaniu naszemu sprzedawcy numeru VIN można uzyskać informację czy nasze auto jest czy nie jest przystosowane fabrycznie.

Wg firmy Czakram (montaż fabryczny BRC sequent24) auta które nie posiadają opcji KL7 powinny być dodatkowo wyposażone w system lubryfikacji FLASH LUBE
 
     
kordirko

Model Samochodu: aveo
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Katowice
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2011-08-13, 21:42   

Witam, podłączę się do tematu:
- mam opcję KL7 z utwardzonymi zaworami + instalację BRC SQ24,
w instrukcji pisze że regulacja zaworów co 150 tys. km lub 5 lat,
rozumiem że dotyczy to benzyny, i tu moje pytanie
- czy na na gazie trzeba regulować częściej, jeśli tak to po jakim przebiegu ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: