Zapraszamy wszystkich nowych i obecnych użytkowników do logowania się na nowe forum
http://forum.chevroletteampoland.com/



Poprzedni temat «» Następny temat
Captiva 2010 2.0 VCDI 127KM
Autor Wiadomość
Moover 

Model Samochodu: CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI 2010
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-07-23, 09:54   Captiva 2010 2.0 VCDI 127KM

Witam,

Powiększyła mi się rodzina i szukam większego auta, trafiła się możliwość zakupu Chevroleta Captivy z silnikiem 2.0VCDI 127KM z 2010r.
127KM to trochę mało jak na takie auto, w związku z czym będę chciał to auto chipować, do 150-160KM
Mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy osprzęt silnika (turbina, wtryskiwacze, intercooler) a także sprzęgło i skrzynia biegów są takie same jak w wersji 2.0VCDI 150KM, czy silnik jest ograniczony tylko softem do 127KM czy jednak występują jakieś istotne różnice które uniemożliwią podniesienie mocy w tym aucie do ok. 150KM?

Czy ten silnik w Captiva to to samo co CDTI w Antara, z tego co udało mi się znaleźć silnik VCDI jest robiony przez firmę VI Motors, a CDTI przez GM, jednak oba występowały z taką samą ilością koników pod maską, więc dziwne by było żeby koncern GM robił różne silniki do 2 prawie identycznych aut.

Pozdrawiam
 
     
Moover 

Model Samochodu: CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI 2010
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-07-27, 10:54   

Drodzy użytkownicy, czy jest ktoś w stanie pomóc, na pewno na forum znajdą sie osoby z odpowiednią wiedzą. Prośba o odpowiedzi na poprzedni post.
Byłem na jeździe testowej ww. Captivą, auto fajne, duże, patrząc w lusterko wsteczne miałem wrażenie że widzę jakiś długi korytarz, przejechałem się kilkanaście km, nie zauważyłem żadnego skrzypienia, dziury i nierówności autko ładnie wybierało, 127KM jak na takie duże auto nieźle sobie radzi, myślałem że będzie bardziej mułowate całkiem żwawo się zbierało.
Zdziwiło mnie, że czarne elementy które trzymaja szybę w tylnej klapie są zardzewiałe, takie czarne kółka. Innych oznak rdzy na tylnej klapie nie zauważyłem. Czy ten typ tak ma?
Jak się otwiera tylną szybę w klapie bagażnika? Właściciel auta mówił że otwierał moze raz i nie pamieta.
Wyczytałem coś o problemach ze zbieżnością w tym aucie, czy to faktycznie częsty temat?
Użytkownicy narzekali też na drobne ale irytujace problemy z elektroniką w tym aucie, wiązkami przewodów, czujnikami.
Czy od 2006r. do ostatnich modeli I generacji coś sie w Captivie zmieniło, wiele problemów użytkowników, jak skrzypienie, trzeszczenie materiałów czy zawieszenia, falowanie obrotów (błąd oprogramowania), czy właśnie problemy z elektroniką dotyczyły modeli 2006-2008 czy w ostatnich modelach I gen. zostało coś poprawione?

Jak przeglądałem podstawowe części do tego auta to wygląda że jest sporo zamienników i ceny są przystępne, natomiast czesto ludzie narzekali że koszty napraw jak dla Mercedesa, proszę o informację jak to obecnie wygląda.

Proszę o pomoc, bo waham się czy warto kupić to auto, a muszę w najbliższych dniach podjąć decyzję.
Auto nie jest tak popularne jak VW i trudniej znaleźć jakieś rady i opinie.

Pozdrawiam
 
     
Korneliusz 

Model Samochodu: Captiva
Pomógł: 5 razy
Wiek: 57
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 125
Skąd: Szczecin
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 5/22
 22%
Wysłany: 2015-07-27, 15:22   

Ja kupiłem prawie dwa lat temu , auto z 2007 roku , 150 kM , automat , diesel.
Takie chciałem. gdybym dysponował większą kasą pewnie kupiłbym RAW4.
A tak - mam Captivę wersjii 7 osób. Według mnie auto bardzo wygodne , przespieszenie ot - takie w sam raz. Prezentuje się ładnie. Mój egzemplarz był w dobrych rękach ale i tak przejrzałem go po swojemu.
Naprawiam sam bo kiedyś pracowałem w serwisie Opla. Praktyka wieloletnia , teraz się przydaje.
Ceny częci nie dobijają :mrgreen: na szczęście. Także złodzieje mniej są zainteresowani tą marką.
Proponuję przejedz się Toyotą , Hondą , może Jepp'em. Zobaczysz róznicę.
Albo i nie zobaczysz bo samochód jest udany , nie jest żadnym skrzypowozem. Nie mój.
Przeciwnie - wszystko ciasno spasowane. Możliwe że egzemplarze kolegów tu z forum -
którz mówią -skrzypowozy-są "po przejściach" więc i skrzypienie gwarantowane.
Jestem fanemCB radio , własnie w trakcie montażu. Drogie , wypasione radio. A co tam ,moja Captiva jest tego warta.
Szybę w klapie otwiera się środkowym przyciskiem pilota. Lub w środku / nie pamiętam teraz który to/
 
     
bubek4070 
bubek4070

Model Samochodu: CAPTIVA
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 114
Skąd: południe PL
Poziom: 9
HP: 0/193
 0%
MP: 92/92
 100%
EXP: 14/20
 70%
Wysłany: 2015-07-27, 15:44   

Ja posiadam wersje I 2008 jestem zadowolony jedynie co zauważyłem że są na szybie tylnej zacieki z mocowania szyby chodzi o śruby tylko tyle reszta ok polecam
 
     
Moover 

Model Samochodu: CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI 2010
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-07-30, 10:20   

Dziękuję bardzo za odpowiedzi, nie ukrywam że mnie cieszą :)
A czy ktoś z forum orientuje się jak to jest z tymi silnikami w Captiva, czy 2.0 VCDI 127KM i 150KM to te same jednostki z tym samym osprzętem? Różniące się tylko softem.
 
     
koszalin11 

Model Samochodu: Captiva 2.4 + LPG FWD 2008
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 55
Skąd: Koszalin
Poziom: 6
HP: 0/104
 0%
MP: 49/49
 100%
EXP: 4/14
 28%
Wysłany: 2015-07-30, 17:10   

Z tego manuala http://www.autocats.ws/ma...rt_captiva.html wychodzi, że konstrukcja jest ta sama, pojemność, średnica i skok tłoka też.
A poza tym polecam szczerze zakup Captivy - auto bardzo wygodne, parę dni temu zrobiłem nim ponad 3 tys. i jestem bardzo zadowolony.
 
     
John Wayne

Model Samochodu: Captiva LT 2.0D, 2007
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 93
Skąd: Gdynia/Poznań
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 12/19
 63%
Wysłany: 2015-07-31, 11:04   

A czemu nazywany skrzypowozem? Co dokładnie skrzypi? Bo u mnie plastiki :) Szczególnie podłokietnik i te srebrne pionowe boki na konsoli.
 
     
Korneliusz 

Model Samochodu: Captiva
Pomógł: 5 razy
Wiek: 57
Dołączył: 17 Lip 2014
Posty: 125
Skąd: Szczecin
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 5/22
 22%
Wysłany: 2015-08-02, 13:09   

U mnie nic nie skrzypi. :mrgreen: No moze jedynie skrzypce 8-) które czasem wożę.
Powodem skrzypienia może być to że owe elementy były kiedyś rozbierane , coś w zaczepach się urwało , zgięło itd . przez co ten element nie jest wpasowany tak jak fabryka przewidziała. Ja parę dni temu zdejmowałem te pinowe srebrne boki i jeden uszkodziłem.
Ale też i był na nim zaciek - ktoś czyścił otwory wylotowe nawiewu chemią i stąd brzydki slad został. Akurat w pobliskim autoszrocie były takie w dobrym stanie. Kupiłem i mam czyste.
 
     
red_p 

Model Samochodu: Captiva AT & Insignia
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 50
Skąd: WARSZAWA
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2015-08-12, 00:58   

Moover napisał/a:
A czy ktoś z forum orientuje się jak to jest z tymi silnikami w Captiva, czy 2.0 VCDI 127KM i 150KM to te same jednostki z tym samym osprzętem? Różniące się tylko softem.


Mocniejsza ma turbo ze zmienną geometrią
 
     
Moover 

Model Samochodu: CHEVROLET CAPTIVA 2.0 VCDI 2010
Dołączył: 23 Lip 2015
Posty: 14
Skąd: Łódź
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2015-08-26, 11:24   

Dobrze wiedzieć, czyli turbo ze zmienną geometrią powinno się lepiej zbierać pomijając różnice KM ale w praktyce moze z nim byc wiecej problemów.
 
     
red_p 

Model Samochodu: Captiva AT & Insignia
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 50
Skąd: WARSZAWA
Poziom: 5
HP: 0/81
 0%
MP: 38/38
 100%
EXP: 12/13
 92%
Wysłany: 2015-08-27, 22:10   

Ale to nie jest tak, że włożysz inne turbo i pojedzie :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: