Przesunięty przez: C77 2013-02-16, 14:34 |
Czwarty przegląd Chevrolet Cruze |
Autor |
Wiadomość |
xyz
junior
Model Samochodu: Chevrolet Malibu 2.4 LT
Pomógł: 8 razy Wiek: 62 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 92 Skąd: CB
Poziom: 8
|
Wysłany: 2011-07-12, 13:47 Czwarty przegląd Chevrolet Cruze
|
|
|
A ja właśnie byłem na przeglądzie po 60 000km. |
|
|
|
 |
C77
Ex-Wódz Org

Model Samochodu: Cruze 1,8 LS+ MY2010
Pomógł: 219 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 4978 Skąd: Wolne Miasto Poznań
Poziom: 51
|
Wysłany: 2011-07-13, 12:17
|
|
|
xyz napisał/a: | A ja właśnie byłem na przeglądzie po 60 000km. |
Jaki koszt? |
_________________
Я на Драйве2
International Cruze Forum Moderator... |
|
|
|
 |
xyz
junior
Model Samochodu: Chevrolet Malibu 2.4 LT
Pomógł: 8 razy Wiek: 62 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 92 Skąd: CB
Poziom: 8
|
Wysłany: 2011-07-15, 21:17
|
|
|
Koszt przeglądu po 60 000 km - silnik 1.8 - 922,35 zł, a wtym:
- świeca zapłonowa - 92,24;
- filtr przeciwpyłkowy - węglowy - 140,07;
- olej silnikowy Dexos 2 5W30 - 4,5 l - 175,73;
- plyn hamulcowy - 1 l - 37,08;
- filtr oleju - 34,77;
- podkładka gumowa - 2,75;
- filtr powietrza - 63,16;
- wymiana płynu hamulcowego - 44,30;
- przegląd serwisowy - 332,25. |
|
|
|
 |
kamix
Model Samochodu: Cruze LS+ Premium 2.0 VCDi (163KM)
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 141 Skąd: Pułtusk
Poziom: 10
|
Wysłany: 2012-06-01, 19:51 Czwarty przegląd 60 000 km - diesel 163 KM
|
|
|
Witam, jutro mam przegląd Cruza w Płońsku. Czwarty 60 000 km.
Czeka nas standardowa wymiana olejów + filtry. Zgłosiłem stycznik klapy bagażnika - do wymiany i tak w sumie sporo wytrzymał.
Orientacyjna cena z olejem 5W40 - 1100-1200 zł
EDIT:
Materiały:
Uszczelka korka oleju - 8,86 zł
Filtr powietrza - 64,49 zł
Filtr p/pyłkowy węglowy - 114,58 zł
Olej 5W40 - 438,72 zł
Filtr paliwa - 112,37 zł
Filtr oleju - 103,37 zł
Robocizna:
Przegląd okresowy 60k - 310 zł
Mycie pojazdu - 0,51 zł
RAZEM: 1 152,90 zł
Czas: ok 3h
Jeśli chodzi o obsługę to jest ok, w sumie nie ma na co narzekać. Choć do standardów warszawskich trochę im brakuje Odległość mam tę samą do Płońska i Wawy, więc jeżdżę tam, bo jest taniej niż w Wawie.
Co do filtra cząstek ... nie mam z nim problemu. Wypala mi się w trasie (codziennie 90 km trasy, 30 km miasto). Jedyna uciązliwa rzecz, to w czasie wypalania czuć ospałość silnika. |
|
|
|
 |
Profil

Model Samochodu: Chevrolet Cruze Diesel 2.0 163KM
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 47 Skąd: Mazowieckie
Poziom: 5
|
Wysłany: 2012-06-02, 00:32
|
|
|
Daj znać jak tam jakość serwisu (obsługi) już po zabiegu, może też skorzystam, bo mam w miarę to samo do Płońska i do Radomia
Napisz też jak tam się sprawuje filtr cząstek stałych, przy 60.000km? |
|
|
|
 |
sebastian264

Model Samochodu: Chevrolet Aveo 1.6 115KM
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 27 Mar 2010 Posty: 144 Skąd: okolice Sochaczewa
Poziom: 11
|
Wysłany: 2012-06-04, 11:48
|
|
|
Co do serwisu w płońsku mam zastrzeżenia. Jeśli chodzi o normalne przeglądy to nie ma problemów żadnych, ale jeśli chodzi o jakość robocizny to pozostawia wiele do życzenia.
Obsługa jest oczywiście miła i problemów z częściami i sprzedawcami jako tako nie ma, ale:
Np pojechałem na pierwszy przegląd nowym aveo. Poprosiłem również aby dodatkowo zrobili odgrzybianie klimy. Tak też zrobili, ale gdy wsiadłem i odpaliłem samochód było słychać po włączeniu dmuchawy że coś szeleści i trze się. Poprosiłem faceta z obsługi i powiedziałem mu że coś jest nie tak. Ten pobawił sie przełącznikiem i stwierdził że tak musi być. Tłumacze mu że tak nie było gdy przyjechałem na serwis. W końcu zabrał auto spowrotem na warsztat i co się okazało podczas przedmuchiwania filtra wpadł liść do silniczka od dmuchawy.
Druga sprawa po lekkiej stłuczce zaprowadziliśmy Cruza na wymiane tylnich drzwi. Wszystko fajnie starszy odebrał go kilka dni później w godzinach kończenia pracy serwisu. Podczas drogi do domu gdy wyjechał z płońska dało się słyszeć świst powietrza który nawet zagłuszał radio. Po zatrzymaniu okazło się że szybka w tylnich drzwiach wogóle nie była spasowana z uszczelkami i samymi drzwiami do tego stopnia że po lekkim odgięciu tą szybke można wyjąć było rękoma. No i co na drugi dzień znowu 60Km w jedną strone trzeba było jechać by poprwili to co schrzanili. Niekiedy myśle sobie że odwalają taką pańszczyzne. Nie przykładają się do wykonywanej pracy. |
_________________ Chevrolet Cruze LS plus 2.0 VCDI 125KM (rodzice)
Chevrolet Aveo LTZ 1.6 115KM (mój) |
|
|
|
 |
Profil

Model Samochodu: Chevrolet Cruze Diesel 2.0 163KM
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 47 Skąd: Mazowieckie
Poziom: 5
|
Wysłany: 2012-06-05, 06:45
|
|
|
Dzięki za opinię, już skreśleni z listy. Miło to za mało, trzeba jeszcze fachowo, takie czasy |
|
|
|
 |
DAREX
DAREX
Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Śląsk
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-06-09, 00:11
|
|
|
Witaj KAMIX
Mnie też właśnie czeka serwis na 60kkm. Dzięki za podanie jego kosztu.
Zastanawia mnie tylko, czemu ci na 45kkm wymieniali klocki hamulcowe.
Ja przy zmianie opon ogladałem jaką mają jeszcze grubość i jest ok.
Czy ktoś zastanawiał się nad serwisem alternatywnym np. Nurauto.
Sprawdziłem i koszt jego to 50% serwsu firmowego. Problemem jest tylko filtr oleju jeszcze nieosiągalny dla tych serwisów, ale dostępny na wolnym rynku.
Dla mnie płacić za olej 438zł w dodatku za 5W40 to trochę za dużo. To samo dotyczy pozostałych filtrów i części eksplaatacyjnych (np. klocki hamulcowe) które są zamienikami z Astry i Insygnii.
Jeżeli zalali ci Castrol EDGE turbodiesel to zrobili niedżwiedzią przysługę, gdyż nie jest on przeznaczony dla diesla z DPF. Jak byś teraz wyminił go na GM 5W30 Dexos 2 (98 zł / 5l), to już na słuch będziesz wiedział co jest lepsze dla twojego silnika. Całkiem inny dźwięk jego pracy, aż miło!!! |
|
|
|
 |
huri_khan
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 581 Skąd: Bytom
Poziom: 22
|
Wysłany: 2012-06-09, 00:30
|
|
|
DAREX napisał/a: | Czy ktoś zastanawiał się nad serwisem alternatywnym np. Nurauto. |
To lepiej jedź to Pana Kazia do garażu niż do Norauto. Pan Kaziu więcej samochodów naprawił niż w Norauto na oczy widzieli. |
_________________ Zdjęcia zamieszczone przeze mnie na forum można rozpowszechniać na warunkach licencji CC-BY |
|
|
|
 |
DAREX
DAREX
Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Śląsk
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-06-09, 00:35
|
|
|
huri_khan napisał/a: | DAREX napisał/a: | Czy ktoś zastanawiał się nad serwisem alternatywnym np. Nurauto. |
To lepiej jedź to Pana Kazia do garażu niż do Norauto. Pan Kaziu więcej samochodów naprawił niż w Norauto na oczy widzieli. |
Uzasadnij to. |
|
|
|
 |
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2012-06-09, 09:31
|
|
|
huri_khan napisał/a: | DAREX napisał/a: | Czy ktoś zastanawiał się nad serwisem alternatywnym np. Nurauto. |
To lepiej jedź to Pana Kazia do garażu niż do Norauto. Pan Kaziu więcej samochodów naprawił niż w Norauto na oczy widzieli. |
Moje auto tez tam było, po jednym przeglądzie i probie wymiany tłumika przez cały dzień więcej tam nie zaglądam. |
|
|
|
 |
DAREX
DAREX
Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Śląsk
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-06-09, 10:44
|
|
|
user_01
A dlaczego w podpisie masz napisane : Delta Plus omijać..... . Toż to firmówka. Gdzie tu logika.
W firmowych serwisach też są pewnie piekarze tylko ich nie widzimy bo BHP itp. Pojazd zostawiasz na parkingu i zniego odbierasz, a kto ci wnim grzebał ...?
Zapytałem o serwicy sieciowe poza firmowymi gdyż jaki sens za te same elementy placić 100% więcej jak i tak nie mam pewności który "piekarz" był na zmianie. |
|
|
|
 |
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2012-06-09, 12:34
|
|
|
DAREX napisał/a: | user_01
A dlaczego w podpisie masz napisane : Delta Plus omijać..... . Toż to firmówka. Gdzie tu logika. |
Ja przetestowałem kilka ASO i po mojej dwuletniej walce z tym p.....m serwisem w Chorzowie i jego cwaniackim Dyrektorem synem właściciela postanowiłem każdemu mówić ze ten serwis to trzeba omijać z daleka, moja historia skończyła się tym ze sprzedałem samochód po nie całych 3 latach użytkowania w tym półrocznym postoju auta w serwisie. Teraz się serwisuje w MMCars i w miarę jestem zadowolony, warunek jeden - jedna osoba obsługująca samochód.
A żeby było śmieszniej to załatwili mnie tak moi dawni koledzy, bo pracowałem tam wcześniej prawie 3 lata. |
|
|
|
 |
DAREX
DAREX
Model Samochodu: CRUZE LS+Premium 2.0 VCDi 163KM
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Śląsk
Poziom: 4
|
Wysłany: 2012-06-09, 14:06
|
|
|
To teraz wiesz dlaczego się pytam o niezależne serwisy, raz cena dwa zadowolenie i pewność obslugi, bo w DP ciężko tego szukać.
A z jakim autem miałeś problem w Norauto i w którym byłeś, bo ja tam jeździlem z Astrą H 1,9 tdci 120km do Z i G i było ok. |
|
|
|
 |
etac
Prezes CTP
Model Samochodu: Cruze
Pomógł: 38 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1794 Skąd: SBE
Poziom: 35
|
Wysłany: 2012-06-09, 15:32
|
|
|
DAREX napisał/a: | To teraz wiesz dlaczego się pytam o niezależne serwisy, raz cena dwa zadowolenie i pewność obslugi, bo w DP ciężko tego szukać.
A z jakim autem miałeś problem w Norauto i w którym byłeś, bo ja tam jeździlem z Astrą H 1,9 tdci 120km do Z i G i było ok. |
Corsa C w Sosnowcu, to było tragedia i koszt o 100 zł mniejszy wiec niewarte zachodu, szczególnie ze 150m wcześniej jest serwis ASO. Potem zmieniłem na kolejny serwis niezależny i było fajnie ale tylko raz, bo potem każda inna wizyta to była kolejna tragedia, a ceny za obsługę niewiele niższe, jedynie może koszty części. Dlatego uważam ze wole ASO z jednym obsługującym, niż niezależne które nie zawsze maja taka wiedzę jak ja oczekuje. Daje do nich tylko wymianę kół, ale i tak ostatnio mi śruby nie dokręcili, która odpadła w czasie jazdy. Najgorsze ze była to śruba z kompletu śrub zabezpieczających. Także nie ma serwisów idealnych. |
|
|
|
 |
|